eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › odbiór odpadów ogrodowych - polegających na zbiórce odpadów w systemie workowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-06

Pruszków: odbiór odpadów ogrodowych - polegających na zbiórce odpadów w systemie workowym
Numer ogłoszenia: 242252 - 2007; data zamieszczenia: 06.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór odpadów ogrodowych - polegających na zbiórce odpadów w systemie workowym.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu prac należy: a. Obsługa mieszkańców w systemie segregacji workowej polegającej na zbiórce odpadów ogrodowych tj. skoszonej trawy, liści, drobnych (lub rozdrobnionych) gałązek i innych odpadów roślinnych ulegających biodegradacji zbieranych do oznakowanych worków. b. Odbiór w/w odpadów od godz. 900 w każdą I i III sobotę miesiąca z terenu Ostoi i Malich - Tworek oraz w każdą II i ostatnią sobotę miesiąca z terenu Centrum, Żbikowa i Gąsina. c. Używanie przekazanych bezpłatnie przez Zamawiającego worków o pojemności 120 l przeznaczonych do segregacji, przezroczystych z nadrukiem Urząd Miasta Pruszkowa. d. Sprzedaż oraz dystrybucja worków za pośrednictwem przynajmniej trzech punktów handlowych za kwotę 2 zł. /szt. Sprzedaż worków oraz dystrybucję organizuje Wykonawca. Środki finansowe pozyskane ze sprzedaży worków pobiera Wykonawca jako częściową odpłatność za realizowaną usługę. e. Wystawianie pokwitowań za zakupione worki, będących podstawą do odbioru odpadów organicznych, jak również do rozliczeń z Zamawiającym, w trzech egzemplarzach-dla kupującego, Wykonawcy i Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pruszkowie. Pokwitowania zakupu worków będą odbierane z punktów handlowych przez Wykonawcę, w terminie poprzedzającym zbiórkę. Mieszkaniec kupując worek musi otrzymać pokwitowanie, które będzie podstawą do odbioru odpadów organicznych. f. Odbiór worków w przypadku nie zabrania w ustalonym terminie na telefoniczne zgłoszenie mieszkańców lub pracowników Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pruszkowie g. Przekazanie odpadów do zagospodarowania do Kompostowni w Grodzisku Mazowieckim, na co Wykonawca musi zawrzeć stosowną umowę. Fakt przekazania zebranych worków należy potwierdzić fakturą oraz kartą przekazania z kompostowni. h. Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzedanych i odebranych worków w danym miesiącu . 3. Roboty składające się na przedmiot umowy należy wykonywać z należytą starannością, przepisami prawa i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (środki transportu) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona usługa musi mieć wartość min. 15 000,00 zł. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 4/ Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum 1/ zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 15 000,00zł. 5/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 6/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń tj. środki transportu, jakimi dysponuje Wykonawca

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie,pok. 113.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie,pok. 21.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.