eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE GMINY MIĘDZYRZECZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Międzyrzecz: BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE GMINY MIĘDZYRZECZ
Numer ogłoszenia: 242666 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, fax 095 7420228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE GMINY MIĘDZYRZECZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje kompleks działań zapewniających stały i nieprzerwany odbiór odprowadzanych z powierzchni wód opadowych a w szczególności udrażnianie, naprawy i konserwacje sieci oraz prowadzenie na bieżąco ewidencji kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Międzyrzecz. Zakres usług dotyczy terenów należących do Gminy, w tym w szczególności : teren miasta Międzyrzecz (tereny i drogi należące bądź będące w zarządzie Gminy Międzyrzecz), Jagielnik, Kęszyca Leśna, Bobowicko, Kaława, Nietoperek, Bukowiec, Wyszanowo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium, w wysokości 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100), w terminie do 17 grudnia 2007 r., do godz. 10.00. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub na konto zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I O./MIĘDZYRZECZ nr konta: 06203000451110000001313280 Inne informacje dotyczące wadium: Forma wniesienia wadium - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zrealizowali w ciągu ostatnich 2 lat zadania polegające na utrzymaniu sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości nie mniejszej niż 20,00 km 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę wg załączonego wzoru. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź odpisów. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert . 4. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału ekonomicznego i technicznego niezbędnego do wykonania tego zadania. 5. Wykaz sprzętu, urządzeń, maszyn potrzebnych do wykonania zamówienia, a którymi dysponuje oferent (m.in. samochód samowyładowczy lub ciągnik z przyczepą lub inny pojazd przystosowany do przewozu odpadów z czyszczenia kanalizacji deszczowej, urządzenie przystosowane do czyszczenia kanalizacji deszczowej). 6. Wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. 7. Wykaz robót polegających na utrzymaniu sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości nie mniejszej niż 20,00 km, a zrealizowanych w ostatnich dwóch latach wraz z referencjami od poprzednich zamawiających, 8. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, dokonał wizji lokalnej i nie wnosi zastrzeżeń. 9. Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Oświadczenie, że składając ofertę oferent pozostaje nią związany przez okres 30 dni od daty złożenia oferty. 11. Potwierdzenie wniesienia wadium. 12. Oświadczenie oferenta, że w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie 7 dni od daty jej doręczenia lub w terminie określonym w zawiadomieniu i jest świadomy, że gdyby z jego winy nie doszło do zawarcia umowy, wniesione przez niego wadium ulega przepadkowi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip. miedzyrzecz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz (pok.205).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, pok. 201 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.