eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 242508 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PL 2012 sp. z o. o. , ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5603710, faks 022 5603755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby PL.2012 Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - 20 zestawów notebook z torbą i dodatkowymi akcesoriami o parametrach minimalnych: Klasa produktu -Notebook, Klasa Typ procesora -x86 procesor dwurdzeniowy zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych o prędkości minimalnej 2x1,8GHz, Płyta główna jednoprocesorowa wykonana przez producenta notebooka i oznaczona jego trwałym logiem, Dysk twardy Serial ATA 80 GB, 7200 obr./min, 8MB cache, 20 GB partycji podstawowej/reszta logiczna, Pamięć RAM 2 GB DDR2 667MHZ (w jednym module), Ilość banków pamięci 2 szt., Przekątna panelu LCD - 14, Typ ekranu -WXGA rozdzielczość 1440x900, Napęd optyczny 8x DVD+- RW wbudowany, Klawiatura w układzie QWERTY, Karta graficzna - Zintegrowana, Karta muzyczna Zintegrowana, Karta sieciowa 100Mbs Fast Ethernet, Rodzaj baterii - Bateria Li-Jon o minimalnej pojemności 4800mAh, Porty złącza zewnętrzne - Port PCMCIA, 3 porty USB 2.0, wyjście VGA, RJ-11, RJ-45, wejście mikrofonowe, wyjście słuchawkowe, głośniki stereo, Zasilacz - Tak, Karta bezprzewodowa WIFI - Wbudowana karta bezprzewodowa obsługująca standardy ABG z wyłącznikiem mechanicznym, Moduł Bluetooth -Tak, Touchpad -Tak, System operacyjny - Windows XP Professional Polish z SP3, system zainstalowany fabrycznie przez producenta ze wszystkimi sterownikami, Mysz optyczna - dwuprzyciskowa z rolką Dodatkowe akcesoria - Linka zabezpieczająca - 1szt.,Patchcord kat 5e o długości 5m - 1 szt., Mysz optyczna, dwuprzyciskowa z rolką - 1 szt.,Torb Producenta - dedykowana do oferowanego modelu notebooka, Waga - Maksymalnie 3 kg z baterią podstawową, Bezpieczeństwo dodatkowa funkcjonalność - Możliwość startu systemu z urządzeń USB, możliwość wyłączenia portów USB i/lub portów szeregowych, Certyfikaty - TCO 99, CE, Gwarancja - 36 miesięcy Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, kategorii I, nieużywany, wyprodukowany w 2008 r. Oprogramowanie powinno pochodzić z legalnych źródeł i zawierać wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia jego legalności (np. oryginalny nośnik, umowa licencyjna, certyfikat autentyczności).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty, o których mowa w punkcie 9 ogłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków, o których mowa w punkcie 8 ogłoszenia należy złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. c) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia. d) Wypełniony i podpisany Formularz Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia. . e) Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 Prawa zamówień publicznych podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do ogłoszenia; f) Oświadczenie, że oferowany sprzęt uzyskał oznaczenia efektywności energetycznej ENERGY STAR. Jeżeli oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo ENERGY STAR Wykonawca(y) musi(muszą) wykazać, że przeszedł on testy energetyczne równoważne ze wskazanymi w załączniku C do Umowy między rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki a Wspólnotą Europejską w sprawie koordynacji programów znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L381/26 z dnia 28.12.2006 r. - zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L39/1 z dnia 13.02.2008 r. (dotyczy zdefiniowanych urządzeń wymieniowych w załączniku C do ww. umowy) - przy dostawie sprzętu wymaga się dostarczenia dokumentu potwierdzającego, że sprzęt przeszedł testy energetyczne zgodne z programem ENERGY STAR - poświadczonego przez Wykonawcę. g) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dyrektywami i normami dającymi podstawę do oznaczenia znakiem CE. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub urzędowo. Poprawki we wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej wniosek. Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail lub faks do dnia 14.11.2008 r. Zamawiający przekaże do dnia 14.11.2008 r. prowadzącemu licytację (firmie PWPW S.A.) informację o Wykonawcach dopuszczonych do udziału w postępowaniu (Formularze Wykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://www.ppp.pwpw.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.2012.org.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy składają, wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji Formularz Wykonawcy. Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi licytacji elektronicznej oraz login i hasło dostępu do systemu PPP na stronie http://www.ppp.pwpw.pl. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Wykonawcy. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP: komputer klasy PC, system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; zegar 300Mhz, 64MB RAM; stałe łącze internetowe; przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; wyłączona autoryzacja na serwerze proxy; PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu (22) 530 27 96, e-mail: aukcje@pwpw.pl.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej http://www.ppp.pwpw.pl do systemu PPP przy użyciu otrzymanego loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej: 80 000 PLN brutto . Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert): wynosi: 300 PLN brutto. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system PPP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych przez nich ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli: wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, w trakcie licytacji elektronicznej nie została złożona żadna oferta..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania licytacji elektronicznej wynosić będzie 20 minut.Zamawiający dopuszcza maks. 5 opcjonalnych przedłużeń. Szczegółowy opis na stronie www.2012.org.pl w ogłoszeniu Zamawiającego pkt.6

