eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KampinosZaprojektowanie i wykonanie drogi gminnej w miejscowości Stare Gnatowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Kampinos: Zaprojektowanie i wykonanie drogi gminnej w miejscowości Stare Gnatowice
Numer ogłoszenia: 242933 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos , ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, fax. 0-22 725-04-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie drogi gminnej w miejscowości Stare Gnatowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1.Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej drogi gminnej w miejscowości Stare Gnatowice oraz z kompletem kosztorysów i wszystkimi potrzebnymi uzgodnieniami i opiniami. Projekt drogi będzie obejmował 1 500 metrów i składał się będzie z dwóch etapów. I etap to zaprojektowanie drogi gminnej wraz z odwodnieniem o długości 800,0 m, a II to zaprojektowanie drogi gminnej wraz z chodnikiem i odwodnieniem o długości 700,0 m. 2.Uzyskanie pozwolenia na budowę. 3.Wybudowanie drogi gminnej wraz z odwodnieniem o długości 800,0 metrów. 4.Dokonanie inwentaryzacji powykonawczej i dokonanie odbioru Przedmiotem zamówienia jest: 1.Zaprojektowanie drogi gminnej o długości 1500 metrów (w dwóch etapach). I etap to zaprojektowanie drogi gminnej wraz z odwodnieniem o długości 800,0 m, a II to zaprojektowanie drogi gminnej wraz z chodnikiem i odwodnieniem o długości 700,0m., 2.wybudowanie tej drogi z odwodnieniem o długości 800 metrów. Prace projektowe będą polegały na sporządzeniu projektu budowlanego dla inwestycji, której przedmiotem jest budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem w miejscowości Stare Gnatowice o długości 1 500 m metrów i będzie składał się z dwóch etapów. I etap to zaprojektowanie drogi gminnej z odwodnieniem o długości 800,0 m, a drugi to zaprojektowanie drogi gminnej z chodnikiem i odwodnieniem o długości 700,0 m. Opracowanie to ma stanowić podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę wyżej wymienionej inwestycji przez Starostę Powiatu Warszawskiego Zachodniego. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wyżej wymienione pozwolenie na budowę oraz wszelkie niezbędne opinie i uzgodnienia. Należy zaprojektować chodnik z kostki brukowej, szerokość chodnika 1,5 m. BUDOWA DROGI Droga gminna wraz z odwodnieniem będzie zlokalizowana w miejscowości Stare Gnatowice. - nawierzchnia drogi - asfalt - długość drogi 800,0 m - szerokość jezdni 7,0 m - szerokość pasa ruchu 3,5 m - pochylenie poprzeczne jezdni, jednostronne w kierunku projektowanego rowu - szerokość dna rowu 0,6 m - oporowanie jezdni krawężnikiem betonowym na ławie wg KPED 03.11 - wody opadowe odprowadzane będą bezpośrednio do projektowanego rowu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wpłaty wadium w kwocie 20 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej w specyfikacji w art.6, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem: 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.Wykonawca posiada odpowiedni potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia: 5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz.177 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 2. Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Wykonawca przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy 4.Wykonawca przedstawi aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinos.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3 05-085 Kampinos (pokój nr 4 - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.