Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 13 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: TatolJózef, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205, e-mail: zamowienia.publiczne@warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat), Tatol Józef, ul. Pstrowskiego 3, blok 27, 10-049 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 522 52 00, fax 089 522 52 05, e-mail: zpol@warminsko-mazurska.policja.gov.pl, www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania 13 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Usługi na rzecz 13 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby 13 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania i parkowania obejmuje: a) przyjęcie (pisemnie, faxem, telefonicznie) zlecenia przyjazdu pojazdu holującego (wezwania) i udokumentowanie go przez Wykonawcę. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy przez 7 dni w tygodniu. b) niezwłoczny dojazd zestawu holującego (w niezbędnym, wymaganym zestawieniu dla realizacji zamówienia) do wskazanego w zleceniu miejsca postoju pojazdu (części). c) załadunek pojazdu (części) na zestaw holujący (w tym praca dźwigu i dodatkowych holowników, jeżeli okaże się niezbędna), bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne. d) holowanie (przewóz) pojazdu na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. e) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia części (materiałów), zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję. f) parkowanie (przechowywanie) pojazdu (części) na parkingu Wykonawcy, obejmujące: - przyjmowanie pojazdów i części, - ewidencjonowanie przyjętych pojazdów i części, - ochronę, - nadzór, - udostępnianie pojazdów i części do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, - wydawanie pojazdów (części) na podstawie zlecenia. Wszystkie wykonane czynności musza być każdorazowo na bieżąco dokumentowane przez służbę dyspozytorską parkingu Wykonawcy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na oddzielnych 13 zadań, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia na terenie działania: Zadanie Nr 1 - Komendy Powiatowej Policji w Braniewie, Zadanie Nr 2 - Komendy Powiatowej Policji w Działdowie, Zadanie Nr 3 - Komendy Miejskiej Policji w Elblągu, Zadanie Nr 4 - Komendy Powiatowej Policji w Ełku, Zadanie Nr 5 - Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi, Zadanie Nr 6 - Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie, Zadanie Nr 7 - Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim, Zadanie Nr 8 - Komendy Powiatowej Policji w Olecku, Zadanie Nr 9 - Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie - Komisariat Policji w Morągu, Zadanie Nr 10 - Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie, Zadanie Nr 11 - Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie, Zadanie Nr 12 - Komendy Powiatowej Policji w Piszu, Zadanie Nr 13 - Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie oraz na rzecz KGP - CBŚ Olsztyn i KWP w Olsztynie. 3. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Oryginalny kod CPV: 93.51.10.00 - Usługi parkingowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o łącznej wartości szacunkowej powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załaczonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Załączony komplet wymaganych dokumentów oceniony zostanie za spełnienie warunków udziału w postepowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371 ze zm.). 3 w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Wykaz pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie (pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5t i powyżej 3,5t oraz pojazdy członowe), zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ., 4. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty Opis parkingu przeznaczonego do realizacji zamówienia zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ, 5. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.3 Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (łącznie deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, aktualny na dzień składania ofert, wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu. 6. w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.4, złoży Oświadczenie, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy P.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu wspólnego (dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki cywilnej). Umowa nie może być zawarta na czas krótszy, niż okres realizacji umowy z Zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest złożyć dokumenty, określone w pkt. 1, pkt.2 i pkt.5. Pozostałe dokumenty muszą wskazywać na wspólne spełnienie wymagań SIWZ. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na \Wykonawcę\ w miejscu \nazwa i adres Wykonawcy\ należy wpisać dane podmiotu wspólnego, a nie dane pełnomocnika (lidera). Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Opłata: 7 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi: 1) 7,00 zł brutto dla Wykonawcy odbierającego SIWZ w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie, ul. Partyzantów 6-8, pokój nr 6 - płatne gotówką przy odbiorze, 2) 14,00 zł brutto dla Wykonawcy otrzymującego SIWZ pocztą - płatne z góry przelewem na konto Zamawiającego 65 1020 3541 0000 5602 0091 0323 ( Do wniosku o SIWZ należy załączyć potwierdzenie dokonania zapłaty.). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 13:30, Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat) ul. Pstrowskiego 3 (blok 27) 10-049 Olsztyn.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 - Świadczenie usług holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Braniewie. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Braniewo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Braniewo pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 15 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 15 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu braniewskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 10 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 15 szt. a) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. a) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 - Świadczenie usług holowania, przewózu i parkowania pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Działdowie. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Działdowo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Działdowo pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 30 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 20 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu działdowskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 20 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 20 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 30 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 30 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Elblągu. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KMP Elbląg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Elbląg pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 20 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5t w ilości 20 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu elbląskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 15 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 30 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 15 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA! Dla zadania nr 3 - parkowanie zatrzymanych pojazdów odbywać się będzie na parkingu depozytowym KMP w Elblągu. Ewentualne przechowywanie pojazdów na parkingu Wykonawcy odbywać się będzie dopiero po całkowitym wykorzystaniu parkingu jednostki Policji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie Komendy Powiatowej Policji w Ełku. