eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny w jednostkach organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. znak sprawyAEZ/S-196/2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Warszawa: Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny w jednostkach organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. znak sprawy: AEZ/S-196/2010
Numer ogłoszenia: 241869 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217264 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny w jednostkach organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. znak sprawy: AEZ/S-196/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny w jednostkach organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym, o którym mowa w części II SIWZ, stanowiącym załącznik 2. 3. Dostarczone do Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego środki muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie używane wolne od wad technicznych, kompletne. 4. Miejsce dostawy: dostawy, partiami wg bieżących potrzeb, odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia sporządzane przez Zamawiającego. Zamawiane środki utrzymania czystości i higieny dostarczane będą do siedziby Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub innej wskazanej w zamówieniu jednostki WUM zlokalizowanej na terenie Warszawy, a także sporadycznie do innych miast Polski, z zastrzeżeniem, że łączna wartość tych dostaw nie przekroczy 5% wartości przedmiotu niniejszego zamówienia. W przypadku dostaw do innych miejsc niż do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki, Wykonawca zobowiązany będzie wraz z fakturą dostarczyć potwierdzenie odbioru dokonanej dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00 - Sole i czysty chlorek sodu 18.42.40.00 - Rękawice 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24.32.25.10 - Alkohol etylowy 24.45.20.00 - Środki owadobójcze 24.45.50.00 - Środki odkażające 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 34.92.71.00 - Sól drogowa 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.12.40 - Misy 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.43.30 - Wiadra 39.52.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.55.00.00 - Wyroby inne niż tkane 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KATARZYNA PRUS, GRZEGORZ PRUS SPÓŁKA JAWNA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO - USŁUGOWE WOLPRES, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258196,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 284345,51

  • Oferta z najniższą ceną: 283811,74 / Oferta z najwyższą ceną: 341157,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.