Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Racibórz: Dostawa różnych artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 241736 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152002, fax 032 4152001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów spożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budyń 35 g, różne smaki szt 1.000 2.Cukier kryształ kg 2.000 3.Cukier puder kg 20 4.Cukier waniliowy 32 g szt 100 5.Galaretki owocowe 79g , różne smaki szt 900 6.Herbata ekspresowa toreb. 1,4g pakowana po 100 szt szt 400 7.Herbata z dzikiej róży, toreb. 2g pakowana po 20 szt szt 250 8.Herbata miętowa, toreb. 2g , pakowana po 20 szt szt 200 9.Herbata rozpuszczalna 300g, różne smaki szt 700 10.Kakao 100g szt 80 11.Kasza gryczana w torebkach kg 200 12.Kasza jęczmienna kg 200 13.Kasza manna kg 200 14.Kawa zbożowa rozpuszczalna 150g szt 400 15.Makaron domowy - nitka cięta, jajeczny kg 150 16.Makaron domowy - gwiazdki lub drobna muszelka kg 150 17.Mąka pszenna kg 800 18.Mąka ziemniaczana kg 100 19.Płatki owsiane kg 150 20.Płatki ryżowe 200g szt 20 21.Ryż kg 400 22.Sól kg 350 23.Suchary 300 g szt 50 24.Chrzan tarty 180 g szt 100 25.Ketchup łagodny 500g szt 200 26.Musztarda 500 g szt 150 27.Miód 25 g szt 5000 28.Ocet 10 % 0,5 litra szt 80 29.Olej uniwersalny 0,8-0,9litra szt 350 30.Czosnek granulowany 20g szt 30 31.Gałka muszkatałowa mielona 10 g szt 20 32.Kminek 20g szt 30 33.Kwasek cytrynowy 50 g szt 200 34.Liść laurowy 5g szt 80 35.Majeranek 8 g szt 100 36.Papryka mielona 15g szt 80 37.Pieprz naturalny 20g szt 300 38.Proszek do pieczenia 30g szt 20 39.Przyprawa typu Jarzynka, Vegeta 200 g szt 600 40.Ziele angielskie 15g szt 100 41.Żelatyna 50 g szt 100 42.Rodzynki 100 g szt 20 43.Wiórki kokosowe 100g szt 40 44.Ananas w plastrach puszka 550g szt 20 45.Brzoskwinia połówki puszka 800g szt 20 46.Groszek konserwowy puszka 400g szt 300 47.Groszek z marchewką, słoik 450ml szt 150 48.Fasola szparagowa konserwowa, słoik 450 g szt 500 49.Kukurydza konserwowa puszka 400g szt 200 50.Koncentrat pomidorowy 30% 800g szt 150 51.Ogórek konserwowy słoik 0,8-0,9l szt 500 52.Papryka konserwowa słoik 0,8-0,9l szt 400 53.Pieczarki konserwowe słoik 0,8-0,9l szt 100 54.Kompot wiśniowy 0,8-0,9l szt 800 55.Kompot śliwkowy 0,8-0,9l szt 800 56.Kompot czarna porzeczka 0,8-0,9l szt 800 57.Kompot truskawkowy 0,8-0,9l szt 800 58.Napój niegazowany wielosmakowy 2 l szt 100 59.Napój owocowy 0,20 l szt 3.000 60.Sok owocowy 0,20 l szt 3.000 61.Sok na bazie marchewki 0,30 -0,33 l różne smaki szt 400 62.Sok owocowy 1l ( pomarańcz, jabłko) szt 400 63.Syrop owocowy 400-450g szt 50 64.Woda mineralna niegazowana 1,5 l szt 2.000 65.Kawa naturalna Tchibo żółta 250 g szt 40 66.Kawa rozpuszcz. Tchibo żółta 100g szt 20 67.Makaron łazankowy wykonany z wysokiej jakości pszenicy, żółty, po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 354 kcal - Lubella kg 70 68.Makaron świderki wykonany z wysokiej jakości pszenicy, żółty, po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 354 kcal - Lubella kg 200 69.Makaron kolanka wykonany z wysokiej jakości pszenicy, żółty, po ugotowaniu odpowiednio twardy, sprężysty, wartość energet. w 100g 354 kcal - Lubella kg 150 70.Płatki kukurydzianne 250 g , wartość odżywcza w 100g 374 kcal, zawartość kukurydzy 97%- Corn Flakes Nestle szt 400 71.Majonez 400ml wartość odżywcza w 100g 739 kcal, zawartość tłuszczy 80g - Winiary szt 150 72.Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów 200 g -Pudliszki , Łowicz szt 150 73.Płynna przyprawa do zup, sosów, sałatek 1 kg - Winiary szt 350 Ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu, w dniu roboczym. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem na swój koszt w godz. od 7.00- 14.00. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy itp. W pozycjach od 65 określono producenta produktów, zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów innego producenta- marki o równoważnych lub lepszych walorach odżywczych, jakościowych i smakowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 uPzp - zał. nr 2 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje produkty równoważne do oferty należy dołączyć próbki produktów równoważnych wraz z opisem tych produktów ( wartości odżywcze, składniki itp.) 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Miasta Racibórz.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- 26/2025 Modernizacje wraz z usunięciem przerw i usterek w systemie SSP oraz zakup i wymianę systemu ostrzegawczego DSO w budynku Szpitala Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu
- Zakup ciągnika z przyczepą samowyładowczą (oraz z tzw. TUR-em tj. ładowacz, łyżka i widły)
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna Dostawa Produktów Żywnościowych Dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Leżajsku od 31.10.2025 r. do 31.12.2025 r. z podziałem na części
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach od stycznia do grudnia 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Bożympolu Wielkim z podziałem na zadania"
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Rumi, tj.: różne artykuły spożywcze, produkty mleczarskie, produkty mączne".
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.