Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Międzyrzecz: 1/DIŁ/2011
Numer ogłoszenia: 241692 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Młyńska 21, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 0-95 7427500, 7427509, faks 0-95 7427519.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/DIŁ/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie systemu zabezpieczenia elektronicznego pasa ochronnego w Areszcie Śledczym w Międzyrzeczu (grupa CPV 351). W zakres prac wchodzi: 1. Dostawa i instalacja 1 punktu kamerowego opartego o głowicę szybkoobrotową i 12 kamer stałopozycyjnych z doświetlaniem IR. 2. Dostawa i instalacja 1 bariery mikrofalowej chroniących teren obiektu oraz 4 czujek dualnych wyposażonych w detekcję PIR i MW. 3. Dostawa i instalacja 7 barier podczerwieni. 4. Dostawa niezbędnego okablowania instalacji teletechnicznej i zasilającej. 5. Dostawa i instalacja dwóch sztuk 16 kanałowych rejestratorów obrazu VIDEO. 6. Dostawa i instalacja dwóch zestawów do transmisji sygnału VIDEO z separacją. 7. Podłączenie systemu pod istniejącą klawiaturę sterującą przełączaniem kamer i głowicą szybkoobrotową. 8. Podłączenie pod istniejący system alarmowy, rozbudowa systemu o moduły rozszerzeń umożliwiające obsługę odebranych alarmów, sterowanie kamerami oraz podgląd naruszonych stref. 9. Dostawa i instalacja dwóch monitorów 42 cale do podglądu obrazu z instalowanych kamer. 10. Dostawa i instalacja urządzeń podtrzymujących pracę wszystkich elementów systemu w przypadku braku prądu. 11. Dostawa monitora serwisowego LCD do kamer. 12. Dostawa i instalacja szafy teletechnicznej typu RACK. 13. Wykonanie projektu po wykonawczego instalacji. 14. Przeszkolenie personelu z obsługi systemu. 15. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania łączy bezprzewodowych do przesyłania obrazu z kamer bądź danych przesyłanych pomiędzy centralnym punktem systemu, a urządzeniami alarmowymi. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Młyńska 21 66-300 Międzyrzecz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Młyńska 21 66-300 Międzyrzecz, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Przebudowa pomieszczeń kuchni i zaplecza
- Przebudowa nawierzchni placu przyszkolnego Szkoły Podstawowej nr 1 w Międzyrzeczu na potrzeby wykonania miasteczka ruchu rowerowego wraz z montażem gier z prefabrykowanych mas termoplastycznych
- Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Pniewo i Kuligowo
- Dostawa materiałów szewnych, materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej STREET WORKOUT przy LO w Międzyrzeczu wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem terenu.
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
- Dostawa i naprawy latach 2006-2008 elementów do elektromechanicznych i przekaźnikowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.