Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Wałbrzych: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU - POSTĘPOWANIE ZNAK PR/PN/05/2013
Numer ogłoszenia: 242066 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe , ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 84-261-10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU - POSTĘPOWANIE ZNAK PR/PN/05/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W WAŁBRZYCHU - PRZEZ 12 MIESIĘCY OD DNIA PODPISANIA UMOWY. SZCZEGÓŁOWY WYKAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO ZAWARTY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4, 33.19.10.00-5, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENA SPEŁNIANIA WYŻEJ WYMIENIONEGO WARUNKU BĘDZIE REALIZOWANA METODĄ SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA W OPARCIU O ZŁOŻONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENA SPEŁNIANIA WYŻEJ WYMIENIONEGO WARUNKU BĘDZIE REALIZOWANA METODĄ SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA W OPARCIU O ZŁOŻONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENA SPEŁNIANIA WYŻEJ WYMIENIONEGO WARUNKU BĘDZIE REALIZOWANA METODĄ SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA W OPARCIU O ZŁOŻONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENA SPEŁNIANIA WYŻEJ WYMIENIONEGO WARUNKU BĘDZIE REALIZOWANA METODĄ SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA W OPARCIU O ZŁOŻONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OCENA SPEŁNIANIA WYŻEJ WYMIENIONEGO WARUNKU BĘDZIE REALIZOWANA METODĄ SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA W OPARCIU O ZŁOŻONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POGOTOWIE RATUNKOWE W WAŁBRZYCHU, ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych - Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: POGOTOWIE RATUNKOWE W WAŁBRZYCHU, ul. Bolesława Chrobrego 39, 58-300 Wałbrzych - sekretariat na Ip. pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY WIELKOŚCI I ZAKRESU ZADANIA W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ - w zadaniu między innymi: cewniki, maski, kołnierze ortopedyczne, pojemniki na odpady, rurki sterylne ustno-gardłowe, rurki intubacyjne, szyny unieruchamiające, zgłębniki żołądkowe i inne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIELKOŚĆ I ZAKRES ZADANIA OPISANY SZCZEGÓŁOWO W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ - w zakresie między innymi: igły, strzykawki, kaniule..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (RĘKAWICE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIELKOŚĆ I ZAKRES ZADANIA OPISANY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ - w zadaniu rękawice medyczne i chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (OPATRUNKI).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIELKOŚĆ I ZAKRES ZADANIA OPISANY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ - w zadniu między innymi: gazy, kompresy, opaski elastyczne, opaski gipsowe, opatrunki na oparzenia, plaster, otulina gipsowa, wata.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.11.10-4, 33.19.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - ODCZYNNIKI CHEMICZNE RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIELKOŚĆ I ZAKRES ZADANIA OPISANY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ - błony RTG, wywoływacz, utrwalacz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.19.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 - RÓŻNY DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIELKOŚĆ I ZAKRES ZADANIA OPISANY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ -w zadaniu między innymi: elektrody ekg, ostrze chirurgiczne, papier ekg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7 - DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY (NICI CHIRURGICZNE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIELKOŚĆ I ZAKRES ZADANIA OPISANY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ - nici chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. TERMIN REALIZACJI DOSTAWY - 20
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Rozbudowa budynku D w obrębie patio Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu - przedsięwzięcie realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Docker, Kibana / Elasticsearch, IBM, MS SQL, Microsoft, Cisco, Apache Kafka.
- Kompleksowe sprzątanie budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- 0rganizacja 5-dniowej wizyty studyjnej na terenie Niemiec i Holandii dla pracowników Powiatowych Urzędów Pracy i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, realizujących usługi sieci EURES.
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów.
- Dostawa produktu leczniczego zawierającego substancję czynną Inotuzumabum ozogamicini do stosowania w ramach programu lekowego NFZ na terapię pacjenta Oddziału Hematologii na okres 6 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa drobnego sprzętu medycznego cz. II na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Dostawa artykułów medycznych I
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.