eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Gołdap: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów
Numer ogłoszenia: 242466 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150395, faks 087 6150395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goldap.pup.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który określa minimalne wymagania sprzętowe zamawiającego. Komputer biurkowy - 8, Monitory Ekranowe - 5, Komputery przenośne - 1, Urządzenia awaryjne i zabezpieczające - 10, Drukarki laserowe - 4, Urządzenia sieciowe - 1, Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego - 1, Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, Akcesoria komputerowe, Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.40 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ust.1i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność tego sprzętu z systemem operacyjnym Windows Server 2003 oraz, że bezproblemowo i bezkonfliktowo będzie współpracował z oprogramowaniem wymienionym w szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Specyfikacja techniczna dotycząca konfiguracji i parametrów techniczno-operacyjnych oferowanego sprzętu i oprogramowania, potwierdzająca spełnienie określonych wymagań w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenia będą nowe (nieużywane) i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą podpisania umowy- załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2007 r. Nr 69, poz. 457)- załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 10. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo/upoważnienie dla tych osób podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru. Brak upoważnienia/pełnomocnictwa powoduje odrzucenie oferty. Upoważnienie/pełnomocnictwo powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.goldap.pup.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, 19 -500 Gołdap, pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, 19-500 GOŁDAP, sekretariat (pokój nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.