Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rybnik: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ NA POTRZEBY DZIELNICY PARUSZOWIEC - PIASKI W RYBNIKU - BUDOWA PRZEDSZKOLA Z POMIESZCZENIAMI DLA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ/ W RAMACH WYMIANY ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY/ PRZY ULICY ZA TOREM W RYBNIKU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Rybnik, do kontaktów: Małgorzata Chłodek, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, fax 032 4224124, e-mail: rybnik@um.rybnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ NA POTRZEBY DZIELNICY PARUSZOWIEC - PIASKI W RYBNIKU - BUDOWA PRZEDSZKOLA Z POMIESZCZENIAMI DLA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ/ W RAMACH WYMIANY ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY/ PRZY ULICY ZA TOREM W RYBNIKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rybnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ NA POTRZEBY DZIELNICY PARUSZOWIEC - PIASKI W RYBNIKU - BUDOWA PRZEDSZKOLA Z POMIESZCZENIAMI DLA ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ/ W RAMACH WYMIANY ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY/ PRZY ULICY ZA TOREM W RYBNIKUa w szczególności :- roboty budowlane z wyposażeniem - instalacja co z kotłownią - instalacja wod - kon - instalacja gazu - wentylacja - przyłącza wod - kan - instalacje elektryczno - teletech. - roboty drogowe a/ budowa \pod klucz\ budynku o powierzchni netto 1379,38 m2 i kubaturze 7066.10 m3 wraz z drogą dojazdową o długości 272 m , w tym:- prace przygotowawcze,- prace ziemne i sieciowe,- fundamenty żelbetowe,- żelbetowe stropy, podciągi i słupy,- warstwowe ściany zewnętrzne oraz kominy,- dach płyty typu Żerań - pokrycie papa,- obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe,- osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej- roboty izolacyjne,- ściany wewnętrzne z Porothermu,- wewnętrzne instalacje wod - kan., wentylacji c.o., instalacje elektryczne, alarmowa, odgromowa i teletechniczna,- roboty wykończeniowe: tynki ,posadzki , sufity podwieszane,b/ wyposażenie wnętrz,c/ zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem- w tym roboty drogowe,d/ wyposażenie budynku w sprzęt gaśniczy oraz instrukcję bezpieczeństwa pożarowegoe/ inwentaryzacja geodezyjna obiektu.f/ doprowadzenie i podłączenie mediów do przedmiotowej nieruchomości.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 4.211.930,23 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:a) Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:· konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń),· instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,· instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnejb) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zadania (obejmujące co najmniej: roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych ( w tym i wentylacji) i elektryczne , każda o wartości minimum 10% oferowanej ceny zamówienia brutto.c) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 200.000,00 zł.d) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2,3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert,5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert,6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,7) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości,8) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (załącznik nr 3),9) dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku nr 3 roboty zostały wykonane z należytą starannością,10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4),11) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego, (zarówno uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 09:30, Urzad Miasta ul.B.Chrobrego 2 44-200 Rybnik sala:056.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Budowa miejsc odpoczynku rowerzystów
- Roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół nr 5 w Rybniku, dz. Niedobczyce, w tym: a) Termomodernizacja budynku. b) Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Usługi ratownictwa wodnego na obiektach MOSiR w Rybniku w 2026 roku
- Dostawa mebli na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik w roku 2026
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- "Wymiana dwóch pieców i instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej nr 1 w Nowogardzie"
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej, etap III - "Termomodernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Hallera 16b"
- "Budowa źródła ciepła wraz z instalacją technologiczną na potrzeby podgrzewania wody basenowej w kompleksie basenów letnich przy ul. Farbiarskiej 3 w Żyrardowie."
- Poprawa bezpieczeństwa MOF Biłgoraja - Miasto Biłgoraj
- Rewitalizacja przestrzeni publicznych w Opolu - Przebudowa i rozbudowa filii MDK nr 2 w Opolu.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





