Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Sosnowiec: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych
Numer ogłoszenia: 24307 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 34 26, faks 32 266 63 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: o Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych przeznaczonych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu. o Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany oraz pełnowartościowy, a ponadto zgodny z dostarczonymi na etapie postępowania przetargowego próbkami oraz szczegółowym opisem ujętym w formularzu ilościowo-wartościowym. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawianych produktów w opakowaniach jednostkowych zgodnie z zapotrzebowaniem. o Częstotliwość dostaw będzie zależała od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. o W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy potrzebę wykonania dostaw w miarę własnych potrzeb i w terminach przez siebie ustalonych. o Zlecenia będą każdorazowo potwierdzane przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Zamówienie składane będzie do Wykonawcy na druku, którego wzór stanowi załącznik do wzoru umowy. o Wykonawca jest zobowiązany wykonać poszczególne dostawy w terminie 72 godzin, licząc od dnia ich zlecenia przez Zamawiającego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. o Każda z dostaw zrealizowana zostanie przez Wykonawcę nie później niż do godziny 12:30 dnia, w którym upływa termin dostawy, chyba, że w toku kontaktów roboczych ustalona zostanie indywidualna godzina dostawy, dogodna dla Zamawiającego. o Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek produktów w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu dostarczonego towaru na koszt Wykonawcy jeśli ten nie będzie zgodny z dostarczoną próbką oraz opisem ujętym w formularzu ilościowo-wartościowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.52.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
- MICRO-MAX sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61556,92
Oferta z najniższą ceną: 57981,19 / Oferta z najwyższą ceną: 63671,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych, tj. zgodnie z art. 70 - produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia wynosi 55 040,65, a więc jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zamawiający przesłał zaproszenie do składania ofert wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wykonawcom świadczącym w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia, w konkurencyjnej liczbie, tj. 9. Zamówienie zostało udzielone wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę, oraz jednocześnie jego oferta jest zgodna w treści z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości.
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Sukcesywne dostawy dodatków do produkcji gastronomicznej i opakowań do kontaktu z żywnością.
- "Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów"
- "Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Sławnie" w ramach "Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne z podziałem na części
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.