eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławKOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Wrocław: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 242018 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3704401, faks 071 3704401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DRUKAREK DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa drukarek realizowania dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, a wtym m.in. dostawę, wymianę i utylizację materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów) na swój koszt i ryzyko oraz przeglądy okresowe, czyszczenie i konserwację drukarek, usuwanie awarii drukarek w tym wymianę zużytych i uszkodzonych części, naprawy sprzętu objętego niniejszą usługą przez okres trwania umowy, które będą rozliczane w ramach ceny za 100 stron wydruku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU AVI SYSTEM Arkadiusz Maciejowski, ul. Moniuszki 68E, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54146,34

  • Oferta z najniższą ceną: 54146,34 / Oferta z najwyższą ceną: 54146,34

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W maju w roku 2011 Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieogranicznego na kompleksową obługę drukarek. Umowa została podpisana na okres 1 roku, tj. od 18.05.2011r. do 17.05.2012r. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający, tj. Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków przewidział udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia uzupełniające - polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego - mogą być udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego i mogą stanowić nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego. Wartość brutto umowy to 222.000 zł brutto, tj. 180.487,80 zł netto. Zamówienia uzupełniające do 30% wartości zamówienia podstawowego. Tak więc maksymalna wartość zamówień uzupełniających to 54.146,34 zł netto, tj. 66.600 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.