Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Świętochłowice: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych,
w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach na rok 2008
Numer ogłoszenia: 241818 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, fax 032 2455104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.swietochlowice.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach na rok 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi świadczone w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach na rok 2008. 2. Szacunkowa liczba osób i godzin świadczonych usług objętych niniejszym zamówieniem wynosi: - usługi opiekuńcze 91 osób tj. ok. 31237 godzin rocznie. - specjalistyczne usługi opiekuńcze 31 osób tj. ok. 11744 godzin rocznie, - specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi 12 osób tj. ok. 5556 godzin rocznie, 3. Wykonawca będzie świadczyć usługi na podstawie kopii decyzji administracyjnych wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej i odbieranych przez upoważnionego pracownika Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami. Sposobu oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana przez kierownika Zamawiającego. Komisja przetargowa przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie kierowała się zasadami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i kryteriami: cena 70 % i potencjał kadrowy 30%. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokona kierownik jednostki po przedstawieniu propozycji przez komisję przetargową. W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1), 2. oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(załącznik nr 2), 3. zaakceptowanego wzoru umowy (załącznik nr 3), 4. upoważnienia do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Pełnomocnictwa (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 11. Wykazu wykonanych, a w przypadku usług ciągłych i okresowych wykonywanych usług podobnych do przedmiotu zamówienia w okresie 3 lat (2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie (nie krótszym niż jeden rok) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4). 12. Wykazu osób po stronie wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych we wszystkich potrzebnych specjalnościach niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - w przypadku usług opiekuńczych - osoby muszą legitymować się wykształceniem co najmniej podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216)). Preferowane będą osoby posiadające wyższe kwalifikacje. - w przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) (załącznik nr 5). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Potencjał kadrowy - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pok. 304 (II piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pok. 304 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Dostawa paliw płynnych
- "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie jednego eksperta do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych
- KR-01/24/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





