eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawamateriałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Katowice: Dostawa: materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 242046 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Pakiety zabiegowe Pakiet 2 - Kompresy Pakiet 3- Opatrunki Pakiet 4 - Siatki opatrunkowe i opaski gipsowe Pakiet 5 - Folie operacyjne Pakiet 6 - Plastry Pakiet 7 - Plastry Pakiet 8 - Plaster Pakiet 9 - Opatrunki Pakiet 10 - Plastry Pakiet 11 - Waty neurochirurgiczne Pakiet 12 - Opatrunki przeciwodleżynowe Pakiet 13 - Gąbki żelatynowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z póź.zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Apteki Centralnej Zamawiającego( do godz. 14.00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku). Wymagany termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Termin płatności - do 30 dni od dnia dostawy każdej partii przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej pakietów 1 - 13. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe, wymagane parametry przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia odpowiednio do oferowanych pakietów według druku/ów stanowiącego/ych załączniki nr 3.1 - 3.13 do siwz. 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania o ile jest wymagany odrębnymi przepisami. 6. W celu umożliwienia Zamawiającemu sprawdzenia czy oferowane materiały opatrunkowe spełniają wymagania określone w załączniku 3.1 - 3.13 Wykonawca winien dołączyć do oferty próbki oferowanych materiałów medycznych gotowych do użycia w warunkach szpitalnych w ilości co najmniej po 5 sztuk. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z 2006r Nr 87, poz.605 z póź.zm.) tzn. zamiast dokumentów określonych w pkt.VI3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasadę dot. aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub przez wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego SUM. 40-752 Katowice, ul. Medyków 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego SUM. 40-752 Katowice, ul. Medyków 14, pok. 131 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiety zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, RTG, 16 W, 17 N Serweta oper. 45cmx45cm, RTG, 6 W Tupfer kula 15cmx15cm 5 x 10 szt 4 szt 5 szt opak. 700 2.Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, RTG, 16 W, 17 N Serweta oper. 45cmx45cm, RTG, 6 W Tupfer kula 15cmx15cm 10 x 10 szt 8 szt 10 szt opak. 800 3.Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, 8 W, 17 N Kompresy 5cmx5cm, 8 W, 17 N 2 x 10 szt 4 x 10 szt opak. 650 4.Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, 8 W, 17 N Tupfer kula 15cmx15cm 6 x 10 szt 10 szt opak. 600 5.Jałowy pakiet zabiegowy : Kompresy 10cmx10cm, RTG, 12 W, 17 N Kompresy 5cmx5cm, 8 W, 17 N Serweta 45cmx45cm, RTG+tasiemka , 6 W Tupfer kula 15cmx15cm, RTG 6 x 10 szt 4 x 10 szt 2 szt 10 szt opak. 1 800 6.Serweta oper. jał. 45cmx45cm, RTG, 6 W 2 szt opak. 1 200 7.Serweta oper. jał. 45cmx45cm, RTG+tasiemka, 6 W 2 szt opak. 3 000 8.Serweta oper. niejał. 45cmx45cm, RTG+tasiemka, 6 W _ szt. 200 9.Seton jał. 15cmx2m, RTG 2 szt opak. 1 000 10.Seton jał. 5cmx2m, RTG _ szt. 1 000 11.Tupfer jał. kula 15cmx15cm 10 szt opak. 550 12.Tupfer jał. kula 15cmx15cm , RTG 10 szt opak. 2 000 13.Tupfer jał. kula 15cmx15cm , RTG - nitka dł.15 cm wypuszczona 2 szt opak. 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kompresy baw. gazowe niejał. 8 W, 13 N 10 x 10 cm x 100 opak. 5 000 2.Kompresy baw. gazowe niejał. 8 W, 13 N 7,5 x 7,5cm x 100 opak. 2 800 3.Kompresy baw. gazowe niejał. 8 W, 13 N 5 x 5 cm x 100 opak. 600 4.Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 10 x 10 cm x 10 opak. 53 000 5.Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 7,5 x 7,5 cm x 10 opak. 15 000 6.Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 5 x 5 cm x 10 opak. 400 7.Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 10 x 10 cm x 2 opak. 16 000 8.Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 7,5 x 7,5 cm x 2 opak. 21 000 9.Kompresy baw. gazowe jałowe 8 W, 17 N 5 x 5 cm x 2 opak. 800 10.Kompresy baw. gazowe niejał. RTG 16 W, 17 N 10 x 10 cm x 100 opak. 200 11.Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 10 x 10 cm x 50 opak. 2 000 12.Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 10 x 10 cm x 20 opak. 500 13.Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 7,5 x 7,5cm x 50 opak. 2 000 14.Kompresy baw. gazowe jałowe RTG 12 W, 17 N 7,5 x 7,5cm x 20 opak. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gaza opatrunkowa 13-nitkowa szer.90 cm m.b. 4 000 2.Lignina bielona arkusz kg 7 500 3.Opaska dziana wiskozowa 15 cm x 4 m szt. 35 000 4.Opaska elastyczna 15 cm x 4 m szt. 3 500 5. Wata opatrunkowa bawełniano -wiskozowa 200 g opak. 500 6.Wata opatrunkowa bawełniano -wiskozowa 500 g opak. 350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatki opatrunkowe i opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elastyczna siatka opatrunkowa nr 6 1m Szt 3 2.Elastyczna siatka opatrunkowa nr 8 1m Szt 6 3.Elastyczna siatka opatrunkowa nr 14 1m Szt 6 4.Opaska gipsowa 15 cm x 4 m szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Folie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.jałowa, bakteriobójcza folia operacyjna z poliestru, zawierająca jodofor w warstwie klejącej pole całkowite: 15 cm x 20 cm pole przylepne: 10 cm x 20 cm szt. 820 2.jałowa, bakteriobójcza folia operacyjna z poliestru, zawierająca jodofor w warstwie klejącej pole całkowite: 44 cm x 35 cm pole przylepne: 34 cm x 35 cm szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przylepiec chirurgiczny ze sztucznego jedwabiu 9,1 m x 2,5 cm szt. 100 2. Przylepiec tkaninowy 9,1 m x 2,5 cm szt. 600 3. Przylepiec tkaninowy 9,1 m x 5 cm szt. 1 000 4. Tkaninowy plaster opatrunkowy 10 cm x 6 cm szt. 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 10 cm x 8 cm szt. 16 000 2. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 15 cm x 8 cm szt. 12 500 3. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 20 cm x 10 cm szt. 12 000 4. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 25 cm x 10 cm szt. 14 000 5. Sterylny plaster z centralnym opatrunkiem 7,2 cm x 5 cm szt. 3 000 6. Przylepiec włókninowy rozciągliwy 10 m x 10 cm szt. 220 7. Przylepiec włókninowy rozciągliwy 10 m x 15 cm szt. 100 8. Przylepiec włókninowy rozciągliwy 10 m x 20 cm szt. 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Plaster.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy plaster włókninowy z nacięciem, do mocowania kaniul 80 mm x 60 mm szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sterylny, poliuretanowy opatrunek przeźroczysty do zabezpieczenia wkłuć obwodowych u noworodków, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol 4,4 cm x 4,4 cm szt. 500 2.Sterylny, poliuretanowy opatrunek przeźroczysty do zabezpieczenia wkłuć obwodowych u noworodków, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol 5 cm x 5,7 cm szt. 200 3.Sterylny poliuretanowy opatrunek przeźroczysty do zabezpieczenia wkłuć obwodowych, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol 6 cm x 7 cm szt. 300 4.Sterylny poliuretanowy opatrunek przeźroczysty do zabezpieczenia wkłuć centralnych, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol 10 cm x 12 cm szt. 800 5.Sterylne paski do zamykania ran 6 mm x 75 mm Szt. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Plaster stabilizujący na oko, bez komory, profilowany, dla chorych z niedomykalnością powieki 10,5 x 9,5 cm szt. 1 200 2.Plaster stabilizujący na oko, z komorą przeżroczystą, profilowany, dla chorych z niedomykalnością powieki komora przeźroczysta 10,5 x 9,5 cm szt. 300 3. Plaster stabilizujący piankowo-polimerowy do mocowania wkłucia cewnika epiduralnego, z okienkiem umożliwiającym obserwowanie miejsca wyprowadzenia cewnika 10 x 8 cm szt. 300 4. Plaster stabilizujący, włókninowy, profilowany, do mocowania sond do karmienia 8 x 9 cm szt. 100 5. Plaster stabilizujący, włókninowy, profilowany, do mocowania sond do karmienia 7,5 x 7,5 cm szt. 100 6. Plaster stabilizujący piankowo-polimerowy z paskami mocującymi, do mocowania wkłucia centralnego, z okienkiem umożliwiającym obserwowanie miejsca wkłucia 10 x 11 cm szt. 50 7. Plaster stabilizujący piankowo-polimerowy z paskami mocującymi, do mocowania wkłucia obwodowego, z okienkiem umożliwiającym obserwowanie miejsca wkłucia 10 x 11 cm szt. 50 8. Plaster stabilizujący piankowo-włókninowy, do mocowania drenów przezskórnych 12-22 szt. 20 9. Plaster jednoelementowy, wykonany z włókniny, do mocowania rurki intubacyjnej szt. 