Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-30
Otwock: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 242413 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA , ul. Bolesława Prusa 1/3, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794671, fax. 022 7794671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.otwock24.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Otwocku z siedzibą przy ul. B. Prusa 1/3, zwany dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia ofert na dostawę sprzętu rehabilitacyjnego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniższego sprzętu rehabilitacyjnego: 1. Ergometr szt1 2. Crosstrainer szt1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca przedstawia tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej IWZ. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 2.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 3.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 4.Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5.Ofertę cenowa należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 niniejszej IWZ. Wykonawcy nie mogą dokonywać zmian merytorycznych w druku oferty cenowej. 6.Oferta powinna być sporządzona na maszynie lub komputerze w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. 7.Oferta powinna zawierać dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 8.Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą Wykonawcę. 9.Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy zbindować, ponumerować strony, opatrzyć spisem treści i włożyć do koperty. 10.Koperta powinna być zawierać następujące informacje: Nazwa firmy i adres Oferta na dostawę sprzętu rehabilitacyjnego Ilość stron ..... (określić, ile stron znajduje się w kopercie) Nie otwierać przed terminem: 08-10-2008r. godz. 11:00 Koperta powinna być zamknięta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty. 11.Oferta musi zawierać wszystkie wymagane w IWZ dokumenty. 12.Każda strona oferty powinna zawierać własnoręczny, czytelny podpis osoby upoważnionej do podpisania oferty wraz z pieczątką imienną podpisującego ofertę. 13.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważniona do podpisania oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)arkusz parametrów technicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.otwock24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA
05-400 Otwock ul.B. Prusa 1/3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:30, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Otwocku ul. B. Prusa 1/3. sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Remont instalacji wyciągowej, napowietrzającej oraz innych instalacji technologicznych w obszarze Hali Komór Gorących LBM budynku nr 23 na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Dostawa świeżych warzyw i owoców do SPSK im prof. A Grucy CMPK w Otwocku
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa 5km kabla typu LCF12-50JFN do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
- Remont w lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.