eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Badanie przedsiębiorstw regionu w zakresie konkurencyjności i innowacyjności oraz zapotrzebowania na usługi proinnowacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Wrocław: Badanie przedsiębiorstw regionu w zakresie konkurencyjności i innowacyjności oraz zapotrzebowania na usługi proinnowacyjne
Numer ogłoszenia: 242640 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie przedsiębiorstw regionu w zakresie konkurencyjności i innowacyjności oraz zapotrzebowania na usługi proinnowacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Innowacyjność i wykorzystanie zaawansowanych technologii w przedsiębiorstwach są jednymi z głównych czynników wpływających na konkurencyjność gospodarki. Dobra znajomość tego sektora gospodarki i czynników, które decydują o jego rozwoju, ma istotne znaczenie z punktu widzenia planowania oraz prowadzenia polityki jak i przygotowania instrumentów wsparcia przedsiębiorczości w celu zwiększenia ich konkurencyjności. Konkurencyjność i innowacyjność są przedmiotem troski polityk gospodarczych i społecznych na terenie regionu. Wyniki badania powinny zawierać informacje pozwalające na efektywne wspieranie działań z tego zakresu. Cele zamówienia Głównym celem badania jest ocena innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw w regionie dolnośląskim, diagnoza stanu obecnego, analiza trendów rozwojowych stanu przedsiębiorczości, ocena przedsiębiorczości i perspektywy rozwoju przedsiębiorstw wysokich technologii na Dolnym Śląsku. Celem badania jest określenie potencjału małych i średnich przedsiębiorstw do tworzenia innowacyjnych produktów i usług. Celem będzie także określenie potrzeb przedsiębiorców w zakresie rozwoju zdolności innowacyjnej i ocena ofert usług na rzecz innowacji z punktu widzenia przedsiębiorstw. Celami szczegółowymi zamówienia są: . Określenie kierunków rozwoju potencjału konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw; . Określenie potencjału innowacyjnego dolnośląskich przedsiębiorstw; . Określenie rodzaju ilości i źródeł pochodzenia innowacji wprowadzanych przez przedsiębiorstwa; . Określenie podstawowych barier we wprowadzaniu innowacji w przedsiębiorstwach; . Diagnoza obecnej sytuacji w obszarze świadomości małych i średnich przedsiębiorstw odnośnie potrzeb tworzenia innowacyjnych produktów i usług; . Źródła i bodźce dla innowacji w przedsiębiorstwach czynniki społeczne, demograficzne, ekonomiczne, psychologiczne; . Strategie przedsiębiorstw - czy firmy posiadają opracowują strategie działania w zmieniającej się sytuacji gospodarczej, czy planują działania z innymi przedsiębiorstwami, instytucjami, jednostkami badawczymi w celu wytworzenia innowacyjnych rozwiązań; . Identyfikacja obecnego poziomu wiedzy i korzystania przez MŚP z ochrony własności przemysłowej; . Określenie wpływu środków pomocowych otrzymanych w ramach funduszy unijnych na rozwój konkurencyjności i innowacyjności w sektorze przedsiębiorstw; . Określenie szkoleń z zakresu innowacji, których tematyka będzie jak najlepiej dostosowana do potrzeb przedsiębiorstw i odpowiadająca trendom rozwojowym przedsiębiorstw; . Określenie typów usług proinnowacyjnych niezbędnych dla wsparcia rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności; Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie regionalnego badania oraz przygotowanie raportu i prezentacji Power Point na reprezentatywnej próbie mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, które pozwoli na określenie ich pozycji konkurencyjnej, innowacyjności i potencjału rozwojowego oraz zapotrzebowania na usługi proinnowacyjne. Szczególny nacisk zostanie położony na zdefiniowanie wskaźników, które mogłyby jak najlepiej odzwierciedlić innowacyjność regionalnych przedsiębiorstw oraz obszarów niedostatecznie zdiagnozowanych w zestawieniach statystycznych i dotychczasowych badaniach. Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania składającego się z następujących zadań: 1. Przeprowadzenie badania pilotażowego 2. Przeprowadzenie badania właściwego 3. Zebranie i opracowanie danych 4. Napisanie raportu, streszczenia i zrobienie prezentacji z badania właściwego. 