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Waty neurochirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony neurochirurgiczne sterylne, z 6-warstw., niekłaczącej, prasowanej włókniny bawełnianej w kolorze zielonym; absorbcja wagowa 10-krotna ; marker w postaci kropki barowej ; nitka z jedwabiu chirurg. nie usztywniająca tamponika ; pakowane w kartoniki z wycięciem do liczenia ; opak. zbiorcze ma pełnić rolę podajnika.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki przeciwodleżynowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.opatrunek z alginianami dla ran z umiarkowanym lub obfitym wysiękiem ; w kontakcie z wilgocią tworzy miękki żel 7,5 cm x 12 cm szt. 100 2. jałowy samoprzylepny opatrunek poliuretanowy, trójwarstwowy, wypełniony chłonną pianką do ran o dużym i średnim wysięku 7,5 cm x 7,5 cm szt. 160 3. jałowy samoprzylepny opatrunek poliuretanowy, trójwarstwowy, wypełniony chłonną pianką do ran o dużym i średnim wysięku 12 cm x 12 cm szt. 400 4.jałowy opatrunek chłonny przeznaczony do ran głębokich 5 cm okrągły szt. 60 5.jałowy poliuretanowy opatrunek do aplikacji w okolicach pięty lub łokcia, w kształcie kieszonki 10,5 cm x 13,5 cm szt. 100 6.jałowy samoprzylepny opatrunek trójwarstwowy do ran ze zmniejszonym wysiękiem 10 cm x 10 cm szt. 260 7.jałowy opatrunek trójwarstwowy do ran o umiarkowanym lub obfitym poziomie wysięku, bez przylepca 10 cm x 10 cm szt. 260 8.jałowy opatrunek poliuretanowy dwuwarstwowy samoprzylegający, silnie chłonny także w warunkach kompresji 12 cm x 12 cm szt. 400 9.jałowy samoprzylepny opatrunek z pianki poliuretanowej o dużej wchłanialności, dopasowany anatomicznie do ran w okolicy kości krzyżowej 22 cm x 22 cm szt. 100 10.jałowy samoprzylepny opatrunek dwuwarstwowy, wodoodporny do ran o średnim i małym wysięku 10 cm x 10 cm szt. 80 11.jałowy opatrunek wysokoadsorpcyjny do rurek tracheostomijnych, z wyciętym otworem 9 cm x 9 cm szt. 100 12.jałowy opatrunek o działaniu bakteriobójczym zawierający nanokrystaliczne srebro 10 cm x 10 cm szt. 80 13.jałowy opatrunek o działaniu bakteriobójczym zawierający nanokrystaliczne srebro 10 cm x 20 cm szt. 80 14. jałowy hydrowłóknisty opatrunek z dodatkiem jonów Ag 5 cm x 5 cm szt. 120 15. jałowy hydrowłóknisty opatrunek z dodatkiem jonów Ag 10 cm x 10 cm szt. 300 16. jałowy hydrowłóknisty opatrunek z dodatkiem jonów Ag 10 cm x 20 cm szt. 300 17.maść regulująca stężenie proteaz, do ran przewlekłych 20 g szt. 30 18.hydroselektywny opatrunek z żelu poliuretanowego, zawierającego wysoce wchłaniające cząstki dla ran powierzchownych 10 cm x 10 cm szt. 40 19. jałowy, hydrokoloidowy, nieprzylegający opatrunek do ran powierzchniowych 10 cm x 10 cm szt. 300 20. jałowy, hydrokoloidowy, nieprzylegający opatrunek do ran powierzchniowych 15 cm x 15 cm szt. 200 21.opatrunek hydrożelowy w aplikatorze 15 g szt. 160 22.opatrunek hydrożelowy w aplikatorze 30 g szt. 120 23.wyjałowiony opatrunek gazowy nasączony parafiną 10 cm x 10 cm szt. 100 24. jałowy samoprzylepny opatrunek foliowy półprzepuszczalny, bakterioodporny 10 cm x 12 cm szt. 320 25.paraprzepuszczalny, przezroczysty opatrunek w aerozolu, do suchych powierzchniowych i drobnych chirurgicznych ran ; chroni skórę przed otarciami 100 ml szt. 10.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Gąbki żelatynowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gąbka żelatynowa opatrunek 80 x 50 x 10 mm x 1szt szt. 1 000 2. Gąbka żelatynowa opatrunek 80 x 50 x 1 mm x 1szt szt. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.