eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA MIROSŁAWCA ORAZ CZĘŚCI OBRĘBU GEODEZYJNEGO NR 34 MIROSŁAWIEC



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Mirosławiec: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA MIROSŁAWCA ORAZ CZĘŚCI OBRĘBU GEODEZYJNEGO NR 34 MIROSŁAWIEC
Numer ogłoszenia: 241771 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, fax 067 2595042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miroslawiec.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA MIROSŁAWCA ORAZ CZĘŚCI OBRĘBU GEODEZYJNEGO NR 34 MIROSŁAWIEC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Mirosławiec w granicach administracyjnych o łacznej powierzchni 208 ha zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Mirosławcu Nr XXXIV/176/2005z dnia 31 maja 2005 roku 2. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu nr 34 Mirosławiec w granicach administracyjnych o łacznej powierzchni ok. 550 ha zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Mirosławcu Nr XXXIV/177/2005z dnia 31 maja 2005 roku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5.Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: - w okresie ostatnich 3 lat opracowali co najmniej 2 plany miejscowe lub co najmniej 1 studiumuwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmianę odnoszącą się do całości zagadnień zawartych w studium dotyczących całej gminy lub opracowali kompleksowo dla całej gminy decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu przez okres nie krótszy niż 3 lata kalendarzowe -powierzają funkcję głównego projektanta planu urbaniście-członkowi Izby Urbanistów, zatrudnionemu w pełnym wymiarze czasu pracy lub sami są głównym projektantem (właścicielem firmy projektowej)urbanistą-członkiem Izby Urbanistów -zapewniają udział w pracach zespołu projektowego specjalistom z następujących dziedzin: infrastruktura techniczna ochrona środowiska i przyrody, inżynieria środowiska komunikacja, potoki ruchu ochrona zabytków - posiadają odpowiedni sprzęt i legalne oprogramowanie które będzie służyć do realizacji zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oswidczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystwione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 3.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z pełnomocnictwem udzielonej osobie reprezentującej Wykonawcę w postępowaniu jeżeli działa przez pełnomocnika 4.Koncesje zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 5.Dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności aktualne zaświadczenie o przynalezności głownego projektanta do Izby Urbanistów wraz z umową dokumentacją jego zatrudnienia w przedsiębiorstwie( o ile Wykonawca nie jest sam właścicielem firmy) 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń które posiada Wykonawca z załączeniem kopii posidanych licencji na oprogramowanie którym Wykonawca będzie posługiwał się przy realizacji zamówienia 7. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z określeniem ich funkcji w zespole projektowym wykształcenia stażu pracy w planowaniu przestrzennym i posiadanych uprawnień 8.Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę prac planistycznych w okresie ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości przedmiotu dat i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających że zamówienia te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. funkcjonalność i parametry techniczne opracowania - 10
  • 3. termin realizacji etapu prac określonych w pkt III 2. SIWZ - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miroslawiec.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 1, Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.