eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Dostawy oleju opalowego lekkiego do kotłowni olejowej Zakladu Karnego w Pińczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Pińczów: Dostawy oleju opalowego lekkiego do kotłowni olejowej Zakladu Karnego w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 242648 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Pińczowie, ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, fax 041 3577373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opalowego lekkiego do kotłowni olejowej Zakladu Karnego w Pińczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ogłasza przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 100 000litrów do kotłowni olejowej Zakładu Karnego w Pińczowie spełniającego n/w parametry techniczne i jakościowe: Olej opałowy lekki do opalania kotłów wodnych i parowych spełniający n/w parametry techniczne i jakościowe a w szczególności: gęstość w temp. 2 °C max. 0,860 kg/litr zawartość - max. 200 ppm wt skład frakcyjny do 250°C destyluje - max. 65%-vol skład frakcyjny do 350 °C destyluje - max. 85%-vol temperatura zapłonu min. 56 °C zawartość siarki - max. 0,20%-wt lepkość w 20 °C - max. 6,00 c St pozostałość po skoksowaniu 10,0% pozostałości destylacyjnej - max 0,30% masy pozostałość po spopieleniu - max. 0,01%-wt zawartość stałych ciał obcych - max. 24 ppm wt wartość opałowa - min 42,60 MJ/kg temperatura płynięcia - max. - 20 °C.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Wadium - 6 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunków udziału w postępowaniu . 1). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. oraz spełnią warunki dodatkowe: 2). Zaoferują realizację pełnego asortymentu zamówienia w ustalonych terminach i ilościach składających się na całość zamówienia. 3). Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w SIWZ. 4). Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ. 5). Zaakceptują projekt przyszłej Umowy. 6).Zaakceptują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. 7).Zaoferują realizację cząstkowej dostawy oleju opałowego w terminie do 48 godzin. 8).Wniosą wymagane wadium. 9).Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, zamawiający żąda: 1).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2).Jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3).Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4).Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5).Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. oraz złożą dokumenty i oświadczenia dodatkowe: 6).Oświadczenie o spełnieniu warunków - w związku z art. 22 i 24 ustawy - stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 7).Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 8).Projekt przyszłej Umowy załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - zaakceptowany przez Wykonawcę. 9).Kserokopia - Dowód wpłaty wadium. 10).W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy winni przedstawić pełnomocnictwo dla osoby, która będzie upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w w/w pkt 1,3,5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; d) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt4 składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. e) Dokumenty wymienione w pkt11 ppkt a, c, d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 11 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, o których mowa w w/w pkt 12 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż określono to w pkt 11 ppkt e. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie w/w dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. czasookres utrzymanie stałej ceny - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia bezpłatnie do 14.12.2007r. na pisemny wniosek można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - świetlica Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3-go Maja 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.