Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-16
Osielsko: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy modernizacji stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5
ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko
Numer ogłoszenia: 243113 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy modernizacji stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy modernizacji stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9 usługi nadzoru budowlanego Wymagania organizacyjne: Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem, jak określono w ustawie z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwa. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy : a) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy b) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zobowiązany do kontrolowania nadzorowanego obiektu co najmniej 2 razy w tygodniu pod względem zgodności wykonanych prac z dokumentacją. Z przeprowadzonej kontroli należy dokonać wpisu do dziennika budowy w uzasadnionych przypadkach sporządzić dodatkowy protokół dla Zamawiającego, c) Na etapie wykonywania prac ulegających zakryciu Inspektor jest zobowiązany do kontrolowania nadzorowanego obiektu co najmniej 1 raz dziennie dokonując stosownych wpisów w dzienniku budowy, d) Inspektor Nadzoru nadzoruje koordynację prac wszystkich Wykonawców uczestniczących w realizacji inwestycji, e) Inspektor Nadzoru potwierdza zaawansowanie robót w celu wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy, f) Inspektor Nadzoru na bieżąco informuje Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji, g) Inspektor Nadzoru systematycznie dokonuje wpisów do dziennika budowy. W przypadku nie udostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół, h) Inspektor Nadzoru dokonuje odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych robót, i) Inspektor Nadzoru sprawdza kompletność dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokółu odbioru końcowego przez Inspektora Nadzoru, przedstawiciela Zamawiającego, j) Inspektor Nadzoru dokonuje czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych przedkładanych przez Wykonawcę , sprawdza faktury Wykonawcy oraz dokumenty załączone do rozliczenia robót i przedkłada je do realizacji Zamawiającemu, k) Inspektor Nadzoru stwierdza gotowość obiektu do odbioru, l) Inspektor Nadzoru bierze udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót, ł) Inspektor Nadzoru dokonuje odbioru ostatecznego po upływie gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, zadań nadzoru, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę.) W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 usługę w postaci nadzoru inwestorskiego przy budowie, rozbudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody..
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie . Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny
86-031 Osielsko
ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OSIELSKO
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na wiatach rowerowych dla potrzeb Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie Szkoły Podstawowej w Osielsku
- Miejsce postoju Leśnictwo Jagodowo oddz. 160 g
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach w Szkole Podstawowej w Osielsku
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.