Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Radom: dostawa paczek żywnościowych dla rodzin wielodzietnych
Numer ogłoszenia: 242063 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3608701, fax 048 3608706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paczek żywnościowych dla rodzin wielodzietnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa paczek żywnościowych dla rodzin wielodzietnych o asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w ilości 382 sztuk, z uwzględnieniem ceny jednostkowej paczki. 1.Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie opakować paczki w trwały karton i zabezpieczyć je przed rozsypaniem. 2.Wykonawca dostarczy paczki własnym transportem, na własny koszt w sposób zapewniający jego całość. Koszt załadunku i rozładunku paczek obciążają Wykonawcę. 3.Miejsca dostawy: Zespół Pracy Socjalnej nr 1 ul. Struga 57A , Zespół Pracy Socjalnej nr 2 ul. Staszica 25, Zespół Pracy Socjalnej nr 3 ul. Staszica 25, Zespół Pracy Socjalnej nr 4 ul. Krasickiego 1 , Zespól Pracy Socjalnej nr 5 ul. Królowej Jadwigi 15, Zespół Pracy Socjalnej nr 6 ul. Śniadeckich 1, Zespół Pracy socjalnej nr 7 ul. Jodłowa 2 , Zespół Pracy Socjalnej nr 8 ul. Klonowicza 10/12 , Zespół Pracy Socjalnej nr 9 ul. Lubońskiego 2, Zespól Pracy Socjalnej nr 10 ul. Krasickiego 1, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Limanowskiego 134. 5.Zamawiający nie dopuszcza zmian asortymentowych w zawartości paczki oraz wyrobów czekoladopodobnych. 6.Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty wchodzące w skład paczki mają ważną datę przydatności do spożycia. Na opakowaniu każdego artykułu powinna być wyraźna data produkcji oraz data przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt ma datę przydatności do spożycia krótszą niż 1 miesiąc od daty dostawy, produkt jest uszkodzony lub zepsuty Wykonawca ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od w/w wad w terminie 24 godzin od zgłoszenia reklamacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga składania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 1 siwz, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1.wypełniony i podpisany druk oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, 2.wypełniony i podpisany druk cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 3.oświadczenie o spełnieniu wymogów stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu ul. Limanowskiego 134 pok. 012 tel. (048) 360-87-02.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 003) lub listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 26-600 Radom ul. Limanowskiego 134.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
- Usługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu.
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Świadczenie usług serwisowych dla systemu wideokonferencyjnego Krajowej Administracji Skarbowej
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2026 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2026"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Głownie na 2026 rok"
- Dostawa ciasta dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
- Dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
- Sprzedaż i dostawa artykułów piekarniczych dla potrzeb tutejszego Domu.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





