eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-ZdrójDostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Kudowa-Zdrój: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 242647 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA , ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661201 w. 117, fax. 074 8661203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sankud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny stół do masażu - 1szt, Tor do nauki chodu z przeszkodami - 1 szt, Aquqvibron- ekopompa - 1szt, Negatoskop jednoklapkowy z regulacją - 1 szt, Fotel do ćwiczeń stawów kolanowych - 1 szt, Elektryczny rotor kończyn dolnych i górnych do ćwiczeń biernych i czynnych - 1 szt, Aquavibron - 1 szt, Lampa statywowa - 1 szt, Ergometr treningowy - 3 szt, Inhalator ultradźwiękowy - 2 szt, Lampa przepływowa bakteriobójcza - 1szt, Tablica do ćwiczeń manualnych - 1 szt, Kozetki rehabilitacyjne - 2 szt i Schodki 3-stopniowe 2 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Brak wskazania spełnienia któregokolwiek z dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty dostawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z zał. nr 4; 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3; 5) aktualne dokumenty stwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny jest dopuszczony do obrotu lub używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (DzU nr 93 poz 896 ze zm); 6) prospekty lub zdjęcia oferowanego sprzętu medycznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sankud.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium Bristol MSWiA, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium Bristol MSWiA, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, sekretariat pokój 32..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.