Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Węgorzewo: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury WODNO-ŚCIEKOWEJ w Rejonie Wielkich Jezior Mazurskich (w tym dokończenie MASTERPLANU) - AGLOMERACJA WĘGORZEWO 2007-2010. Etap - I budowa: Węgorzewo - ul. Wojska Polskiego (ks), Smętka (ks), Zielona (ks i kd), Dębowa (woda, ks i kd), Ogonki - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, PB Zwierzyniecki Róg, studium wykonalności i dokumentacje.
Numer ogłoszenia: 242894 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4275424, faks 087 4275401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury WODNO-ŚCIEKOWEJ w Rejonie Wielkich Jezior Mazurskich (w tym dokończenie MASTERPLANU) - AGLOMERACJA WĘGORZEWO 2007-2010. Etap - I budowa: Węgorzewo - ul. Wojska Polskiego (ks), Smętka (ks), Zielona (ks i kd), Dębowa (woda, ks i kd), Ogonki - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna, PB Zwierzyniecki Róg, studium wykonalności i dokumentacje..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Projektu Budowlano-Wykonawczego poprzez sporządzenie pełnej dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i sieci wodociągowej jak niżej : 1. Węgorzewo - Trygort - sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o długości około 8 200 mb oraz PB modernizacji przepompowni szt. 1 przy Węgorapie. 2. Ruska Wieś -Węgorzewo - Dz. nr 25/3, 23/2, 25/1, 22, 23/6, 36, 37/7, 33/11, 74/1, 12, 13, 14, 15, 19, Obr. 23 i 468, 469, 471/13, 472, 474 itd. - sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o długości około 1.840 mb 3. Ogonki - za Instalem (działki niezabudowane) - Obr. 13 działki Nr 231/2, 410, 430 itd.- sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy pasa drogi o długości około - 1.200 m oraz sieci wodociągowej dł. około - 1.300 mb 4. Ogonki za Motelem Stara Kuźnia (działki niezabudowane),dz. 191, 176, 172/1, 173/1, 173/4, 196/1 i 2 - sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy pasa drogi o długości około-352 mb oraz sieci wodociągowej dł. około - 146 mb 5. Ogonki -za sołtysem - dz. 364, 362, 78, 371 372 359, 70/3, 360, 392/1, 367, 127/3, 391, 70/4 - sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy pasa drogi o długości około - 815 m 6. Janówko - zakłady- dz. Nr 60, 61, 70, 73/5, 84/2 itd. - sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami długości około - 250 m Uwaga !!! zakres rzeczowy jest przybliżony Uwaga: Projektant ma obowiązek uzyskania pozwolenia na budowę. Projekty wykonawcze powinny zawierać szczegółowe opisy i rysunki niezbędne do realizacji robót. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z przepisami prawa polskiego i unii europejskiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 . W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku ZamawiającegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie zrealizował minimum 3 zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie sieci sanitarnych i wodociągowych o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 zł każde. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje); 2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności sanitarnej, wodociągowej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy na warunkach określonych w załączniku do siwz Nr 2 (wzór 2.2.) 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest działalności jest krótszy - to w tym czasie - minimum 3 zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie sieci sanitarnych i wodociągowych o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto każde. 4) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wykazem (wzór nr 2.4.). W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów , zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień , o których mowa w pkt 5. 5) kopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 4 posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, do projektowania w specjalności sanitarnej, wodociągowej oraz zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. 6) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia 7) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te składają wszyscy wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego 11 - 600 Węgorzewo przy ul. Zamkowej 3 pok.24, pn.- pt. 800 - 1500 , a także złożyć wniosek o jej przesłanie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie UM w Węgorzewie przy ul. Zamkowej 3, pok. Nr 39 (I - piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- Dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach na 2026 rok.
- Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dzieciom uczęszczającym do szkół podstawowych na terenie miasta i gminy Węgorzewo w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r., w dniach nauki szkolnej
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Węgorzewie
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa tras rowerowych do uprawiania sportów ekstremalnych oraz betonowego toru typu pumptrack"
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w miejscowości Małowidz, gmina Jednorożec
- EOP.332.42.25 Wykonanie dokumentacji przetargowej: remont nawierzchni drogi wewnętrznej z infrastrukturą podziemną, niezbędnymi rozbiórkami i budową stacji ładowania pojazdów przy ul. Pogodnej 22
- Budowa żłobka w m. Żółtańce- Kolonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





