eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomdostawa paczek żywnościowych dla rodzin wielodzietnych



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Radom: dostawa paczek żywnościowych dla rodzin wielodzietnych
Numer ogłoszenia: 242063 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3608701, fax 048 3608706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paczek żywnościowych dla rodzin wielodzietnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paczek żywnościowych dla rodzin wielodzietnych o asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w ilości 382 sztuk, z uwzględnieniem ceny jednostkowej paczki. 1.Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie opakować paczki w trwały karton i zabezpieczyć je przed rozsypaniem. 2.Wykonawca dostarczy paczki własnym transportem, na własny koszt w sposób zapewniający jego całość. Koszt załadunku i rozładunku paczek obciążają Wykonawcę. 3.Miejsca dostawy: Zespół Pracy Socjalnej nr 1 ul. Struga 57A , Zespół Pracy Socjalnej nr 2 ul. Staszica 25, Zespół Pracy Socjalnej nr 3 ul. Staszica 25, Zespół Pracy Socjalnej nr 4 ul. Krasickiego 1 , Zespól Pracy Socjalnej nr 5 ul. Królowej Jadwigi 15, Zespół Pracy Socjalnej nr 6 ul. Śniadeckich 1, Zespół Pracy socjalnej nr 7 ul. Jodłowa 2 , Zespół Pracy Socjalnej nr 8 ul. Klonowicza 10/12 , Zespół Pracy Socjalnej nr 9 ul. Lubońskiego 2, Zespól Pracy Socjalnej nr 10 ul. Krasickiego 1, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Limanowskiego 134. 5.Zamawiający nie dopuszcza zmian asortymentowych w zawartości paczki oraz wyrobów czekoladopodobnych. 6.Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty wchodzące w skład paczki mają ważną datę przydatności do spożycia. Na opakowaniu każdego artykułu powinna być wyraźna data produkcji oraz data przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma datę przydatności do spożycia krótszą niż 1 miesiąc od daty dostawy, produkt jest uszkodzony lub zepsuty Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od w/w wad w terminie 24 godzin od zgłoszenia reklamacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga składania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 1 siwz, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1.wypełniony i podpisany druk oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, 2.wypełniony i podpisany druk cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 3.oświadczenie o spełnieniu wymogów stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu ul. Limanowskiego 134 pok. 012 tel. (048) 360-87-02.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 003) lub listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 26-600 Radom ul. Limanowskiego 134.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.