eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiŚwiadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie miasta Lidzbark Warmiński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Lidzbark Warmiński: Świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie miasta Lidzbark Warmiński
Numer ogłoszenia: 243167 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672231, fax 089 7672303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbarkwarminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie miasta Lidzbark Warmiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie miasta Lidzbark Warmiński, mających na celu prawidłowe funkcjonowanie istniejącej instalacji oświetleniowej miasta, której utrzymanie należy do zadań gminy miejskiej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - linie kablowe - około 11 km, - linie napowietrzne - około 33 km, - tablice pomiarowo -rozdzielcze n.n. - około 21 szt. - punkty świetlne - około 1500 szt. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)konserwację urządzeń oświetleniowych: słupów, tablic pomiarowo-rozdzielczych nn, opraw świetlnych, linii kablowych i napowietrznych oraz innych urządzeń związanych z funkcjonowaniem instalacji oświetleniowej miasta, których obowiązek utrzymania należy do zadań gminy miejskiej. 2)utrzymanie sprawności technicznej urządzeń oświetleniowych i zapewnienie prawidłowej ich eksploatacji, 3)wykonywanie przy użyciu własnych narzędzi i własnych części zamiennych Wykonawcy remontów, napraw, wymiany elementów nie nadających się do dalszej eksploatacji (z wyłączeniem słupów, tablic, opraw, kabli) regeneracja urządzeń w zależności od potrzeb, 4)instalacja nowych urządzeń (elementów sieci) powierzonych przez Zamawiającego w celu zastąpienia zużytych, z wyłączeniem modernizacji o charakterze kompleksowym. W przypadku robót wymagających zastosowania sprzętu budowlanego innego, niż służący do bieżącej konserwacji oświetlenia lub robocizny wykraczającej poza branżę elektryczną, sprzęt ten i robociznę zapewnia Zamawiający, 5)udzielenie fachowego doradztwa w zakresie eksploatacji, modernizacji lub uruchomienia nowych odcinków i elementów sieci oświetleniowej, 6)przeprowadzenie na bieżąco kontroli sprawności punktów świetlnych oraz stanu technicznego urządzeń oświetleniowych, 7)wykonywanie przycinki zawadzających konarów i gałęzi drzew w pobliżu opraw oświetleniowych i zasilających linii napowietrznych w celu zapewnienia skuteczności oświetlenia i właściwego funkcjonowania sieci elektrycznej, 8)usuwanie wszelkich czynników grożących uszkodzeniem lub awarią urządzeń oświetleniowych, 9)wykonywanie napraw awaryjnych na podstawie telefonicznego zgłoszenia lub po stwierdzeniu nieprawidłowości w trakcie kontroli, o której mowa w pkt. 6, 10)uzyskanie i sfinansowanie wszelkich wymaganych prawem zezwoleń i dopuszczeń służących do realizacji usługi, 11)sporządzenie lub aktualizacja uproszczonej inwentaryzacji obwodów oświetleniowych z uwzględnieniem stanu technicznego urządzeń, 12)bieżące inwentaryzowanie zmian wynikających z przebudowy lub wymiany elementów sieci, 13)prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej (protokoły oględzin, pomiary rezystancji uziomów, izolacji kabli itp.) 14)organizacja przyjmowania zgłoszeń o uszkodzeniach i prowadzenie dokumentacji wykonanych napraw, 15)programowanie dobowego czasu świecenia lamp w taki sposób, aby świeciły tylko w niezbędnym zakresie (oszczędność energii elektrycznej), 16)realizacja planu wygaszania oświetlenia ulicznego na terenie miasta w przypadkach szczególnych, 17)pokrycie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za szkody związane z wadliwym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego lub wyrządzone w związku z wykonywaniem prac wchodzących w zakres usługi, wskutek ich niewłaściwego wykonania lun zaniechania wykonania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) przed terminem składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa części VII specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. jest w stanie skierować do wykonywania usługi: - co najmniej 2 pracowników posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV oraz uprawnienia do prac pod napięciem, - co najmniej 1 pracownika do nadzoru nad robotami, posiadającego świadectwo kwalifikacyjne D. Do oferty należy dołączyć wykaz osób, które Wykonawca zamierza skierować do wykonania zamówienia zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa wyżej posiadają wymagane świadectwa. b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej jednym podnośnikiem samojezdnym o wysokości podnoszenia co najmniej 12 m, z aktualnym świadectwem dozoru technicznego. Do oferty należy dołączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć kopię aktualnego świadectwa dozoru technicznego, zezwalającą na eksploatację podnośnika. c)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wymagane doświadczenie w wykonywaniu co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4)W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi do oferty dołączyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty potwierdzające, że Wykonawcy łącznie spełniają ten warunek. 5) Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez wszystkich Wykonawców składających ofertę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1a), 2a) składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lidzbarkwarminski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Ratuszowa 5, pok. nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.