Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Warszawa: Świadczenie usług: konserwacji drukarek oraz napraw drukarek i monitorów, znajdujących sie w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej - region warszawski
Numer ogłoszenia: 241820 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8264411,5053524, fax 022 8264411, 5053358,5053524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług: konserwacji drukarek oraz napraw drukarek i monitorów, znajdujących sie w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej - region warszawski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług: konserwacji drukarek oraz napraw drukarek i monitorów, znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej - region warszawski
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13.000,00 zł - dla całego zamówienia, zaś dla poszczególnych części w wysokości: część nr 1 - 6.900,00 zł, część nr 2 - 1.800,00 zł, część nr 3 - 1.100,00 zł, część nr 4 - 1.400,00 zł, część nr 5 - 600,00 zł, część nr 6 - 400,00 zł, część nr 7 - 400,00 zł, część nr 8 - 400,00 zł ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się, że w okresie ostatnich trzech lat, wykonali co najmniej jedną usługę, stanowiącą przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł - dla całości zamówienia; 100.000,00 zł - dla części nr, nr: 1, 2, 3 i 4, natomiast 20.000,00 zł - dla części nr, nr: 5, 6, 7 i 8; niezależnie czy oferta składana jest na jedną lub więcej części, potwierdzoną dokumentem, że usługa wykonana została należycie; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wylegitymują się polisą a w przypadku jej braku innym dokumentem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5)spełniają określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wymagania;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3) wypełniony i podpisany formularz rzeczowo - cenowy, 4) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat - usług, stanowiących przedmiot zamówienia (co najmniej jednej usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł - dla całości zamówienia; 100.000,00 zł - dla części nr, nr: 1, 2, 3 i 4, natomiast 20.000,00 zł - dla części nr, nr: 5, 6, 7 i 8, niezależnie czy oferta składana jest na jedną lub więcej części) oraz dokument, potwierdzający, że usługi zostały wykonana należycie; 7)polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.; 8) wniosą wadium w wymaganej wysokości
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę drukarek - 10
- 3. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę monitorów - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Świetokrzyska 31/33; 00-941 Warszawa, pok. nr 1 - trzecie piętro, (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:30, miejsce: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury, Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Świetokrzyska 31/33; 00-941 Warszawa, pok. nr 1 - trzecie piętro, (Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Warszawa Centrum.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Warszawa Centrum.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawe drukarek - 10
- 3. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę monitorów - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Warszawa Wschód.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Warszawa Wschód.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Warszawa Zachod.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Warszawa Zachod.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie CER w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie CER w Warszawie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Ciechanów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Ciechanów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę drukarek - 10
- 3. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawęmonitorów - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Płock.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Płock.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę drukarek - 10
- 3. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawe monitorów - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Ostrołęka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Ostrołęka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawe drukarek - 10
- 3. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę monitorów - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Siedlce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji drukarek oraz usługa naprawy drukarek i monitorów na terenie RDWU Siedlce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę drukarek - 10
- 3. Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawe monitorów - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa usług wsparcia technicznego, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Kompleksowa obsługa serwisowo- eksploatacyjna dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i risografu, udostępnienie drukarek i kserokopiarek oraz oprogramowania (...)
- Usługi konserwacji i napraw stacji roboczych, laptopów, monitorów, drukarek, zasilaczy awaryjnych, telefaksów, skanerów, ploterów, urządzeń VoIP/VTC, urządzeń sieciowych oraz innych urządzeń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





