eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Sosnowiec: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych
Numer ogłoszenia: 24307 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 34 26, faks 32 266 63 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: o Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych przeznaczonych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu. o Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany oraz pełnowartościowy, a ponadto zgodny z dostarczonymi na etapie postępowania przetargowego próbkami oraz szczegółowym opisem ujętym w formularzu ilościowo-wartościowym. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawianych produktów w opakowaniach jednostkowych zgodnie z zapotrzebowaniem. o Częstotliwość dostaw będzie zależała od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. o W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy potrzebę wykonania dostaw w miarę własnych potrzeb i w terminach przez siebie ustalonych. o Zlecenia będą każdorazowo potwierdzane przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Zamówienie składane będzie do Wykonawcy na druku, którego wzór stanowi załącznik do wzoru umowy. o Wykonawca jest zobowiązany wykonać poszczególne dostawy w terminie 72 godzin, licząc od dnia ich zlecenia przez Zamawiającego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. o Każda z dostaw zrealizowana zostanie przez Wykonawcę nie później niż do godziny 12:30 dnia, w którym upływa termin dostawy, chyba, że w toku kontaktów roboczych ustalona zostanie indywidualna godzina dostawy, dogodna dla Zamawiającego. o Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek produktów w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu dostarczonego towaru na koszt Wykonawcy jeśli ten nie będzie zgodny z dostarczoną próbką oraz opisem ujętym w formularzu ilościowo-wartościowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.52.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze 18.93.00.00 - Worki i torby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MICRO-MAX sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61556,92

  • Oferta z najniższą ceną: 57981,19 / Oferta z najwyższą ceną: 63671,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych, tj. zgodnie z art. 70 - produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia wynosi 55 040,65, a więc jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zamawiający przesłał zaproszenie do składania ofert wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wykonawcom świadczącym w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia, w konkurencyjnej liczbie, tj. 9. Zamówienie zostało udzielone wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę, oraz jednocześnie jego oferta jest zgodna w treści z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.