eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinOWOCE ŚWIEŻE, WARZYWA ŚWIEŻE, WARZYWA I OWOCE MROŻONE, JAJA ŚWIEŻE, ZIEMNIAKI JADALNE, WODA MINERALNA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Koszalin: OWOCE ŚWIEŻE, WARZYWA ŚWIEŻE, WARZYWA I OWOCE MROŻONE, JAJA ŚWIEŻE, ZIEMNIAKI JADALNE, WODA MINERALNA
Numer ogłoszenia: 242723 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OWOCE ŚWIEŻE, WARZYWA ŚWIEŻE, WARZYWA I OWOCE MROŻONE, JAJA ŚWIEŻE, ZIEMNIAKI JADALNE, WODA MINERALNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 owoce świeże: 1. Jabłka 7 200 kg; 2. Cytryny 800 kg; 3. Pomarańcze 100 kg; 4. Banany 400 kg; 5. Mandarynki 50 kg. Zadanie nr 2 warzywa świeże: 1. Marchew 17 000 kg; 2. Buraki 10 000 kg; 3. Pietruszka korzeń 1 000 kg; 4. Seler korzeń 1 500 kg; 5. Por 300 kg; 6. Kapusta biała 4 200 kg; 7. Kapusta pekińska 250 szt.; 8. Kapusta włoska 1 000 kg; 9. Kapusta czerwona 1 000 kg; 10. Kapusta kiszona 1 700 kg; 11. Ogórki kiszone 1 000 kg; 12. Cebula 1 500 kg; 13. Pieczarki 800 kg; 14. Pietruszka, koper - nać (pęczki)14 000 szt.; 15. Czosnek świeży - główka 200 szt.; 16. Botwina (pęczki) 200 szt.. Zadanie nr 3 warzywa i owoce mrożone: 1. Kalafior mrożony 1 400 kg; 2. Zupa jesienna 100 kg; 3. Mieszanka 8-składnikowa 200 kg; 4. Marchew - kostka 300 kg; 5. Truskawka 500 kg; 6. Mieszanka owocowa 3 000 kg; 7. Brokuły 400 kg; 8. Fasolka szparagowa 400 kg; 9. Pyzy ziemniaczane 200 kg; Zadanie nr 4 jaja świeże: 70 000szt.; Zadanie nr 5 ziemniaki jadalne: 90 ton. Zadanie nr 6 woda mineralna: 1. Woda mineralna w butelkach szklanych o poj. 0,33l - 47 000 szt.; 2. Woda mineralna w butelkach plastikowych o poj. 0,5l - gazowana 300 szt.; 3. Woda mineralna w butelkach plastikowych o poj. 0,5l - niegazowana 300 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; - nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony. - w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru; 3) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Owoce świeże..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jabłka 7 200 kg; 2. Cytryny 800 kg; 3. Pomarańcze 100 kg; 4. Banany 400 kg; 5. Mandarynki 50 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa świeże..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Marchew 17 000 kg; 2. Buraki 10 000 kg; 3. Pietruszka korzeń 1 000 kg; 4. Seler korzeń 1 500 kg; 5. Por 300 kg; 6. Kapusta biała 4 200 kg; 7. Kapusta pekińska 250 szt.; 8. Kapusta włoska 1 000 kg; 9. Kapusta czerwona 1 000 kg; 10. Kapusta kiszona 1 700 kg; 11. Ogórki kiszone 1 000 kg; 12. Cebula 1 500 kg; 13. Pieczarki 800 kg; 14. Pietruszka, koper - nać (pęczki)14 000 szt.; 15. Czosnek świeży - główka 200 szt.; 16. Botwina (pęczki) 200 szt...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa i owoce mrożone..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalafior mrożony 1 400 kg; 2. Zupa jesienna 100 kg; 3. Mieszanka 8-składnikowa 200 kg; 4. Marchew - kostka 300 kg; 5. Truskawka 500 kg; 6. Mieszanka owocowa 3 000 kg; 7. Brokuły 400 kg; 8. Fasolka szparagowa 400 kg; 9. Pyzy ziemniaczane 200 kg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jaja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja świeże - 70 000szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ziemniaki jadalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne - 90 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Woda mineralna..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Woda mineralna w butelkach szklanych o poj. 0,33l - 47 000 szt. 2. Woda mineralna w butelkach plastikowych o poj. 0,5l - gazowana 300 szt. 3. Woda mineralna w butelkach plastikowych o poj. 0,5l - niegazowana 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.