eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy-wały przeciwpowodziowe Kaczawy , Bobrka , Niecki I (L) i Czarnej Wody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Legnica: Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: -wały przeciwpowodziowe Kaczawy , Bobrka , Niecki I (L) i Czarnej Wody
Numer ogłoszenia: 241992 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy , ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 86 270 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: -wały przeciwpowodziowe Kaczawy , Bobrka , Niecki I (L) i Czarnej Wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: -wały przeciwpowodziowe Kaczawy (P-3), Bobrka (L i P), Niecki I (L) i Czarnej Wody (P-1, P-2, P-3, L-1, L-2, L-3).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00 - 74.23.00.00 74.31.31.46 - 74.31.31.46 74.27.50.00 - 74.27.50.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zopbowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 4.000,00 zł słownie (cztery tysiące złotych). Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wdium przez Wykonawcę tzn.: oryginał lub potwierdzoną za zgodnóść z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 1997r. nr 140, poz. 939 ze zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej 1 dokumentacji dotyczącej budowy oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów przeciwpowodziowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadanie stosownych uprawnień branżowych co pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca dysponuje przynajmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która jako projektant wykonała co najmniej jedną dokumentację projektową branży hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej, przewidzianą przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm., posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z w cyt. ustawą w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalizacja budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych. Dla części geotechnicznej oferent zapewni udział osoby z uprawnieniami geologiczno-inżynierskimi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej o wartości złożonej oferty lub równowartość tej kwoty w walucie obcej, która zostanie przeliczona wg tabeli kursu NBP obowiązującego w dniu wystawienia polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej załacznikowi nr 1 2) Oisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyzpozycji Wykonawcy niezbędne na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamóienia w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru przwnego łączących go z nim stosunków 3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Pzp w przypadku składania ofert przez Wykonawcó ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą wraz ze wskazaniem zakresu wykonanych prac przez Wykonawców. 5) Dokument potwierdzający wniesie wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W przypadku gdy umowa została zawarta w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w każdym przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany warunkują należyte wykonanie przedmiotu umowy. 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć w szczególności: 1) akresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub okoliczności faktycznych ujawnionych po dacie zawarcia umowy; 2) terminu wykonania przedmiotu umowy przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonych terminach powodujących konieczność aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego lub zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: (i) konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; (ii) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; (iii) inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli Stron; c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym także stanowiących skutek (siły wyższej) uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy. 3) zmiany zakresu przedmiotu umowy i/lub zmiany wysokości wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym właściwego organu (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia): a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie zamówienia dodatkowego, wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu umowy; b) jeżeli nastąpi ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub brak środków finansowych; c) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT - w takim przypadku Strony dokonają zmiany postanowień umowy na mocy której odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie Wykonawcy netto i brutto o kwotę stanowiącą równowartość kwoty o jaką obowiązek podatkowy Wykonawcy na skutek przedmiotowej zmiany prawa uległ zwiększeniu lub zmniejszeniu; 4) konieczności wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 3. W przypadkach o których mowa w § 6 ust. 5 lub § 7 ust. 1 pkt 5 umowy. 4. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w pkt. 1-3 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy, w tym zmiany zakresu rzeczowo finansowego przedmiotu umowy i/lub zmiany terminu do wykonania całości lub części przedmiotu umowy. 5. Podjęcie uzgodnień w przedmiocie zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu do umowy i wymaga uprzedniego pisemnego wniosku jednej ze Stron zwierającego opis zmiany, jej uzasadnienie i ewentualny opis wpływu zmiany na warunki wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.