eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów kierunku Informatyka Przemysłowa. Oznaczenie sprawy OZ/U/87/OB/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Gliwice: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów kierunku Informatyka Przemysłowa. Oznaczenie sprawy OZ/U/87/OB/12
Numer ogłoszenia: 242047 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów kierunku Informatyka Przemysłowa. Oznaczenie sprawy OZ/U/87/OB/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji oraz egzaminów dla studentów Informatyki Przemysłowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań. CPV: 80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego. 2.Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): od dnia podpisania umowy do 20.02.2013r. w tym: - przeprowadzenie zajęć: do 22.01.2013r. zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć; - przeprowadzenie testów (zaliczeń) oraz przekazanie Zamawiającemu: list obecności, sprawozdań oraz kart czasu pracy do 20.02.2013r. UWAGA: przy organizowaniu testów (zaliczeń) powtórkowych, Wykonawca jest zobowiązany zachować min. 7 dni przerwy od ostatniego testu (zaliczenia). 3. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy UDA - POKL.04.01.01-00-386/09-00 z dnia 4.12.2009r. Otwarcie nowego kierunku studiów i nowych specjalności oraz organizacja specjalistycznych kursów w Politechnice Śląskiej wraz z systemem staży dla kadry akademickiej uczelni. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Poddziałanie 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie posiadała co najmniej tytuł zawodowy mgr oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych zakończonych egzaminem lub zaliczeniem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry w czasie ostatnich 3 lat licząc od dnia składania ofert, z tym, że: w zakresie zadania 1,2,3,4,5,6,10,11: osoba ta musi posiadać co najmniej tytuł zawodowy mgr z dyscypliny informatyka; w zakresie zadania 7,8,9: osoba ta musi posiadać co najmniej tytuł zawodowy mgr z dyscypliny prawa. Wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania opisane powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B)Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt III.3.4) niniejszego ogłoszenia - jeżeli dotyczy. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III 4.3 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru (jeżeli dotyczy). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, 3. zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, 4. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby realizujące przedmiot zamówienia), 5. zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), 6. obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok.511.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Politechniki Śląskiej, 44-100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok.511.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający zapłaci za faktycznie przepracowane godziny na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego Kart czasu pracy. Ww. karty muszą być prowadzone miesięcznie, jednakże płatność będzie jednorazowa po zakończeniu realizacji całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury/rachunku i spełnienia warunków umowy. 2. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy UDA - POKL.04.01.01-00-386/09-00 z dnia 4.12.2009r. Otwarcie nowego kierunku studiów i nowych specjalności oraz organizacja specjalistycznych kursów w Politechnice Śląskiej wraz z systemem staży dla kadry akademickiej uczelni. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Poddziałanie 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Inżynieria Oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Inżynieria Oprogramowania dla studentów V semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia.Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat inżynierii oprogramowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Wizualizacja Procesów Przemysłowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Wizualizacja Procesów Przemysłowych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat wizualizacji procesów przemysłowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat integracji systemów zarządzania przedsiębiorstwem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Zaawansowane programowanie sterowników przemysłowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Zaawansowane programowanie sterowników przemysłowych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat programowania sterowników przemysłowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Konstrukcja i oprogramowanie systemów wbudowanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Konstrukcja i oprogramowanie systemów wbudowanych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat konstrukcji i oprogramowania systemów wbudowanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Bazy danych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Bazy danych dla studentów III roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat bazy danych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Przeprowadzenie zajęć z przedmiotu Ochrona Własności Intelektualnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej w Module HES dla studentów I roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej i praktycznej uczestników na temat własności intelektualnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Przeprowadzenie zajęć z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki dla studentów I roku, II stopnia kierunku Informatyka przemysłowa studiów niestacjonarnych. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej uczestników na temat nadużycia komputerowego z elementami kryminalistyki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Elementy Prawa gospodarczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Elementy prawa gospodarczego dla studentów I roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat prawa gospodarczego ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Komputerowe Systemy przemysłowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Komputerowe Systemy przemysłowe dla studentów VII semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat systemów przemysłowych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów z przedmiotu Przemysłowe Bazy danych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Przemysłowe Bazy danych dla studentów IV roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat bazy danych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.