Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek
Numer ogłoszenia: 241909 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych określonych w pakietach nr 1- 16.( wata, lignina, gaza, kompresy, przylepce, opaski elastyczne, opatrunki specjalistyczne, opaski gipsowe oraz środków do pielęgnacji pacjenta, pieluchomajtek itp.) ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Spełnia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 5 Spełnia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.44 6 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 7 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 8 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 9 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 10 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Dokumenty podmiotowe: 1 Atesty i dopuszczenia Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Wykaz min. dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich wykonanie stosownymi dokumentami. 4.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których dostawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych min. 20% wartości złożonej oferty, lub zdolność kredytowa dostawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 6. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.44 7.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 8.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 9. Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) ,że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) ,że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Dokumenty podmiotowe: 1 Atesty i dopuszczenia Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Koszt kredytowania - 10
- 3 - Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat zespołu Opieki Zdrowotnej Blok C, I piętro ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- środki do pielęgnacji skóry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do pielęgnacji skóry (pianki, mydła, kremy itp) określone w pakiecie nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -folie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia operacyjna, gabki hemostatyczne określone w pakiecie nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- opaski gipsowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe, opaski wyścielające podgipsowe określone w pakiecie nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4- Opaski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski dziane, elastyczne, siatki opatrunkowe, opaski kohezyjne itp. okreslone w pakiecie n r 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - plastry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastryna jedwabiu, na włókninie, hypoalergiczne itp okreslone w pakiecie nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6- Opaktrunki przylepne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki pooperacyjne włókninowe okreslone w pakiecie nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- opatrunki specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne siatkowe, antybakteryjne, do aktywnego oczyszczania ran itp. określone w pakiecie nr 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8-Opatrunki specjalistyczne II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki bakteriobójcze, z aktywnym węglem itp. określone w pakiecie nr 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9-pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych, dla dzieci, wkładki anatomiczne, podkłady.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10- Pieluchomajtki dla noworodków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla noworodków okreslone w pakiecie nr 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11- ligniny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina, wata itp określone w pakecie nr 11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12-Kompresy jałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresym jałowe określone w pakiecie nr 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13-kompresy niejałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy niejałowe, gazy określone w pakiecie nr 13.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14- gaza medyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza medyczna określna w pakiecie nr 14.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15- jałowe różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe, tupfery, setony , opaski elastyczne, podkłady ginekologiczne itp. określone w pakiecie nr 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16- Opatrunki pooparzeniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki pooparzeniowe określone w pakiecie nr 16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - z podziałem na trzy części
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Dostawę artykułów spożywczych - jajka, mrożonki, artykuły dla
- Dostawa pieczywa
- Zakup pojazdu spełniającego wymogi ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych na potrzeby prowadzenia kontroli
- Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Zakup materiałów do sterylizacji
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
- Zakup materiałów opatrunkowych - powtórka
- "Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa obłożeń specjalistycznych chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.