Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Sztum: Usługi polegającena naprawie sprzętu i aparatury medycznej bedącej w użytkowaniu szpitala SPZOZ. 15/2008
Numer ogłoszenia: 243202 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Reja 12, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, faks 055 6406200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zozsztum.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegającena naprawie sprzętu i aparatury medycznej bedącej w użytkowaniu szpitala SPZOZ. 15/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są: Usługi polegające na naprawie sprzętu i aparatury medycznej będącej w użytkowaniu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sztumie oraz w poradniach zarządzających przez SPZOZ, takiego jak: a) aparatura rentgenowska b) aparatura fizykoterapeutyczna c) aparatura bioelektryczna d) aparatura analityczna e) inna aparatura laboratoryjna f) aparatura optyczna g) urządzenia sterylizacyjne i destylacyjne h) aparatura anestezjologiczna i pulmonologiczna i) inna aparatura medyczna Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV:- 50421000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 2) Przedmiot zamówienia obejmuje drobne naprawy sprzętu i aparatury medycznej nie objętej już warunkami gwarancyjnymi oraz innymi umowami serwisowymi. 3) Każdorazowo zamawiający określi rodzaj sprzętu lub aparatury oraz w miarę możliwości zakres naprawy. 4) Rozliczenia za usługi dokonywane będą po naprawie i wystawieniu rachunku wraz z potwierdzeniem wykonania usługi przez właściwą jednostkę organizacyjną SPZOZ 5) Rozliczenie prowadzone będzie na podstawie warunków określonych w ofercie 6) Zamawiający zastrzega sobie zlecanie napraw sprzętu innego, niż aparatura i sprzęt medyczny, o ile oferent posiada możliwości jego naprawy, na warunkach określonych w przyszłej umowie. Każdorazowo Zamawiający wystawi zlecenie na naprawę powołując się na zawartą umowę. 7) Termin płatności za fakturę: nie krótszy niż 30 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy tj. :1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków na podstawie dokumentów pkt IX załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:1. Dokumenty wymagane:a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,e) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy p.z.p oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy p.z.p - wzór oświadczeń stanowi załącznik Nr 2,3 do SIWZ.f) ogólne warunki świadczenia usług- zakres czynności wchodzących w skład cen ryczałtowych (cennik), czas reakcji na zgłoszenie awarii, zasady naliczania materiałów i części zamiennych , kosztów dojazdu do miejsca awarii itp., wysokość podatku VAT w % Przy wycenie stawki godzinowej należy brać pod uwagę dni ustawowo wolne od pracy i święta, uwzględnić wszelkie dodatki związane z charakterem danej pracy. g) ryczałtowy cennik usług- zawierający opis naprawy i cenę jednostkową za typową naprawę sprzętu- - dla każdej grupy sprzętowej wymienionej w przedmiocie zamówienia od a do i 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Oferta winna zawierać dokumenty w rozdz. IX pkt 1. lit. b, c, d, e, f, g oraz pkt 4 -4.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty:- doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie objętym niniejszym postępowaniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem nazwy i adresu Odbiorcy, terminu realizacji usługi, wartość umowy brutto i opiniami na rzecz których usługi te były wykonywane potwierdzającymi ich należyte wykonanie lub wykonywanie - Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności i rzetelności wskazanych usług - według wzoru - załącznik nr 5 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zozsztum.mojbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Reja 12 82-400 Sztum Sekcja Gospodarcza i Zaopatrzenia SPZOZ Sztum budynek RUM - 1 piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Reja 12 82-400 Sztum Sekretariat SPZOZ Sztum budynek administracyjny - 1 piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa pieczywa
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W SZTUMIE W I PÓŁROCZU 2026 ROKU"
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





