Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Brańsk: Zakup oleju opałowego wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 242514 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańsk , Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, faks 085 737-58-04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju opałowego wraz z dostawą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do budynków: 1. Urzędu Gminy Brańsk, 2. Szkoły Podstawowej w Holonkach, 3. Szkoły Podstawowej w Holonkach, Szkoły Filialnej w Chojewie, 4. Szkoły Podstawowej w Holonkach, Szkoły Filialnej w Koszewie, 5. Szkoły Podstawowej w Domanowie, 6. Szkoły Podstawowej w Domanowie, Szkoły Filialnej w Świrydach, 7. Publicznego Gimnazjum w Oleksinie, 8. Publicznego Gimnazjum w Gliniku, 9. Szkoły Podstawowej w Mniu, 10. Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Kalnicy, w ilości 65 000 litrów. Dostawca musi podać w ofercie koszt 1 litra oleju opałowego wraz z dostawą. Olej stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach, winien być I klasy jakości i spełnić poniższe warunki: - olej opałowy lekki - gęstość w 15 0 C - max 0,860 kg/ l ( tożsamo w 20 0 C - max 0,835 kg/l) - wartość opałowa - min 42,6 MJ/ kg - temperatura zapłonu - min 56 0 C - zawartość siarki - max 0,20 % - lepkość kinematyczna w temp 20 0 C - max 6,00 mm 2 /s - niska temperatura płynięcia - ok. 20 C - barwa czerwona Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oleju opałowego w zależności od warunków pogodowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: mają średni obrót w ciągu minionego roku w wysokości nie mniejszej niż 200 000 złotych. 2. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia 3. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od dostawcy przez powołaną przez zamawiającego Komisję Przetargową. 4. Brak któregokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od dostawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wykluczenia dostawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź odrzucenia oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Dostawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzający w tym terminie przez organ wydający). 6. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Dokumenty potwierdzające średni obrót w ciągu minionego roku w wysokości nie mniejszej niż 200 000 złotych. 9. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brańsk
ul. Kościuszki 2A
17-120 Brańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Brańsk ul. Kościuszki 2A 17-120 Brańsk (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI BRAŃSK
więcej: przetargi BRAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO L-1 DO KOTŁÓW CO NA POTRZEBY OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH W ROKU 2026
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na rok 2026
- Dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Psarach w 2026 roku
- Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do kotłowni w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni-Letnisko w roku 2026
- Zakup i dostawa oleju opałowego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





