eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I SZCZEPIONEK DO APTEKI SZPITALNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Płock: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I SZCZEPIONEK DO APTEKI SZPITALNEJ
Numer ogłoszenia: 242200 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I SZCZEPIONEK DO APTEKI SZPITALNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów leczniczych i szczepionek do Apteki Szpitalnej według poniższego zakresu:Pakiet Nr 1 - Leki różne I, Pakiet Nr 2 - Szczepionki, Pakiet Nr 3 - Priobiotyk, Pakiet Nr 4 - Gąbka żelatynowa (curaspan, gelitaspon, spongostan), Pakiet Nr 5 - Preparaty stomatologiczne, Pakiet Nr 6 - Leki różne II, Pakiet Nr 7 - Płyny infuzyjne. Termin dostawy przedmiotu zamówienia - sukcesywnie do końca kwietnia 2010 roku od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówień cząstkowych wynosi maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia faxem lub telefonicznie z wyjątkiem zamówień na cito realizowanych w terminie 24 godzin od dnia otrzymania zamówienia faxem lub telefonicznie. Termin ważności przedmiotu zamówienia: nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. W przypadku wycofania leku podanego w pakietach Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował lek równoważny. W takim przypadku Wykonawca winien zaznaczyć odpowiednią pozycję w pakiecie oraz umieścić stosowną informację o nazwie leku oraz producencie. Podany w pakietach przedmiot zamówienia może ulec zmianie w szczególności w przypadku: a.zaprzestania leczenia danym lekiem w szpitalu. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z dostawy bez konieczności ponoszenia kar umownych i odszkodowań. b.wycofania leku z rynku przez producenta. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednika (lek o takiej samej substancji czynnej, dawce i postaci) w celu utrzymania ciągłości dostaw, w cenie zagwarantowanej w ofercie przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź okresowych promocji wprowadzonych przez producenta lub Wykonawcę. O ich wprowadzeniu Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych ponizej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Udostępnienie treści protokołu oraz otwartych ofert odbywać się będzie wg poniższych zasad: a.Zamawiający udostępni wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku. b.Zamawiający wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów i informacji. c.Zamawiający wyznaczy członka Komisji Przetargowej w obecności, którego udostępnione zostaną dokumenty. d.Zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnionych dokumentów i informacji odpłatnie. Za wykonanie kserokopii dokumentów oraz za ich przesłanie Wykonawcy listownie Zamawiający będzie pobierał opłatę w wysokości określonej w Zarządzeniu Prezesa Zarządu Spółki Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. e.Wskazane we wniosku dokumenty postępowania będą udostępnione wyłącznie w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania, tj. w godzinach 7:30-15:05. fBez zgody Zamawiającego zabrania się wykonywania zdjęć złożonych ofert. g.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. Nr 188, poz. 1154)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 - 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. 3. Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, wydane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jedn.: Dz.U. z 2008 roku, Nr 45, poz. 271) - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 2. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 do SIWZ - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 3. 6. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł. - na potwierdzenie warunków Rozdział III pkt. 1 i 4. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony Formularz cenowy - Pakiet Nr 1 Leki różne I - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 Szczepionki - Załącznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 Probiotyk - Załącznik Nr 3c do SIWZ, Pakiet Nr 4 - Gąbka żelatynowa (curaspon, gelitaspon, spongostan) - Załącznik Nr 3d do SIWZ, Pakiet Nr 5 - Preparaty stomatologiczne - Załącznik Nr 3e do SIWZ, Pakiet Nr 6 - Leki różne II - Załącznik Nr 3f do SIWZ, Pakiet Nr 7 - Płyny infuzyjne - Załącznik Nr 3g do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w Polsce produktów leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne (tekt. jedn.: Dz. U. z 2008 roku, Nr 45, poz. 271). Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem (w formie oryginału), iż Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. II. 3, musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 4 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 4 i 6 oraz w pkt. II. 2 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28 w pokoju Nr 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Leki różne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa j.m. Postać Ilość 1. AUGMENTIN 1200mg x 10 fiolka proszek do sporz. r-ru 40 2. BISACODYL 10mg x 5 op. czopki 60 3. BUDERHIN 10ml op. zawiesina do nosa 10 4. BUTAPIRAZOL 250mg x 5 op. czopki 30 5. CLOTRIMAZOL 1% 20g op. krem 80 6. CLOTRIMAZOLUM 100mg x 6 op. tabl.dopochw. 150 7. FENOTEROL 5mg x 100 op. tabletki 10 8. FRAXIPARINE 2850j.m./0,3ml x 10 op. amp.-strzyk. 100 9. FRAXIPARINE 5700j.m./0,6ml x 10 op. amp.-strzyk. 50 10. FRAXIPARINE MULTI x 10 + MINI SPIKE PLUS V x 10 op. fiol. + mini spike 10 11. KALIPOZ prolong. x 30 op. tabletki 500 12. KALIUM eff. x 12 op. granulat 10 13. TRACRIUM 25mg/2,5ml x 5 op. amp.-strzyk. 20 14. TRACRIUM 50mg/5ml x 5 op. amp.-strzyk. 80 15. VENTOLIN 0,1mg 200dawek op. aerozol 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa j.m. Postać Ilość 1. skojarzona szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, op. amp.-strzyk. 250 krztuścowi, poliomyelitis i haemophilus influenzae + typ B zawierająca przynajmniej trzy antygeny 2 igły acelularne krztuśca i pertaktynę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Priobiotyk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa j.m. postać Ilość 1. AQUA PRO INJ. 100ml butelka* płyn inf. 200 2. AQUA PRO INJ. 250ml butelka* płyn inf. 200 3. NATRIUM CHLORATUM 0,9% 100ml butelka* płyn inf. 200 4. NATRIUM CHLORATUM 0,9% 250ML butelka* płyn inf. 200 5. NATRIUM CHLORATUM 0,9% 500ml butelka* płyn inf. 200 * zwykła butelka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Gąbka żelatynowa (curaspan, gelitaspon, spongostan).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa j.m. Ilość 1. CURASPON, GELITASPON, SPONGOSTAN ST. op. 50 gąbka żelat.8cm x 5cm x 1cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Preparaty stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa j.m. Postać Ilość 1. ALUSTIN 10g op. płyn 10 2. BIOPULP 10g op. proszek 10 3. DEVIPASTA 5g op. pasta 40 4. DEXADENT 5g op. maść 10 5. ENDOMETHASON 14g op. proszek 10 6. ENDOSAL 10g op. płyn 10 7. EUGENOL 10g op. płyn 20 8. JODOFORM 30g op. proszek 10 9. METRONIDAZOL 10% 5g op. maść 10 10. NIPAS x 50 op. tabletki 20 11. SACHOL 10g op. żel 20 12. SOLCOSERYL DENTAL 5g op. żel 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Leki różne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa j.m. Postać Ilość 1. DOXYCYCLINUM 100mg/5ml x 10 op. ampułki 100 2. ELTROXIN 50mcg x 100 op. tabletki 20 3. ESMERON 50mg/5ml x 10 op. fiolki 4 4. HALIDOR 100mg x 60 op. tabletki 6 5. HEMORECTAL x 10 op. czopki 60 6. KLIMICIN 300mg/2ml x 5 op. ampułki 100 7. LEXOTAN 3mg x 30 op. tabletki 10 8. Omeprazole 20mg x 56 op. tabletki 100 9. ORFIRIL LONG 300mg x 50 op. kapsułki 10 10. NILOGRIN 10mg x 30 op. tabletki 30 11. NIVALIN 5mg/ml x 10 op. ampułki 10 12. POLSEPTOL 1% 20g op. maść 20 13. PREPIDIL op. żel 50 14. PYRALGIN 750mg x 10 op. czopki 20 15. Risperidone 1mg x 20 op. tabletki 80 16. Risperidone 2mg x 20 op. tabletki 40 17. Risperidone 3mg x 20 op. tabletki 20 18. Risperidone 4mg x 20 op. tabletki 20 19. Sertralina 50mg x 28 op. tabletki 80 20. TARDYFERON 80mg x 30 op. tabletki 20 21. TOPAMAX 50mg x 28 op. tabletki 10 22. TRITTICO CR 75mg x 30 op. tabletki 10 23. TRITTICO CR 150mg x 30 op. tabletki 50 24. UROGRAFIN 76% 20ml x 10 op. ampułki 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa j.m. Postać Ilość 1. AQUA PRO INJ. 100ml butelka* płyn inf. 200 2. AQUA PRO INJ. 250ml butelka* płyn inf. 200 3. NATRIUM CHLORATUM 0,9% 100ml butelka* płyn inf. 200 4. NATRIUM CHLORATUM 0,9% 250ML butelka* płyn inf. 200 5. NATRIUM CHLORATUM 0,9% 500ml butelka* płyn inf. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.