eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawę mebli medycznych dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Szczecin: Dostawę mebli medycznych dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 242311 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax. 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę mebli medycznych dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę mebli medycznych dla SPSK Nr 2 PAM w Szczecinie. Postępowanie składa się z 9 zadań: 1. ZADANIE NR 1 SKŁADA SIĘ Z CZTERECH POZYCJI: POZYCJA A: ŁÓŻKO REHABILITACYJNE - 13 SZTUK POZYCJA B: WIESZAK KROPLÓWKI - 6 SZTUK POZYCJA C: ŁÓŻECZKO DZIECIĘCE - 6 SZTUK POZYCJA D: SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA - 19 SZTUK 2. ZADANIE NR 2 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: STÓŁ DO PIELĘGNACJI NIEMOWLĄT - 2 SZTUKI 3. ZADANIE NR 3 SKŁADA SIĘ Z DWÓCH POZYCJI: POZYCJA A: KOZETKA LEKARSKA WYSOKA - 1 SZTUKA POZYCJA B: PODNÓŻEK DWUSTOPNIOWY - 1 SZTUKA 4. ZADANIE NR 4 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: STOLIK ZABIEGOWY - 2 SZTUKI 5. ZADANIE NR 5 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: FOTEL DO POBIERANIA KRWI - 1 SZTUKA 6. ZADANIE NR 6 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: TABORET OBROTOWY - 10 SZTUK 7. ZADANIE NR 7 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: TABORETY - 19 SZTUK 8. ZADANIE NR 8 SKŁADA SIĘ Z DWÓCH POZYCJI: POZYCJA A: ŁÓŻKA REHABILITACYJNE - 12 SZTUK POZYCJA B: MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY PASYWNY - 1 SZTUKA 9. ZADANIE NR 9 SKŁADA SIĘ Z DWÓCH POZYCJI: POZYCJA A: SZAFKA UBRANIOWA DWUDRZWIOWA - 16 SZTUK POZYCJA B: SZAFKA UBRANIOWA JEDNODRZWIOWA - 9 SZTUK.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki określone w ustawie oraz SIWZ tj.: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do druku oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 2.1. W odniesieniu do zadań nr 1, nr 2, nr 3 poz. 1, nr 5 i nr 8: Dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego wyrobu zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz.896), tj. a/ deklaracji zgodności b/ certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną c/ kopii zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. 2.2. Dokumenty wymienione w ppkt 2.1 lit. b) i c) należy złączyć wówczas, gdy są wymagane zgodnie z przepisami art. 22, art. 52 i art. 54 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 3. Inne dokumenty 3.1. Formularz cen jednostkowych - załącznik nr 2 do formularza oferty. 3.2. Szczegółowego opisu w języku polskim oferowanego wyrobu. Opis powinien zawierać nazwę producenta wyrobu, numer katalogowy oraz pełny zakres informacji o oferowanym wyrobie a w szczególności informacje dotyczące parametrów technicznych wyrobu wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą w tym celu wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 3 do druku oferty. 3.3. Do oferty należy dostarczyć wzorniki kolorów lakierów, płyt i tapicerek używane u Wykonawcy. 3.4. Mile widziane przez Zamawiającego będzie dołączenie do oferty katalogów, folderów lub zdjęć oferowanego sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 Pomorskiej Akademii Medycznej,70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat Dyrekcji) budynek C (Budynek Dyrekcji)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 SKŁADA SIĘ Z CZTERECH POZYCJI: POZYCJA A: ŁÓŻKO REHABILITACYJNE - 13 SZTUK POZYCJA B: WIESZAK KROPLÓWKI - 6 SZTUK POZYCJA C: ŁÓŻECZKO DZIECIĘCE - 6 SZTUK POZYCJA D: SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA - 19 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: STÓŁ DO PIELĘGNACJI NIEMOWLĄT - 2 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 SKŁADA SIĘ Z DWÓCH POZYCJI: POZYCJA A: KOZETKA LEKARSKA WYSOKA - 1 SZTUKA POZYCJA B: PODNÓŻEK DWUSTOPNIOWY - 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: STOLIK ZABIEGOWY - 2 SZTUKI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: FOTEL DO POBIERANIA KRWI - 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: TABORET OBROTOWY - 10 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7 SKŁADA SIĘ Z JEDNEJ POZYCJI: POZYCJA A: TABORETY - 19 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8 SKŁADA SIĘ Z DWÓCH POZYCJI: POZYCJA A: ŁÓŻKA REHABILITACYJNE - 12 SZTUK POZYCJA B: MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY PASYWNY - 1 SZTUKA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9 SKŁADA SIĘ Z DWÓCH POZYCJI: POZYCJA A: SZAFKA UBRANIOWA DWUDRZWIOWA - 16 SZTUK POZYCJA B: SZAFKA UBRANIOWA JEDNODRZWIOWA - 9 SZTUK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.