eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE TRZYKROTNEGO KOSZENIA TRAW Z WYWOZEM I UTYLIZACJĄ ZGRABEK NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ BIURA OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW 1 - 10 W 2007 r. według powierzchni określonych w załaczniku nr 1A,B,C do siwz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-26

POZYCJA 24239

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE TRZYKROTNEGO KOSZENIA TRAW Z WYWOZEM I UTYLIZACJĄ ZGRABEK NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ BIURA OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW 1 - 10 W 2007 r. według powierzchni określonych w załaczniku nr 1A,B,C do siwz Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, do kontaktów: Grazyna Pietrowska, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax 058 3458235, e-mail: nz@gznk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gznk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.gznk.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:zarządzanie nieruchomościami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE TRZYKROTNEGO KOSZENIA TRAW Z WYWOZEM I UTYLIZACJĄ ZGRABEK NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ BIURA OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW 1 - 10 W 2007 r. według powierzchni określonych w załaczniku nr 1A,B,C do siwz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Gdańsk BOM 1-10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez biura obsługi mieszkańców 1 - 10 według powierzchni określonych w załączniku nr 1 A,B,C, Dokładny termin koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych. Ogólna powierzchnia objęta koszeniem wynosi 827 471,00 m2. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć koszenie w terminie 5 dni od otrzymania zgłoszenia konieczności rozpoczęcia koszenia w formie pisemnej, faxem lub telefonicznie od Zamawiającego, reprezentowanego przez kierownika Działu Eksploatacji lub upoważnionego przez niego pracownika. Koszenie winno być zakończone w terminie 14 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.51.00 - Usługi utrzymywania środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1 - obejmujące BOM 1, 2 i 3 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 274.710 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 A do siwz Zadanie 2 - obejmujące BOM 4, 5 ,6 i 7 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 292.014 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 B do siwz Zadanie 3 -obejmujące BOM 8, 9 i 10 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 260.747 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 C do siwz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości : 9 000,00 zł., w tym : Zadanie 1 - 3000,00 zł Zadanie 2 - 3000,00 zł Zadanie 3 - 3000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi : - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : 1)Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy na powierzchni co najmniej 100.000 m2, w czasie nie dłuższym niż 30 dni popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie. Z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi musi wynikać co najmniej powierzchnia i czas realizacji usługi W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 2)Potencjału kadrowego - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie: -1 osoby na stanowisku kierowniczym -4 osób do obsługi kosiarek -1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie: -1 osoby na stanowisku kierowniczym -8 osób do obsługi kosiarek -2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest wykazanie: - 2 osób na stanowisku kierowniczym - 12 osób do obsługi kosiarek - 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 3)Potencjału technicznego - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie : W przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 4 kosiarek, - 1 samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 8 kosiarek, - 2 samochodów do 3 ton do wywożenia zgrabek Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej: - 12 kosiarek, - 3 samochodów do 3 ton do wywożenia zgrabek Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda : - Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej a)w przypadku składania oferty na zadanie 1- 50.000 zł b)w przypadku składania oferty na zadanie 2 -50.000 zł c)w przypadku składania oferty na zadanie 3 -50.000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: -Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego, a)wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. -Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru Zamawiającego na wybrane przez siebie zadania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1, 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 08.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 09:15, siedziba zamawiajacego pokój nr 204 - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 1,2,3. 1) Krótki opis: Dokładny termin koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych. Ogólna powierzchnia objęta koszeniem wynosi 274.710 m2. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć koszenie w terminie 5 dni od otrzymania zgłoszenia konieczności rozpoczęcia koszenia w formie pisemnej, faxem lub telefonicznie od Zamawiającego, reprezentowanego przez kierownika Działu Eksploatacji lub upoważnionego przez niego pracownika. Koszenie winno być zakończone w terminie 14 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00, 90.31.52.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 1 - obejmujące BOM 1, 2 i 3 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 274.710 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 A do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 4,5,6,7. 1) Krótki opis: Dokładny termin koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych. Ogólna powierzchnia objęta koszeniem wynosi 292.014 m2. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć koszenie w terminie 5 dni od otrzymania zgłoszenia konieczności rozpoczęcia koszenia w formie pisemnej, faxem lub telefonicznie od Zamawiającego, reprezentowanego przez kierownika Działu Eksploatacji lub upoważnionego przez niego pracownika. Koszenie winno być zakończone w terminie 14 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00, 90.31.52.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 2 - obejmujące BOM 4, 5 ,6 i 7 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 292.014 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 B do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie trzykrotnego koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 8,9,10. 1) Krótki opis: Dokładny termin koszenia zostanie ustalony przez Zamawiającego w zależności od warunków lokalnych. Ogólna powierzchnia objęta koszeniem wynosi 260.747 m2. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć koszenie w terminie 5 dni od otrzymania zgłoszenia konieczności rozpoczęcia koszenia w formie pisemnej, faxem lub telefonicznie od Zamawiającego, reprezentowanego przez kierownika Działu Eksploatacji lub upoważnionego przez niego pracownika. Koszenie winno być zakończone w terminie 14 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.31.51.00, 90.31.52.00. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie 3 -obejmujące BOM 8, 9 i 10 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 260.747 m2- szczegółowy wykaz powierzchni przeznaczonych do koszenia stanowi załącznik nr 1 C do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.