eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W 2013 r,- NA OBWODACH WYDZIELONYCH, - NA CZĘŚCI SIECI nN.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Bieruń: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W 2013 r,: - NA OBWODACH WYDZIELONYCH, - NA CZĘŚCI SIECI nN.
Numer ogłoszenia: 2426 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 478062 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W 2013 r,: - NA OBWODACH WYDZIELONYCH, - NA CZĘŚCI SIECI nN..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: KOD WSZ / CPV /: 50232100-1 usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na obwodach wydzielonych ( 1097 szt.) i na sieciach niskiego ( 354 szt.) na terenie Gminy Bieruń i obejmuje konserwację oświetlenia: ulic, placów, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych znajdujących się na terenie Gminy Bieruń, stanowiących własność Gminy Bieruń poprzez : a) wymianę uszkodzonych opraw oświetlenia ulicznego na zamontowanym wysięgniku tj. montaż lamp po regeneracji, b) malowanie wysięgników farbą olejną, c) wymianę lub uzupełnienie źródeł światła w oprawach oświetlenia ulicznego, d) czyszczenie konstrukcji stalowych - czyszczenie wysięgników, e) wymianę statecznika lub zestawu tyrystorowego, f) wymianę przewodów w rurach, na słupach lub w słupie, wysokość latarni 10 m. g) wymianę gniazd bezpiecznikowych, tablicowych na tablicy izolacyjnej, h) wymianę wkładek topikowych, i) wymianę drzwiczek słupowych, j) wykopy ciągłe lub jamiste, szerokość dna do 1,5 m. ze złożeniem urobku na odkład, k) układanie kabli w rowach - kabel YAKY 4x35 mm2, l) zasypywanie rowu kablowego, ł) wymianę bezpieczników, m) wymianę dławików i żarówek, n) czyszczenie kloszy opraw raz na kwartał, o) przeglądy nocne oświetlenia dwa razy na miesiąc, p) konserwacja szaf oświetlenia ulicznego. W tabeli podano szacunkowe ilości powyższych prac. W/w usługi, które dotyczą awarii zostanie każdorazowo, telefonicznie zgłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca podejmie się ich wykonania w ciągu 8 godzin od otrzymania zgłoszenia. Każdorazowo zakończenie usługi objętej zgłoszeniem awarii będzie odebrane przez inspektora nadzoru GK. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy oraz kalkulacji, stanowiąc załączniki do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTROSERWIS S.C. Barbara Wachowiak Dariusz Wachowiak, ul.Powstańców 15B, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74495,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71990,92

  • Oferta z najniższą ceną: 18587,02 / Oferta z najwyższą ceną: 128671,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.