1. Przeprowadzenie badania pilotażowego (próbnego, testowego) na próbie przedsiębiorstw nie mniejszej niż n=40, przeprowadzone metodą kwestionariusza ankietowego (metoda PAPI), za pomocą którego możliwe będzie określenie: . rodzaju innowacji wprowadzanych przez przedsiębiorstwa, . głównych czynników decydujących o wprowadzaniu innowacji w przedsiębiorstwach, . źródeł innowacji w przedsiębiorstwach, . rodzaju barier w prowadzeniu innowacji w przedsiębiorstwach, . rodzaju i wielkości wsparcia (finansowego, doradczego, inne) potrzebnego do rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach, . czy znane są przedsiębiorcom możliwości dofinansowania tych inwestycji z funduszy europejskich i środków krajowych, . rodzaju i zakresu prac badawczo rozwojowych prowadzonych przez przedsiębiorstwa, . głównych kierunków inwestowania w sferę B+R przez przedsiębiorstwa różnych branż, . zakresu współpracy z jednostkami B+R, . podejmowanych inicjatyw wspólnie z innymi przedsiębiorstwami, . planów pozyskania środków z funduszy unijnych na rozwój innowacji w przedsiębiorstwach, . zapotrzebowania na typy usług proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa, . szczegółowej tematyki szkoleń wspierających rozwój innowacji w przedsiębiorstwach, . rodzaju usług niezbędnych dla wspierania rozwoju przedsiębiorstw, . rodzaju usług proinnowacyjnych z których korzystało przedsiębiorstwo, i zrealizowanie celów badania. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w ostatecznym doborze i sformułowaniu treści zawartych w kwestionariuszu ankietowym. Wyniki badania pilotażowego powinny dać odpowiedź na pytanie czy i w jaki sposób przygotowane narzędzie badawcze odpowiada założeniom badania, czy jest efektywne i w jaki sposób uchronić się od ewentualnych problemów podczas realizacji badania właściwego. Badanie pilotażowe powinno służyć sprawdzeniu, udoskonaleniu i doprecyzowaniu narzędzia badawczego wykorzystywanego w zamówieniu. Wnioski wypływające z pilotażu posłużą udoskonaleniu kwestionariusza, wyeliminowaniu ewentualnych ułomności technicznych, językowych, strukturalnych i niedoskonałości zaburzających prawidłowy kontakt z respondentem. Zamawiający zastrzega sobie prawo udziału w badaniu pilotażowym. Wynikiem badania pilotażowego będzie raport z badania pilotażowego zawierający przynajmniej następujące zagadnienia: . wyszczególnienie ewentualnych niezbędnych zmian w sformułowaniach zastosowanych w pytaniach (jeśli zasadne, lub informacja, że narzędzie pozostaje w tym zakresie bez zmian), . wyszczególnienie ewentualnych niezbędnych zmian w zakresie zastosowanych w narzędziu badawczym pytań otwartych (jeśli zasadne, lub informacja, że narzędzie pozostaje w tym zakresie bez zmian), . informacja, na które z pytań trudno jest uzyskać odpowiedź od respondenta, . informacja, na które z pytań nie można - pomimo przekazanej przez ankietera informacji wyjaśniającej - uzyskać odpowiedzi, . informacja dotycząca proponowanych uzupełnień informacji dla ankietera. Raport z badania pilotażowego zostanie przedstawiony Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty zakończenia badania pilotażowego w formie pisemnej i na nośniku CD. Zamawiający przyjmie raport z badania pilotażowego w terminie 7 dnia roboczego od jego otrzymania i poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń do przedstawionego raportu, Wykonawca wprowadzi proponowane przez Zamawiającego zmiany w raporcie z badania pilotażowego lub narzędziu badawczym, przedstawiając Zamawiającemu poprawioną wersję raportu raz narzędzi badawczych w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zastrzeżeń przez Zamawiającego. 2. Przeprowadzenie badania właściwego, które powinno zostać przeprowadzone zgodnie z wnioskami płynącymi z pilotażu. Przed przystąpieniem do badania właściwego Wykonawca udoskonali narzędzie badawcze, usunie ewentualne ułomności techniczne, językowe, strukturalne, niedoskonałości mogące zaburzać prawidłowy kontakt z respondentem. Badanie właściwe powinno zostać wykonane metodą PAPI (Paper and Pencil Interview) za pomocą kwestionariusza ankietowego/ udoskonalonego po badaniu pilotażowym narzędzia badawczego i powinno zostać przeprowadzone na reprezentatywnej próbie przedsiębiorstw na Dolnym Śląsku o liczebności nie niższej niż n = 800 zrealizowanych wywiadów kwestionariuszowych. Próba powinna być dobrana losowo z operatu zawierającego dane firm aktywnych. Losowanie powinno odbyć się z zachowaniem warstwowania wg następujących kryteriów: 1) Wielkość zatrudnienia z zachowaniem struktury: firmy mikro - zatrudniające do 9 pracowników, firmy małe zatrudniające do 49 pracowników, przedsiębiorstwa średniej wielkości - zatrudniające do 249 osób, przedsiębiorstwa duże, powyżej 249 osób. 2) Zróżnicowanie branżowe 3) Zróżnicowanie regionalne - podział na podregiony. Badanie właściwe powinno zostać przeprowadzone zgodnie z metodologią, przedstawioną w ofercie. 