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną nie zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: PL.2012 Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, 01-531 Warszawa, Recepcja V piętro w godz. od 9.00 do 17.00.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie przeprowadzona dnia: 21.11.2008 r. Licytacja rozpocznie się o godzinie 10:00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut. Szczegółowy opis na stronie www.2012.org.pl w ogłoszeniu Zamawiającego pkt.6..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji żaden z Wykonawców nie złoży oferty. Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji elektronicznej zostanie złożona oferta przez któregokolwiek z Wykonawców nastąpi uruchomienie opcjonalnego przedłużenia licytacji elektronicznej. W trakcie licytacji elektronicznej możliwe jest uruchomienie 5 opcjonalnych przedłużeń licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna kończy się wraz z upływem: - 20 minuty jeśli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 25 minuty jeśli w okresie między 22 a 25 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 30 minuty jeśli w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 35 minuty jeśli w okresie między 32 a 35 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 40 minuty jeśli w okresie między 37 a 40 minutą nie zostanie złożona nowa oferta - 45 minuty jeśli w okresie między 42 a 45 minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający umieścił ogłoszenie o licytacji wraz z załącznikami na stronie www.2012.org.pl, a także na stronie www.ppp.pwpw.pl. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa, której wzór przedstawiono poniżej. Wykonawca, który w trakcie trwania licytacji elektronicznej złoży najkorzystniejszą ofertę jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej, w ciągu 3 dni od daty zamknięcia licytacji, zestawienie, zgodne ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do umowy. Zestawienie to powinno zawierać informacje: kod producenta, producenta i nazwę oferowanego produktu, cenę brutto za 1 sztukę oferowanego produktu, łączną wartość brutto oferowanego produktu (iloczyn ceny brutto za 1 szt. Przez ilość sztuk), łączną wartość brutto zamówienia (sumę wartości oferowanych produktów) zgodną z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną przedmiotu zamówienia, a także szczegółową charakterystykę parametrów technicznych oferowanego sprzętu. Suma wartości oferowanych produktów (wartość zamówienia), która zostanie zapisana w umowie jako wartość przedmiotu umowy musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę. U M O W A zawarta w dniu 2008 roku pomiędzy: zwanymi dalej Wykonawcą a, PL.2012 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000293205, o kapitale zakładowym i wpłaconym w kwocie 2.000.000,00 zł, NIP 701-009-57-15, Regon 141171910, reprezentowaną przez: zwaną dalej Zamawiającym po przeprowadzeniu w dniu r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na dostawę sprzętu komputerowego, zawarto umowę następującej treści: § 1 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego sprzęt komputerowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem, szczegółowo scharakteryzowany w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 2. Komputery powinny posiadać deklarację zgodności z normami CE. 3. Sprzęt będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego w opakowaniach kartonowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczany przedmiot umowy, o którym mowa ust. 1 nie jest obciążony wadami prawnymi i fizycznymi. § 2 1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować pierwszą dostawę sprzętu komputerowego w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W skład pierwszej dostawy wchodzić będą 3 notebooki wraz z akcesoriami, o których mowa w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 2. Kolejne dostawy będą następować w terminie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w formie faksu, z zastrzeżeniem § 5 niniejszej umowy. § 3 1. Wykonawca udziela 3 lata gwarancji na notebooki, liczonej dla każdego notebooka od daty jego wydania Zamawiającemu. 2. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji świadczyć serwis nieodpłatnie, w miejscu użytkowania sprzętu. 3. Wykonawca zapewni sprzęt zamienny o tych samych lub lepszych parametrach, co uszkodzony w przypadku konieczności oddania wadliwego do serwisu. 4. Powiadomienie Wykonawcy o uszkodzeniu urządzenia będzie dokonywane przez Zamawiającego w godzinach roboczych, przy czym: a. za godziny robocze uznawane będą godziny od 8.00 do 17.00 w dni robocze tzn. we wszystkie dni z wyjątkiem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. b. zawiadomienie o awarii urządzenia dokonane po godzinie 17.00 uważa się za dokonane w następnym dniu roboczym po dniu, w którym zgłoszenie awarii faktycznie nastąpiło. 