eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUtrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągu i nad drogą krajową nr A-4 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle - w ilości 63 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Opole: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągu i nad drogą krajową nr A-4 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle - w ilości 63 szt.
Numer ogłoszenia: 242582 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągu i nad drogą krajową nr A-4 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle - w ilości 63 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje : - utrzymanie czystości obiektów mostowych ( i ich otoczenia ) w zakresie nawierzchni jezdni , nawierzchni chodników ( także w zimie ) , dylatacji , wpustów , rur kanalizacyjnych , stożków umocnionych , - mycie elementów mostów ( gzymsy , belki skrajne , nisze podłożyskowe , itp.), barier i poręczy - koszenie powierzchni zielonych ( stożków nieumocnionych , skarp , powierzchni pod obiektem )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 74.72.12.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8.000 zł ( osiem tysięcy złotych ) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( jezeli w pieniądzu to na koncie Zamawiajacego przed godz. składania ofert ) w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A. Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami)...

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegać wg art. 22 ust. 1 wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , 2. Warunki szczegółowe , określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp : 1) posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ) , a jeśli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie -Rachunku zysków i strat- pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - lub - Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - ( w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego : na podstawie innych dokumentów ) - w wysokości nie mniejszej niż : - co najmniej 50.000 zł - 2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20.000 zł ( 3) dysponować : - 1 osobą na stanowisko dyspozytora ( koordynatora ) , która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia oraz będzie upoważniona do kontaktów z Zamawiającym - 1 brygadą , złożoną z co najmniej 5 osób , 4) posiadać stosowne doświadczenie tj. wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okre- sie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania co najmniej 3 zadań na drogach , obiektach mostowych , placach lub parkingach o podobnym charakterze , tj. polegających na utrzymaniu czystości lub myciu elementów obiektów mostowych lub koszeniu . 5) dysponować n/w sprzętem do wykonania zamówienia - : - kosiarki do trawy lub kosy spalinowe - 2 szt - - sprzęt do mechanicznego usuwania krzewów - 2 szt - , - urządzenie do mycia wysokociśnieniowego - 1 szt. - - środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia ( samochód dostawczy + samochód ciężarowy ) - 2 szt - - sprzęt do mechanicznego udrażniania rur kanalizacyjnych np. typu WUKO lub urządzenie podciśnieniowe - 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( na formularzu 3.1) 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2.1) bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim , 2.2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert , 2.3) informacja o osobach , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( Potencjał kadrowy) , w tym o : - osobie na stanowisko dyspozytora ( koordynatora ) , - osobach tworzących brygade - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. 2.4) informacja o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w tym zakresie . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie , 2.5) informacja o sprzęcie , którym dysponuje Wykonawca ( Potencjał techniczny ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać dysponowanie jednostkami transportowymi , o których mowa w warunkach udziału .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.