eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-ZdrójBudowa miejsc postojowych oraz chodnika przy ul. Jana Pawła II w Polanicy-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Polanica-Zdrój: Budowa miejsc postojowych oraz chodnika przy ul. Jana Pawła II w Polanicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 241852 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny w Polanicy Zdroju sp. z o.o. , ul. Spacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8651780, faks 0-74 8690161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk-polanica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsc postojowych oraz chodnika przy ul. Jana Pawła II w Polanicy-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika wraz z wykonaniem miejsc postojowych pionowego parkowania wzdłuż istniejącej krawędzi jezdni. Chodnik zaprojektowano lewą stroną w miejscu szerokiego pobocza, gdzie zlokalizowane są słupy oświetlenia ulicznego. Chodnik projektuje się z kostki betonowej typu POL-BRUK gr. 8 cm w kolorze szarym z czerwonymi opaskami. Miejsca parkingowe projektuje się wzdłuż krawędzi jezdni o nawierzchni z kostki betonowej typu POL-BRUK gr. 8 cm w kolorze czerwonym. Szerokość parkingu 4,60 m, ilość miejsc postojowych 83. Wielkość lub zakres zamówienia 1.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe a)Prace pomiarowe plus nadzór geodezyjny w tym pomiar powykonawczy km 0,34, b)Rozebranie nawierzchni z mas mineralno bitumicznych gr 4 cm - 32,0 m2, c)Rozebranie krawężników betonowych - 342,0 m d)Wywiezienie gruzu na odległość 3 km - 16,67 m3 2.Roboty ziemne - d)Roboty ziemne pod wykonanie parkingów, chodników, zjazdów - 629,0 m3, a)Transport urobku na odległość 3 km - 629,00 m3, b)Wypełnienie przekopów piaskiem stabilizowanym - 3,30 m3 3.Odwodnienie korpusu drogowego a)Wykonanie nowych studzienek ściekowych - 5,0 szt, b)Podłączenie instalacji do sieci kanalizacyjnej - przykanaliki - 5,0 m, 4.Podbudowy a)Korytowanie o gł. średnie 40 cm w gruncie kat. II-IV - 1535,00 m3, b)Warstwy odcinające o gr. 10 cm - 1535,00 m2, c)Warstwy konstrukcyjne (podbudowa dolna) z kruszyw łamanych - o gr. 15cm- 665,00 m2, d)Jw lecz górna - 790,00 m2, e)Podbudowy betonowe o gr. 10 cm (zjazdy) 80,00 m2 5.Nawierzchnie a)Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 6,25 t, b)Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr 8 cm (parkingi i chodniki ) - 1455,00 m2 c)Nawierzchnia z kostki nieregularnej (zjazdy) - 80,0 m2, d)Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - 20,0 m2 6.Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa a)Pionowe znaki drogowe - 10 szt, b)Oznakowanie poziome (linie na skrzyżowaniach, przejścia dla pieszych) - 20,00 m2, 7. Elementy ulic a)Ława pod krawężniki i obrzeża - 48,45 m3, b)Krawężniki betonowe drogowe - 450,00 mb, c)Obrzeżą betonowe - 500,00 m, d)Opaski z kostki kamiennej - 215,00 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (Wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 2.informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, potwierdzonym protokółami odbioru robót końcowego zamówienia - Formularz Nr 2, 3.informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - Formularz Nr 3, 4.informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - Formularz Nr 4 5.propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 20% ceny umownej - Formularz Nr 5, 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, których wzór stanowią załączniki do niniejszej SIWZ - zał. 6 i 7, 7.parafowany formularz projektu umowy (każda strona), z uzupełnionymi danymi dotyczącymi oferenta, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument, o którym mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk-polanica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zaklad Komunalny Sp. z o.o., ul. Soacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. ul. Spacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.