Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Bełchatów: Dostawa walca drogowego i przyczepy
Numer ogłoszenia: 241766 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6327914, fax 044 6327914.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa walca drogowego i przyczepy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki nowego walca drogowego i 1 sztuki nowej przyczepy. Parametry techniczne walca drogowego i przyczepy: Zadanie 1 Walec drogowy KOD CPV 29523124-6 moc silnika min. 14 KM masa operacyjna min. 1000 kg max. 2000 kg średnica bębnów min. 500 mm szerokość bębnów min. 900 mm max. 1100 mm pojemność zbiornika wody min. 150 l silnik 2-cylindrowy chłodzony powietrzem, z rozruchem elektrycznym zużycie paliwa od 4 l/h do 6 l/h częstotliwość drgań min. 65 Hz głębokość zagęszcz. pospółki min. 25 cm, masy bitumicznej min. 10 cm wymiary gabarytowe min. 2000x1000x1500mm max. 2100X1050x1550mm ciężar walca na sucho min. 900 kg max. 1100 kg gwarancja jakości min. 12 miesięcy Zadanie 2 Przyczepa KOD CPV 34223300-9 ładowność min. 2000 kg max. 2 500 kg długość skrzyni ładunkowej wewn. min. 2600 mm max. 3000 mm wysokość ścian min. 350 max. 500 mm pojemność ładunkowa ok. 2 m3 dwuosiowa gwarancja jakości min. 12 miesięcy przyczepa musi być przystosowana do transportu w szczególności walca drogowego o w/w parametrach oraz posiadać najazdy (urządzenie umożliwiające wjazd i zjazd walca z przyczepy) Wykonawca przedmiotu zamówienia zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w/w urządzeń oraz stały dostęp do materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych Wykonawca przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt i odpowiedzialność i wydać go Zamawiającemu w miejscu jego siedziby / koszty dostarczenia należy doliczyć do ceny przedmiotu zamówienia/ W/w sprzęt musi posiadać aktualne świadectwo homologacji dopuszczające do ruchu, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.24 - Walce drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.24.00 - Walce drogowe Oryginalny kod CPV: 34.22.33.00 - Przyczepy Kod CPV wg słownika 2008: 34.22.33.00 - Przyczepy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy), z podziałem na poszczególne zadania : Zadanie 1 - 800,00 złotych (słownie: osiemset zł 00/100 gr). Zadanie 2 - 200,00 złotych (słownie: dwieście zł 00/100 gr )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać poniżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełnić warunek: wykonał lub wykonywa w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia conajmniej 100 000,00. zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić conajmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100 gr), 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 1 pkt.1 , pkt . 2 lit. b i c, niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) w ust. 1 pkt. 2 lit.a składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 p.z.p. 3. Dokumenty , o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. a i b oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenia i dokumenty: a) Formularz Oferta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c)Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ d) Stosowne Pełnomocnictowo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) Dowód wniesienia wadium, f) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej g)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, h) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. i) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, j)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Lipowa 67, 97 - 400 Bełchatów, pok nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Lipowa 67, 97 - 400 Bełchatów, pok nr 2, sekretariat PZD.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa walca drogowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Walec drogowy KOD CPV 29523124-6 moc silnika min. 14 KM masa operacyjna min. 1000 kg max. 2000 kg średnica bębnów min. 500 mm szerokość bębnów min. 900 mm max. 1100 mm pojemność zbiornika wody min. 150 l silnik 2-cylindrowy chłodzony powietrzem, z rozruchem elektrycznym zużycie paliwa od 4 l/h do 6 l/h częstotliwość drgań min. 65 Hz głębokość zagęszcz. pospółki min. 25 cm, masy bitumicznej min. 10 cm wymiary gabarytowe min. 2000x1000x1500mm max. 2100X1050x1550mm ciężar walca na sucho min. 900 kg max. 1100 kg gwarancja jakości min. 12 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.31.24-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przyczepy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyczepa KOD CPV 34223300-9 ładowność min. 2000 kg max. 2 500 kg długość skrzyni ładunkowej wewn. min. 2600 mm max. 3000 mm wysokość ścian min. 350 max. 500 mm pojemność ładunkowa ok. 2 m3 dwuosiowa gwarancja jakości min. 12 miesięcy przyczepa musi być przystosowana do transportu w szczególności walca drogowego o w/w parametrach oraz posiadać najazdy (urządzenie umożliwiające wjazd i zjazd walca z przyczepy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Poprawa jakości i dostępności do świadczeń medycznych z zakresu kardiologii udzielanych w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II (...)"
- Usługa odśnieżania dachów obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o. II /2025
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2026 roku
- Bieżące utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa
- Nadzór inwestorski - budowa hali w SP Ostrzeszów / 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





