Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-06
Opole: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągu i nad drogą krajową nr A-4 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle - w ilości 63 szt.
Numer ogłoszenia: 242582 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągu i nad drogą krajową nr A-4 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle - w ilości 63 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje : - utrzymanie czystości obiektów mostowych ( i ich otoczenia ) w zakresie nawierzchni jezdni , nawierzchni chodników ( także w zimie ) , dylatacji , wpustów , rur kanalizacyjnych , stożków umocnionych , - mycie elementów mostów ( gzymsy , belki skrajne , nisze podłożyskowe , itp.), barier i poręczy - koszenie powierzchni zielonych ( stożków nieumocnionych , skarp , powierzchni pod obiektem )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 74.72.12.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8.000 zł ( osiem tysięcy złotych ) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( jezeli w pieniądzu to na koncie Zamawiajacego przed godz. składania ofert ) w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A. Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami)...
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegać wg art. 22 ust. 1 wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , 2. Warunki szczegółowe , określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp : 1) posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ) , a jeśli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie -Rachunku zysków i strat- pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - lub - Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - ( w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego : na podstawie innych dokumentów ) - w wysokości nie mniejszej niż : - co najmniej 50.000 zł - 2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20.000 zł ( 3) dysponować : - 1 osobą na stanowisko dyspozytora ( koordynatora ) , która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia oraz będzie upoważniona do kontaktów z Zamawiającym - 1 brygadą , złożoną z co najmniej 5 osób , 4) posiadać stosowne doświadczenie tj. wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okre- sie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania co najmniej 3 zadań na drogach , obiektach mostowych , placach lub parkingach o podobnym charakterze , tj. polegających na utrzymaniu czystości lub myciu elementów obiektów mostowych lub koszeniu . 5) dysponować n/w sprzętem do wykonania zamówienia - : - kosiarki do trawy lub kosy spalinowe - 2 szt - - sprzęt do mechanicznego usuwania krzewów - 2 szt - , - urządzenie do mycia wysokociśnieniowego - 1 szt. - - środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia ( samochód dostawczy + samochód ciężarowy ) - 2 szt - - sprzęt do mechanicznego udrażniania rur kanalizacyjnych np. typu WUKO lub urządzenie podciśnieniowe - 1 szt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( na formularzu 3.1) 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2.1) bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim , 2.2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert , 2.3) informacja o osobach , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( Potencjał kadrowy) , w tym o : - osobie na stanowisko dyspozytora ( koordynatora ) , - osobach tworzących brygade - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. 2.4) informacja o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w tym zakresie . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie , 2.5) informacja o sprzęcie , którym dysponuje Wykonawca ( Potencjał techniczny ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać dysponowanie jednostkami transportowymi , o których mowa w warunkach udziału .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





