Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Tychy: Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy
Numer ogłoszenia: 242185 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy z podziałem na zadania jn.: Zadanie nr 1 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy - szkoły podstawowe, gimnazja, zespoły szkół zawodowych Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków. Zakres robót obejmuje między innymi konserwację: - instalacji wodociągowej, - instalacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - rynien i rur spustowych, - wewnętrznej instalacji gazowej, - wewnętrznej instalacji elektryczna, - urządzenia oraz instalacja monitoringu, - instalacja c.o., stacje wymienników, kotłownie gazowe, węzły cieplne, - - branża budowlana, - przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego budynków oraz instalacji 1 raz w roku w terminie do 31.05.2010 roku, w przypadku budynków o pow. zabudowy przekraczającej 2000m2 oraz innych obiektów budowlanych o pow. dachu przekraczającej 1000 m2 2 razy w roku (w terminach do 20 maja i do 20 listopada) - wykaz placówek z określoną powierzchnią zabudowy stanowi załącznik nr 6a do SIWZ. Przeglądy zakończone będą protokołami oraz wpisami do książki obiektu budowlanego z kopią dla zleceniodawcy dokonanymi przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. - kontrole stanu technicznego elementów budynków i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne zgodnie z art. 61 i 62 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2007 r. nr 191, poz. 1373) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania nr 1 - załącznik nr 6 a do SIWZ Zadanie nr 2 Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy - przedszkola, licea ogólnokształcące, poradnia pedagogiczno - psychologiczna, miejskie domy kultury Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków. Zakres robót obejmuje między innymi konserwację: - instalacji wodociągowej, - instalacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - rynien i rur spustowych, - wewnętrznej instalacji gazowej, - wewnętrznej instalacji elektryczna, - urządzenia oraz instalacja monitoringu, - instalacja c.o. , stacje wymienników, kotłownie gazowe, węzły cieplne, - branża budowlana, - kontrole stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne zgodnie z art. 61 i 62 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2007 r. nr 191, poz.1373). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania nr 2 - załącznik nr 6 b do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.10 - 45.21.55.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: a) konstrukcyjno - budowlanymi, b) instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaga się dołączenia do oferty kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa ww. osób. 2)oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000,00zł. 2) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pok. 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a i /lub 1b do SIWZ - wypełnione zestawienie częściowych wartości zadania- elementów podlegających ewentualnej wymianie w roku 2010, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium. Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1: od 1 stycznia 2010r. (lub od dnia podpisania umowy, w przypadku jej zawarcia po tej dacie) do 31 grudnia 2010 r. Zadanie nr 2: od 1 stycznia 2010r. (lub od dnia podpisania umowy, w przypadku jej zawarcia po tej dacie) do 31 grudnia 2010 r..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 -szkoły podstawowe, gimnazja, zespoły szkół zawodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy - szkoły podstawowe, gimnazja, zespoły szkół zawodowych Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków. Zakres robót obejmuje między innymi konserwację: - instalacji wodociągowej, - instalacji sanitarnej, -kanalizacji deszczowej, - rynien i rur spustowych, -wewnętrznej instalacji gazowej, -wewnętrznej instalacji elektryczna, -urządzenia oraz instalacja monitoringu, -instalacja c.o., stacje wymienników, kotłownie gazowe, węzły cieplne, -branża budowlana, -przeprowadzenie kontroli okresowej stanu technicznego budynków oraz instalacji 1 raz w roku w terminie do 31.05.2010 roku, w przypadku budynków o pow. zabudowy przekraczającej 2000m2 oraz innych obiektów budowlanych o pow. dachu przekraczającej 1000 m2 2 razy w roku (w terminach do 20 maja i do 20 listopada) - wykaz placówek z określoną powierzchnią zabudowy stanowi załącznik nr 6a do SIWZ. Przeglądy zakończone będą protokołami oraz wpisami do książki obiektu budowlanego z kopią dla zleceniodawcy dokonanymi przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. - kontrole stanu technicznego elementów budynków i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne zgodnie z art. 61 i 62 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2007 r. nr 191, poz. 1373) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania nr 1 - załącznik nr 6 a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- przedszkola, licea ogólnokształcące, poradnia pedagogiczno - psychologiczna, miejskie domy kultury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca obsługa i konserwacja w budynkach placówek oświatowych będących własnością gminy Tychy - przedszkola, licea ogólnokształcące, poradnia pedagogiczno - psychologiczna, miejskie domy kultury Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa mająca na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków. Zakres robót obejmuje między innymi konserwację: - instalacji wodociągowej, - instalacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - rynien i rur spustowych, - wewnętrznej instalacji gazowej, - wewnętrznej instalacji elektryczna, - urządzenia oraz instalacja monitoringu, - instalacja c.o. , stacje wymienników, kotłownie gazowe, węzły cieplne, - branża budowlana, - kontrole stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne zgodnie z art. 61 i 62 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2007 r. nr 191, poz.1373). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania nr 2 - załącznik nr 6 b do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Opracowanie założeń koncepcyjnych dla spójnego projektu przeciwdziałania podtopieniom (zadanie 1 i zadanie 2)
- Wykonanie modernizacji pomieszczeń w ramach zad. inwestycyjnego pn.: "Wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz modernizacji pomieszczeń filii nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Niepodległości"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2025 r.
- Modernizacja pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21
- Remont ul. Estetycznej i fragmentu ul. Elfów
- Remont kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z przyłączem dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.