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Ełk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Ełk pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 5 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu ełckiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 4 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 8 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 4 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie Nr 5 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP w Gołdapi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Gołdapi pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 3 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 3 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu gołdapskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 2 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 5 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,t w ilości 4 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie Nr 6 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Kętrzynie. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Kętrzyn. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Kętrzyn pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 20 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu kętrzyńskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 20 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 35 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie Nr 7 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP w Nowym Mieście Lubawskim. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 4. holowania - przewozu w granicach Nowego Miasta Lubawskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 3 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 5. holowania - przewozu na terenie powiatu nowomiejskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 2 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 6. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 2 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 4 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zadanie Nr 8 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Olecku. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Olecko. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Olecko pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 10 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 8 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu oleckiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 10 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3) przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 20 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 13 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Zadanie Nr 9 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie - Komisariat Policji w Morągu. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KP w Morągu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Morąga pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 15 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 15 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu ostródzkiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 10 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 25 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 20 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Zadanie Nr 10 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Szczytno. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Szczytna pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 10 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu szczycieńskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 10 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 15 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 10 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Zadanie Nr 11 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Węgorzewo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Węgorzewa pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 4 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 3 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu węgorzewskiego pojazdów: a) ) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 3 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 7 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 8 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Zadanie Nr 12 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Piszu. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby KPP Pisz. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Pisz pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 8 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu na terenie powiatu piskiego pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 5 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 10 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 5 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 1 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Zadanie Nr 13 - Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów i ich części składowych oraz urządzeń i rzeczy na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie oraz na rzecz KGP - CBŚ Olsztyn i KWP w Olsztynie. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego holowania, przewozu i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t, powyżej 3,5 t i pojazdów członowych oraz części składowych pojazdów (części) na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie oraz na rzecz KGP - CBŚ Olsztyn i KWP w Olsztynie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10, 93.51.10.00. 3) Wielkość lub zakres: W celu właściwego przygotowania ofert Zamawiający określił szacunkową ilość jednostkowych usług w zakresie przedmiotu umowy, które przewidywane są do wykonania w trakcie realizacji umowy. Zgodnie z założeniami Zamawiającego w trakcie realizacji umowy niezbędne będzie wykonanie następujących usług w zakresie: 1. holowania - przewozu w granicach miasta Olsztyn pojazdów: a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 240 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 150 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie ryczałtu dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Ryczałt obejmować musi m.in.: dojazd, przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. 2. holowania - przewozu spoza granic administracyjnych miasta Olsztyn pojazdów: b) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 50 szt. c) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 30 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 2 szt. Rozliczenie finansowe usługi następować będzie w formie kalkulacji dla poszczególnego rodzaju pojazdów. Kalkulacja obejmować musi m.in.: przygotowanie do holowania, załadunek i rozładunek, wyciąganie z rowu, lasu, dojazd, transport, holowanie/przewóz na parking. Do obliczenia kosztów holowania i transportu należy przyjąć, dla każdego z rodzajów pojazdów, średnią odległość wynoszą-cą 20 km od miejsca zdarzenia (zabezpieczenia pojazdu) do parkingu depozytowego Policji. Kalkulacja obejmować musi oddzielnie koszt załadunku pojazdu do holowania (w zł/1 godzinę) i oddzielnie koszt holowania (transportu) od miejsca zdarzenia / zabezpiecze-nia pojazdu do parkingu depozytowego (zł/1 km). 3. przechowywania na parkingu (przez średnio 5 dni): a) samochodów osobowych - pojazdów do 3,5 t w ilości 240 szt. b) samochodów dostawczych - pojazdów pow. 3,5 t w ilości 150 szt. c) samochodów ciężarowych - członowych w ilości 3 szt. Z tak przyjętymi założeniami należy wypełnić odpowiednio formularze cenowe - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- "Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"
- Usuwanie i przechowywanie oraz demontaż pojazdów usuniętych z drogi na terenie miasta Słupska na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.
- Usuwanie pojazdów z drogi na terenie Powiatu Łukowskiego i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym
- Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu lubińskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym w latach 2026-2027.
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





