eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotSukcesywne dostawy środków czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Sopot: Sukcesywne dostawy środków czystości
Numer ogłoszenia: 243096 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189508 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot; według ilości i rodzaju określonych w niniejszej specyfikacji. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 Pakiety, których dokładny opis znajduje się w tabelach stanowiących załączniki nr 2.1 - 2.2. do niniejszej SIWZ. 3.Zamawiane i dostarczane środki czystości muszą posiadać maksymalnie długi termin ważności. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionych w załączniku nr 2.1 lub 2.2 do SIWZ asortymentów na inne o zbliżonych właściwościach i cenie, jeżeli z niemożliwych do przewidzenia w momencie ogłoszenia postępowania przyczyn stałoby się niemożliwe dostarczenie któregoś z produktów asortymentowych (tj. np. zaprzestanie wytwarzania tego produktu przez producenta, czego konsekwencją byłaby niemożliwość realizacji zamówienia w tym zakresie). 5.Zamówienie powinno być wykonywane sukcesywnie, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego, transportem własnym Wykonawcy. Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, faxem lub emailem o bieżącym zapotrzebowaniu. 6.Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30 % w zależności od potrzeb. 7.Szczegółowe ilości poszczególnych środków czystości wchodzących w skład przedmiotu zamówienia dla każdego Pakietu zostały zawarte w tabeli zatytułowanej Formularz ofertowo-cenowy, stanowiącej Załącznik nr 2.1 i 2.2 do niniejszej Specyfikacji 8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, na żądanie Zamawiającego, Karty charakterystyki niebezpiecznych substancji chemicznych dostarczanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 9.Miejsce realizacji zamówienia: Pakiet I - siedziba Zamawiającego: ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, Pakiet II - s/y Oceania, Nabrzeże zbożowe, Port Gdańsk, ul. Starowiślna 1. 10.W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówiony towar do miejsca realizacji zamówienia. 11.Oferowane produkty muszą być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu, bez żadnych uszkodzeń. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących wszystkie pozycje tylko z jednego Pakietu. Wykonawca może również złożyć ofertę na oba Pakiety. Oferta w zakresie każdego z pakietów musi być kompletna. Nieuwzględnienie w tej części, w której składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji, spowoduje odrzucenie oferty 13.W związku z klasyfikacją statku naukowo-badawczego Oceania w grupie PKWiU 30.11.33.0 Stawki badawcze, morskie dostawy środków czystości na statek posiadają zerową stawkę VAT - dotyczy jedynie Pakietu II. 14.Zamawiający informuje, iż w wyszczególnionym asortymencie wskazał jedynie minimalne wymagania dotyczące jakości produktów. Wykonawcy mogą zaoferować inne, równoważne produkty o takiej samej lub lepszej jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ przedmiotu zamówienia i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem jakościowym i użytkowym nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 15.Wykonawcy są zobowiązani zaznaczyć w formularzu ofertowo-cenowym, iż oferowany przez nich produkt jest równoważny w stosunku do produktu wskazanego w spisie oraz do podać nazwę produktu i jego producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.71.19.00 - Mydło .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Optimax M. Nowak, L. Listewnik sp.j., ul. Opata Hackiego 12, 81-213 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27408,49

  • Oferta z najniższą ceną: 19053,18 / Oferta z najwyższą ceną: 38383,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorzem Olszańskim (działający w ramach spółki cywilnej Marcont s.c.), ul. Polska 21, 81-334 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
  • Ryszardem Młodzikowski (działający w ramach spółki cywilnej Marcont s.c.), ul. Polska 21, 81-334 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
  • Wojciech Pawłowski (działający w ramach spółki cywilnej Marcont s.c.), ul. Polska 21, 81-334 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26013,15

  • Oferta z najniższą ceną: 9205,22 / Oferta z najwyższą ceną: 31101,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.