Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Sosnowiec: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych
Numer ogłoszenia: 24307 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu, ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 34 26, faks 32 266 63 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: o Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych przeznaczonych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sosnowcu. o Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany oraz pełnowartościowy, a ponadto zgodny z dostarczonymi na etapie postępowania przetargowego próbkami oraz szczegółowym opisem ujętym w formularzu ilościowo-wartościowym. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawianych produktów w opakowaniach jednostkowych zgodnie z zapotrzebowaniem. o Częstotliwość dostaw będzie zależała od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. o W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy potrzebę wykonania dostaw w miarę własnych potrzeb i w terminach przez siebie ustalonych. o Zlecenia będą każdorazowo potwierdzane przez Zamawiającego poprzez wykorzystanie poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Zamówienie składane będzie do Wykonawcy na druku, którego wzór stanowi załącznik do wzoru umowy. o Wykonawca jest zobowiązany wykonać poszczególne dostawy w terminie 72 godzin, licząc od dnia ich zlecenia przez Zamawiającego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. o Każda z dostaw zrealizowana zostanie przez Wykonawcę nie później niż do godziny 12:30 dnia, w którym upływa termin dostawy, chyba, że w toku kontaktów roboczych ustalona zostanie indywidualna godzina dostawy, dogodna dla Zamawiającego. o Wykonawca zobowiązuje się zapewnić rozładunek produktów w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu dostarczonego towaru na koszt Wykonawcy jeśli ten nie będzie zgodny z dostarczoną próbką oraz opisem ujętym w formularzu ilościowo-wartościowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.52.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
jakie przetargi wygrała firma
"MICRO-MAX" SPÓŁKA JAWNA, JANUSZ GIZA, ANDRZEJ KUBALSKI
- MICRO-MAX sp. jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski, ul. Katowicka 2, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61556,92
Oferta z najniższą ceną: 57981,19 / Oferta z najwyższą ceną: 63671,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych, tj. zgodnie z art. 70 - produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Wartość zamówienia wynosi 55 040,65, a więc jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zamawiający przesłał zaproszenie do składania ofert wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wykonawcom świadczącym w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia, w konkurencyjnej liczbie, tj. 9. Zamówienie zostało udzielone wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę, oraz jednocześnie jego oferta jest zgodna w treści z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Zakup pojazdu bazowego wraz z elementami zabudowy typu cysterna do przewozu wody pitnej do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
- Wykonanie ekspertyz obiektów budowlanych, które przed wejściem w życie ustawy o OLiOC pełniły funkcję obiektów zbiorowej ochrony
- Adaptacja mieszkań treningowych przy ul. Sobieskiego 14 i Grottgera 20 w Sosnowcu
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu
- Dostawa respiratorów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
- Dostawa artykułów sanitarno - higienicznych z papieru na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- Zakup i dostawa worków foliowych oraz nakładek do mopa
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2026r. Znak sprawy 30/2025
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





