Ogłoszenie z dnia 2007-04-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piekary Śląskie: budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w dzielnicy Brzozowice Kamień w Piekarach Śląskich Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Adam Maruszczyk Tel./Faks: (+48 032) 760 00 96 e-mail: jrp@mpwik-piekary.pl, ul. Bp Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2879802, fax 032 2879880, e-mail: mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwik-piekary.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w dzielnicy Brzozowice Kamień w Piekarach Śląskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piekary Śląskie, dzielnica: Brzozowice Kamień. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla Zadania nr 07 - Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w dzielnicy Brzozowice Kamień w Piekarach Śląskich, w ramach projektu Funduszu Spójności CCI 2005/PL/16/C/PE/006 pn: Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Piekar Śląskich. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla Zadania nr 07 - Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w dzielnicy Brzozowice Kamień w Piekarach Śląskich, w ramach projektu Funduszu Spójności CCI 2005/PL/16/C/PE/006 pn: Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Piekar Śląskich. Zadanie obejmuje dzielnicę Brzozowice Kamień, w ramach zadania należy wykonać m.in: - system transportu ścieków do pompowni ścieków Południe w Szaleju; - budowę kanalizacji sanitarnej - kanały sanitarne zlewni pompowni Piekarska, Oświęcimska, kanały sanitarne i deszczowe na osiedlu SP, pompownia Oświęcimska, Brzozka, Brzechwy2, Piekarska, - budowę i modernizację kanalizacji deszczowej, - budowę i modernizację sieci wodociągowej, - likwidację oczyszczalni Brzozka. Zadanie będzie realizowane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, drugie wydanie anielsko - polskie 2004 (tłumaczenie 1. wydania 1999) nazywane dalej FIDIC- Żółta Książka. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium = 75 000,00 PLN. Wadium powinno być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 tekst jednolity ) Szczegółowy sposób wnoszenia wadium jest opisany w Instrukcji dla Wykonawców (IDW) stanowiącej część I Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 tekst jednolity). 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączna wiedza i doświadczenie): a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w ilości co najmniej 30 pracowników. b)wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1)Ekspert 1 (1 osoba) - Przedstawiciel Wykonawcy posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel wykonawcy, kierownik projektu lub kierownik budowy, w tym przy co najmniej realizacji jednego kontraktu/zadania z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; 2)Ekspert 2 (1 osoba) - Kierownik budowy - posiadający: - doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub na stanowisku kierownika budowy, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej o długości min. 10 km; 3)Ekspert 3 (1 osoba)- Kierownik robót sanitarnych - posiadający: - doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych przy realizacji co najmniej dwóch kontraktów/zadań z zakresu sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, w tym co najmniej realizacji jednego kontraktu/zadania o długości łącznej sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych min. 10 km; 4)Ekspert 4 (1 osoba)- Kierownik robót elektrycznych - posiadający: - doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; 5)Ekspert 5 (1 osoba)- Kierownik robót drogowych - posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót drogowych, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania z zakresu budowy/rozbudowy dróg; 6)Ekspert 6 (1 osoba) - Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania w zakresie gospodarki wodno-ściekowej; 7)Ekspert 7 (1 osoba)- Projektant robót sanitarnych - posiadający: - doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta robót sanitarnych przy realizacji co najmniej dwóch kontraktów/zadań z zakresu sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, w tym co najmniej realizacji jednego kontraktu/zadania o długości łącznej sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych min. 10 km; c)osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia: - Ekspert 2 (1 osoba) - Kierownik budowy: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, odpowiednio w zakresie sieci wod-kan lub w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Ekspert 3 (1 osoba)- Kierownik robót sanitarnych: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci wod-kan, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Ekspert 4 (1 osoba)- Kierownik robót elektrycznych uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie robót elektrycznych, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Ekspert 5 (1 osoba)- Kierownik robót drogowych uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie robót drogowych, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Ekspert 6 (1 osoba) - Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; - Ekspert 7 (1 osoba)- Projektant robót sanitarnych uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83poz. 578]), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie sieci wod-kan., aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; d)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane spełniające poniższe warunki: - Wykonać co najmniej jeden kontrakt/zadanie dotyczące budowy/rozbudowy sieci kanalizacyjnej o długości min. 10 km. e)wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi spełniające poniższe warunki: - Wykonać co najmniej jedną usługę dotyczącą projektowania sieci kanalizacyjnej o długości min. 10 km. 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)Wykonawca osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 5 mln. PLN. b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN. c)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3 mln PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach. Ocena zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt III.2.1)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e)oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - oświadczenie może być złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. B) W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt III.2.2)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu), b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, łącznie z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych, zaświadczenia o przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie), Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (dz. u. z 2003r. nr 207, poz. 2016; ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;) lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, oraz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, oraz dokument potwierdzający, że wskazana robota budowlana i usługa została wykonana należycie. C) w celu potwierdzenia spełniania warunku okereślonego w pkt III.2.3) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)rachunek zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, oraz jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określający roczne przychody netto ze sprzedaży (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek), b) informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej; (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek ), c)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek). Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. A)a), A)c) i A)d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)Zamiast dokumentu określonego w pkt. A)b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 u.p.z.p 3)Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1)a) i c) oraz 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1)a), 1)b) 1)c), i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 3) stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt A)są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt. 1) i pkt. 2)są składane w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem), przetłumaczonych na język polski potwierdzone przez Wykonawcę. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych określonych powyżej w ogłoszeniu, a występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik-piekary.pl. Opłata: 280 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatności należy dokonać przelewem na konto: PKO BP Oddział Piekary Śląskie 22 1020 2368 0000 2302 0022 4766. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 12:30, Siedziba Zamawiającego w Piekarach Śląskich, ul. Biskupa Nankera 103, pokój nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Funduszu Spójności: Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja Piekar Śląskich, CCI 2005/PL/16/C/PE/006. 2) Informacje dodatkowe: Okres zgłaszania wad wynosi 12 miesięcy od daty wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia dla całości robót. Okres gwarancji jakości biegnie równolegle z okresem zgłaszania wad. Okres gwarancji jakości liczony jest od chwili wystawienia przez Inżyniera Świadectwa Przejęcia do wystawienia Świadectwa Wykonania dla całości robót 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.04.2007.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa nowego samochodu dostawczego z homologacją ciężarową (kategoria N1)
- Dostawa samochodu typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Piekary Śląskie
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Piekarach Śląskich w roku 2026
- Przebudowa i doposażenie placów zabaw w Żłobku Miejskim w Piekarach Śląskich - Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Filii Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich ul. Bytomska 81
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





