Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-12
Lubin: dostawa, instalacja i konfiguracja serwera, stacji
roboczych wraz z niezbędnym osprzętem i oprogramowaniem oraz dostawa,
instalacja, szkolenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
Numer ogłoszenia: 242677 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6 lok. 320a, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i konfiguracja serwera, stacji roboczych wraz z niezbędnym osprzętem i oprogramowaniem oraz dostawa, instalacja, szkolenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja serwera, stacji roboczych wraz z niezbędnym osprzętem i oprogramowaniem oraz dostawa, instalacja, szkolenie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo- księgowej, środków trwałych, kadr i płac oraz magazynu i handlu wraz z świadczeniem 24 miesięcznej opieki autorskiej dla Regionalnego Centrum Zdrowia w Lubinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Załączniku Nr 3 siwz. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony Załącznik Nr 3 ( specyfikacja techniczna) b) Załącznik Nr 3a - harmonogram rzeczowo - finansowy, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający w związku z tym wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, EDG), aktualny statut spółki. d) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o
59-300 Lubin
ul. Gen. Józefa Bema 5-6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o 59-300 Lubin ul. Gen. Józefa Bema 5-6 kancelaria, pok.201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Zagospodarowanie odpadów powstających na nieruchomościach stanowiących własność gminy Lubin
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 103045D w m. Niemstów w zakresie budowy chodnika.
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach gminnego zasobu mieszkaniowego oraz terenach zielonych przyległych do budynków.
- Remont pomieszczeń wspólnego użytkowania w budynkach gminnych oraz remont gminnych lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach Gminy Miejskiej Lubin.
- Dostawa żywności dla zwierząt Ogrodu Zoologicznego w Lubinie.
- Wykonanie konserwacji, napraw i usuwania awarii wraz z usługami pogotowia technicznego w zasobach Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Miasto Rawa Mazowiecka
- ZP/CZD/167/25 Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemów wirtualnych awatarów AI pełniących funkcję interaktywnych punktów recepcyjnych w 5 lokalizacjach na terenie IPCZD.
- "Zakup i wdrożenie serwera wraz z oprogramowaniem, deduplikatora macierzy, oraz oprogramowania MDM w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Badawczego. Postępowanie powtórzone.
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Lubań"
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu - zakup licencji i sprzętu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





