eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Szczecińskiej - edycja IV/2008

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-30

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Szczecińskiej - edycja IV/2008
Numer ogłoszenia: 241919 - 2008; data zamieszczenia: 30.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska Rektorat , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4494250, 4494042, fax. 4494690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Szczecińskiej - edycja IV/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu komputerowego, uruchomienie oraz dostarczania w tym rozładunku do jednostek Politechniki Szczecińskiej zlokalizowanych na terenie Szczecina. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania obejmuje również dostarczenie zamawiającemu: a) kompletu pełnej instrukcji obsługi w języku polskim, b) w wersji drukowanej, dokumentów stanowiących certyfikat zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z obowiązującymi w Polsce normami międzynarodowymi (deklaracje zgodności), w języku angielskim lub polskim, c) w wersji drukowanej, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych stosownie do postanowień działu XIV specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego w języku polskim d) w przypadku niektórych dostaw (np. serwery) uszczegówienie powyższych wymagań zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem ubiegania się wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie zamawiającemu, w celu zabezpieczenia oferty wykonawcy, wadium w wysokości 2900 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych). Wskazana kwota wadium dotyczy złożenia oferty obejmującej zadania oznaczone nr 1, 2 postępowania. W pozostałych zadaniach wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z póz. zm.) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP ust. 1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, co wykonawca stwierdzi składając wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnieniu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych dokumentami niżej wskazanymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. 3.Wykonawca przystępujący do udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie zadania 1 oraz 2 postępowania w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia koniecznego do realizacji zamówienia musi przedłożyć do oferty następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu komputerowego o wartości pojedynczej dostawy nie mniejszej niż wartość zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Wartość zamówienia należy rozumieć jako wartość każdego zadania odrębnie (1, 2), którego dotyczy oferta. Udokumentowaniem doświadczenia potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia będzie złożenie co najmniej 3 dokumentów (referencji) dotyczących pozycji wymienionych w wykazie. b) Dokumenty, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski. Wskazane dokumenty złożyć należy na piśmie w formach dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty należy złożyć w j. polskim. Jeżeli dokumenty są wystawione w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na j. polski w sposób określony w cyt. rozporządzeniu. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wskazane wyżej dokumenty zostaną złożone zamawiającemu i nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 -9 PZP oraz nie zostaną ustalone inne, określone w art. 24 PZP, okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl, zakladka zamówienia publiczne, przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PS, al. Piastów 18, 70-310, pok. 6-8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PS, al. Piastów 18, 70-310, pok. 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.