3. Zebranie i opracowanie danych - zebrane podczas badania dane powinny zostać zagregowane. Po przeprowadzeniu badania Wykonawca zwróci Zamawiającemu wypełnione kwestionariusze oraz przekaże pełną dokumentację przeprowadzonych badań. Zestawienia tabelaryczne danych zostaną zapisane i przekazane Zamawiającemu na nośniku CD oraz w postaci wydruków. 4. Napisanie raportu, streszczenia i zrobienie prezentacji z badania właściwego. Raport z badań (minimum 100 stron w języku polskim) powinien zawierać analizę desk research, opis badania, wyniki badania (analizy tabel krzyżowych) oraz rekomendacje. W raporcie powinny znaleźć się również odpowiedzi na pytania badawcze. Raport powinien zawierać - obok tekstu - także wykresy i tabele. Wykresy i tabele powinny zostać wykonane w programie MS Word i MS Excel. Wyniki badania (w formie raportu) powinny być przedstawione Zamawiającemu w formie elektronicznej (na nośniku CD) oraz kolorowego wydruku w liczbie dwóch egzemplarzy (każdy oddzielnie zbindowany). Tabele statystyczne powinny być zapisane w formacie MS Excel i przekazane Zamawiającemu w postaci wydruku oraz zapisane na nośniku CD. Wykonawca przygotuje również całościowe, syntetyczne streszczenie (maksymalnie 4 strony w języku polskim) badania i jego wyników oraz analizy desk research wraz z rekomendacjami, a także prezentację podsumowującą wyniki badania w MS Power Point (w języku polskim i angielskim). Prezentacja nie powinna liczyć więcej niż 30 slajdów. Streszczenie i prezentacja zostaną przekazane zamawiającemu w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD oraz w formie papierowej. Każdy etap badania/zadanie wykonane zostanie z uwzględnieniem wizualizacji wymaganej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. b1) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 4 badania, w tym: - co najmniej 3 badania dotyczące problematyki badania konkurencyjności regionów (krajów) lub rozwoju przedsiębiorczości lub innowacyjności w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, przy czym wartość każdego badania nie była niższa niż 80 000 zł, - co najmniej jedno badanie na respondentach oraz zastosowano metodologię badania ilościowego, przy czym wartość każdego badania była nie mniejsza niż 80 000 zł. b2) dysponują zespołem ekspertów legitymujących się odpowiednimi kwalifikacjami odpowiadającymi przedmiotowi zamówień, w tym: - lidera, posiadającego co najmniej trzy letnie doświadczenie w zakresie realizacji badań o wartości nie niższej niż 50 000 zł każde, w tym przynajmniej dwóch badań dotyczących problematyki badania konkurencyjności regionów (krajów) lub rozwoju przedsiębiorczości lub innowacyjności polskich MŚP oraz jest autorem lub współautorem dwóch recenzowanych publikacji dotyczących problematyki innowacyjności przedsiębiorstw, - eksperta ds. metodologii posiadającego doświadczenie w zakresie przygotowania metodologii do co najmniej trzech badań ilościowych na reprezentatywnej ogólnopolskiej lub regionalnej próbie przedsiębiorstw, przy czym wartość każdego badania nie była niższa niż 50 000 zł, - zespół przynajmniej dwóch ekspertów (wyłączając lidera i eksperta ds. metodologii) do realizacji badania, przy czym każdy z nich musi posiadać doświadczenie w realizacji przynajmniej dwóch badań w zakresie swojej specjalizacji w niniejszym badaniu, w tym eksperta posiadającego doświadczenie w zakresie realizacji badań ilościowych oraz prowadzenia pogłębionych analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w rozdziale V pkt 1 lit. b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie . 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. VI.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI. pkt 1 ppkt 1 SIWZ dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu lub dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych odpowiednio powyżej w pkt 1). Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. VI.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a) zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b) wskazanie Pełnomocnika, c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d) zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Identyfikacja problemu i konceptualizacja badania (I) - 20
  • 3 - Metodologia badania (M) - 20
  • 4 - Narzędzie badawcze (N) - 20
  • 5 - Plan działania oraz harmonogram jego przeprowadzenia (H) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnosląskiego systemu innowacji realizowany w ramach Poddziałania 8.2.2. PO KL. Finansowanie 85% z EFS; 7,5% budżet państwa; 7,5% budżet województwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.