5. Zgłoszenie awarii urządzenia może nastąpić faksem lub pocztą elektroniczną na adresy, które zostaną ustalone przez Strony umowy. Osobą odpowiedzialną za przyjęcie zgłoszenia awarii oraz organizację procesu naprawy ze strony Wykonawcy będzie lub w przypadku jego nieobecności inna osoba wyznaczona przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Czas reakcji w przypadku awarii max. 36 godzin (przez czas reakcji rozumie się przybycie serwisanta na miejsce awarii). Wymagany czas usunięcia usterki (naprawa sprzętu lub podstawienie na czas naprawy urządzenia zamiennego spełniającego te same parametry co sprzęt uszkodzony, w przypadku konieczności oddania wadliwego urządzenia do serwisu) max. 7 dni od momentu przybycia serwisanta. 7. Karty gwarancyjne będą dołączone do dostarczonego sprzętu. 8. Zamawiający zastrzega brak konieczności przechowywania pudeł po sprzęcie przez Zamawiającego dla zachowania ważności gwarancji. 9. Zamawiający zastrzega zakaz wywożenia twardego dysku poza jego siedzibę. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji poufnych, które uzyskał w związku z usuwaniem awarii. 11. Wykonawca zlecając usuwanie awarii osobom trzecim odpowiada za zachowanie przez te osoby poufności danych jak za własne działanie, na zasadzie art. 474 k.c. 12. Strony uzgadniają, że dla potrzeb niniejszej Umowy przez Informacje Poufne rozumieć się będzie wszelkie informacje i dane znajdujące się na udostępnionych Wykonawcy w celu usunięcia awarii, z wyłączeniem zainstalowanego oprogramowania. 13. Strony zobowiązują się do: a. chronienia Informacji Poufnych drugiej Strony i do nieujawniania tych informacji osobom trzecim bez wyraźnego pisemnego polecenia drugiej Strony lub jej pisemnej zgody, b. wykorzystywania uzyskanych informacji i dokumentów jedynie w zakresie niezbędnym do należytego wykonania Umowy. 14. Obowiązek zachowania poufności nie dotyczy informacji i dokumentów publicznie dostępnych lub uzyskanych przez Stronę od osoby trzeciej w sposób zgodny z prawem i niesprzeczny z postanowieniami Umowy. Strony zwolnione są z obowiązku zachowania tajemnicy w wypadku, gdy ujawnienia informacji żąda uprawniony organ w zakresie wymaganym przepisami prawa lub prawomocnym orzeczeniem. Strony mają prawo podania Informacji Poufnych do informacji publicznej w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. § 4 Zamawiający zapłaci Wykonawcy za dostarczony sprzęt kwotę, według cen i ilości wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. § 5 Dostawa całości sprzętu komputerowego określonego w Załączniku nr 1 do Umowy nastąpi najpóźniej do dnia 30.06.2009. § 6 O przygotowaniu sprzętu do wydania, Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. § 7 Przekazanie sprzętu przez Wykonawcę należy potwierdzić protokolarnie. W przypadku wykrycia wad przy odbiorze sprzętu, Wykonawca usunie wady w terminie maksymalnie 3 dni od dnia wykrycia wad. W przypadku konieczności oddania wadliwego sprzętu do serwisu Wykonawca zapewni na czas usuwania wady sprzęt zamienny o tych samych lub lepszych parametrach co uszkodzony. § 8 1. Zamawiający będzie regulował należności wobec Wykonawcy po protokolarnym przekazaniu każdej partii sprzętu, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 2. Wykonawca przygotuje faktury po konsultacji z Zamawiającym, zgodnie z protokołem odbioru. 3. Za dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego. § 9 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a) za odstąpienie od umowy przez każdą stronę umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego, b) za opóźnienie w oddaniu określonego w umowie przedmiotu dostawy w terminach określonych w umowie w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, c) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, d) za opóźnienie w usunięciu awarii (rozumianej jako czas reakcji lub usunięcie usterki) w terminach wskazanych w § 3 pkt 6 niniejszej umowy) w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego za każdą godzinę opóźnienia. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną: a) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego. § 10 Strony zastrzegają możliwość dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, o ile kary umowne nie są wyższe od szkody powstałej w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. § 11 W przypadku stwierdzenia przy odbiorze, że dostarczony sprzęt nie odpowiada umowie Zamawiający może: a) odmówić odbioru dalszych części dostawy, b) wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin do usunięcia wad. § 12 Rozwiązywanie sporów wynikłych ze stosowania umowy: a) wszelkie spory o roszczenia wynikające z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez właściwe rzeczowo i miejscowo dla Zamawiającego sądy powszechne, po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, b) postępowanie reklamacyjne, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, polega na tym, że w razie powstania sporu związanego z wykonywaniem niniejszej umowy Zamawiający zwróci się do Wykonawcy, przedstawiając mu na piśmie swoje żądanie, a) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do roszczeń Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty ich zgłoszenia. § 13 Niedopuszczalne są zmiany niniejszej umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. § 14 W sprawach nie objętych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. § 15 Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach (w tym dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy). Załączniki do umowy: Załącznik nr 1 do umowy - Zestawienie oferowanego sprzętu komputerowego i wycena oraz szczegółowa charakterystyka parametrów technicznych oferowanego sprzętu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.