Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Wrocław: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 242018 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3704401, faks 071 3704401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa drukarek realizowania dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, a wtym m.in. dostawę, wymianę i utylizację materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację drukarek, usuwanie awarii drukarek w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, naprawy sprzętu objętego niniejszą usługą przez okres trwania umowy, które będą rozliczane w ramach ceny za 100 stron wydruku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU AVI SYSTEM Arkadiusz Maciejowski, ul. Moniuszki 68E, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54146,34
Oferta z najniższą ceną: 54146,34 / Oferta z najwyższą ceną: 54146,34
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W maju w roku 2011 Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieogranicznego na kompleksową obługę drukarek. Umowa została podpisana na okres 1 roku, tj. od 18.05.2011r. do 17.05.2012r. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający, tj. Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków przewidział udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia uzupełniające - polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego - mogą być udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego i mogą stanowić nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego. Wartość brutto umowy to 222.000 zł brutto, tj. 180.487,80 zł netto. Zamówienia uzupełniające do 30% wartości zamówienia podstawowego. Tak więc maksymalna wartość zamówień uzupełniających to 54.146,34 zł netto, tj. 66.600 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 124.2025 Dostawa Archiwum Modułowego na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej i Doświadczalnej Katedry Patologii Klinicznej i Doświadczalnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa zintegrowanego systemu zarządzania danymi w Biobanku
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34, we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 8
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania - w podziale na 5 zadań
- Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego na potrzeby WTWK-Partynice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- 4WOG.1200.2712.95.2025 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Usługa utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale
- Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
- Kompleksowa obsługa drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych obejmująca serwis i dostawę materiałów eksploatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





