eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa baterii, płyt CD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych do aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Kraków: Dostawa baterii, płyt CD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych do aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 24320 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa baterii, płyt CD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych do aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii, płyt CD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych do aparatury medycznej. Zamówienie składa się z 5 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2, 30.23.43.00-1, 30.19.70.00-6, 31.53.10.00-7, 30.19.76.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 - 500 zł Część 2 - 1 400 zł Część 3 - 100 zł Część 4 - 50 zł Część 5 - 3 200 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Próbki oferowanych wyrobów: - część 1: po 2 sztuki baterii/akumulatorów z każdej pozycji; - część 2: 100 sztuk płyt. 4. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje załącznik nr 3 do specyfikacji (wzór umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (12,30 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia w ofercie dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Akumulator NiMH 1,2V rozmiar AA-600 szt. 2. Akumulator NiMH 1,2V rozmiar AAA - 600 szt. 3. Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar AAA -10 000 szt. 4. Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar AA - 8 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. jakość - 40
    • 3. innowacyjność dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płyty CD-R Printable (do nadruku): 70 000 szt. 2. Koperta na CD papierowa z okienkiem: 2 400 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1, 30.19.70.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. jakość - 40
    • 3. innowacyjność dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bateria alkaliczna 6V: 20 szt. 2. Bateria alkaliczna 1,5V : 850 szt. 3. Bateria alkaliczna 1,5V: 100 szt. 4. Bateria alkaliczna 9V: 400 szt. 5. Bateria litowa pastylkowa 3V : 400 szt. 6. Bateria alkaliczna guzikowa 1,5V: 100 szt. 7. Bateria alkaliczna 12V: 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. innowacyjność dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żarówka halogenowa 50W: 10 szt. 2. Żarówka do laryngoskopu 2,5V: 20 szt. 3. Żarówka medyczna laryngologiczna 2,7V: 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. innowacyjność dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PAPIER DO EKG ASCARD GŁADKI : 200 szt. 2. PAPIER DO EKG ASCARD Z NADRUKIEM : 100 szt. 3. PAPIER DO EKG ASCARD : 100 szt. 4. PAPIER DO EKG ASCARD : 8 000 szt. 5. PAPIER DO EKG : 20 szt. 6. PAPIER DO EKG MARQUETTE : 120 szt. 7. PAPIER DO EKG HEWLETT-PACKARD : 400 szt. 8. PAPIER DO EKG 3 KANAŁOWY : 20 szt. 9. PAPIER DO EKG HELLIGE CARDIOSMART : 10 szt. 10. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD : 60 szt. 11. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD : 40 szt. 12. PAPIER DO EKG DEADALUS/CANDIA : 40 szt. 13. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI : 300 szt. 14. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI : 3 000 szt. 15. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY : 700 szt. 16. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY : 30 szt. 17. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY : 60 szt. 18. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY : 3 szt. 19. PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD : 1 800 szt. 20. PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD : 30 szt. 21. PAPIER DO KTG : 30 szt. 22. PAPIER DO KTG : 700 szt. 23. PAPIER DO EKG : 30 szt. 24. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ : 100 szt. 25. PAPIER TERMICZNY DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ : 1 400 szt. 26. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ : 300 szt. 27. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ : 20 szt. 28. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ : 10 szt. 29. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ : 100 szt. 30. PAPIER DO DRUKARKI VITALOGRAPH : 100 szt. 31. PAPIER DO DRUKARKI STATIM : 20 szt. 32. PAPIER DO PROGR. MEDTRONIC : 200 szt. 33. PAPIER DO SPIROMETRU : 200 szt. 34. PAPIER DO STERYLIZATORA : 20 szt. 35. PAPIER TERMOCZUŁY DO DRUKARKI : 20 szt. 36. PAPIER DO CENTRALI : 20 szt. 37. PAPIER DO DEFIBRYLATORA : 150 szt. 38. PAPIER DO DRUKARKI BIOTRONIK : 90 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. innowacyjność dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.