eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinRoboty remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Szklarach Górnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Lubin: Roboty remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Szklarach Górnych
Numer ogłoszenia: 241760 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych , Szklary Górne 51c, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 849 73 00, faks 0-76 849 73 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw-szklarygorne.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Powiatu Lubińskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Szklarach Górnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - remont instalacji centralnego ogrzewania, remont posadzek-położenie płytek ceramicznych,zamontowanie dwóch metalowych zlewozmywaków i fartucha z płytek ceramicznych w sali instruktażowej nr2, malowanie ścian, sufitów i drzwi wewnętrznych oraz renowacja drzwi zewnętrznych w budynku warsztatów szkolnych, - wybudowanie ponad połać dachu kominów z przewodami wentylacyjnymi - od poziomu stropu II piętra w budynku pałacu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 2.treść złożonej oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; oferty zawierające załączniki o innej treści niż określona w siwz zostaną odrzucone 3. do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty 4. zaleca się, aby oferta była w całości spięta w teczkę lub zszyta. wskazane jest aby każdą zapisaną stronę ponumerować 5. oferta, wszystkie załączniki oraz każda zapisana strona wymagają podpisu/parafki osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ustawowymi. Wszystkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być podpisane lub parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę. Podpis/parafka winien być naniesiony w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej podpis/parafkę 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. należy takie pełnomocnictwo przedłożyć zamawiającemu. Przepisy dotyczące wykonawcy stosujesię odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 7. jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający wezwie do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy z zamawiającym 8. w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 9. w przypadku podpisywnia oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonych w tych dokumentach 10. dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane przez wykonawców wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacz orzysięgłegu 11. należy przedłożyć po jednym egzemplarzu każdego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem 12. wprzypadku gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości do jej autentyczności zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub kopii dokumentu poświadczonej notarialnie. 13. posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie robót objętych zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert 2. aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1.pkt 4 do 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualną z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy 3 robót w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania 6. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia 7. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 8. dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierłów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 9. wypełniony Formularz ofertowy 10. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót 11. zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym 12. pełnomocnictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych, Szklary Górne 51c, 59-300 Lubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych, Szklary Górne 51c, 59-300 Lubin, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki własne jednostki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.