To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Katowice: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
Numer ogłoszenia: 241572 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129108 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowej, pochodzącej z bieżącej produkcji i w najlepszym gatunku jakości odzieży roboczej i ochronnej (zwanej dalej: artykułami).
Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia są budynki wydziałów Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowane w Katowicach, Sosnowcu oraz Cieszynie, a także Dział Logistyki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 12. Zamówienie obejmuje dostarczanie, rozładunek oraz wniesienie artykułów do pomieszczeń ww. budynków.
Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
Nr 1) część A - Odzież i obuwie robocze,
Nr 2) część B - Kurtki przeciwdeszczowe i ocieplane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2A oraz 2B do SIWZ.
a) w zakresie części A: wskazana w opisie przedmiotu zamówienia ilość artykułów jest wielkością maksymalną. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość niewykorzystania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
b) w zakresie części B: Ze względu na różnice cech użytkowych odzieży w zależności od indywidualnego projektu danego wyrobu, ostateczna lista ilości artykułów w poszczególnych rozmiarach zostanie sporządzona pisemnie na podstawie uzgodnień z Wykonawcą po zawarciu umowy. W celu dokonania uzgodnień i sporządzenia wspomnianej listy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako wzór po 1 sztuce każdego z rodzajów oferowanych artykułów we wszystkich rozmiarach (S, M, L, XL, XXL, XXXL) w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
Zamawiający sporządzi listę oraz dokona zwrotu wzorów oferowanych artykułów w terminie 14 dni od ich otrzymania. Czynność przekazania i zwrotu wzorów oferowanych artykułów zostanie potwierdzona na piśmie. Na podstawie opisanej powyżej listy zostanie przygotowane zamówienie. Wskazana w opisie przedmiotu zamówienia ilość artykułów jest wielkością maksymalną. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość niewykorzystania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
c) w zakresie obu części: zamówienie (w części B postępowania przygotowane według listy, o której mowa w punkcie powyżej) będzie realizowane przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy albo do wykorzystania określonych w SIWZ ilości artykułów, jeżeli do ich wykorzystania dojdzie przed upływem tego terminu.
Zamówienie w zakresie obu części będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień złożonych na podstawie zawartej umowy, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zwanych dalej zamówieniami. Realizacja każdego z zamówień złożonych przez Zamawiającego w formie pisemnej, w formie faksu lub w formie elektronicznej, nastąpi w terminie każdorazowo uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę, jednak nie dłuższym niż 28 dni od dnia otrzymania zamówienia. Dostarczanie artykułów w ramach poszczególnych partii będzie odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1200. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianych artykułów.
SIWZ wraz z załącznikami dostępna była na stronie Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 33.14.17.40 - Obuwie ortopedyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A - Odzież i obuwie robocze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o. o, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43204,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40957,51
Oferta z najniższą ceną: 40957,51 / Oferta z najwyższą ceną: 56642,73
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B - Kurtki przeciwdeszczowe i ocieplane.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o. o, ul. Ozimska 182, 45-310 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8387,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8913,90
Oferta z najniższą ceną: 8913,90 / Oferta z najwyższą ceną: 8913,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Naprawa uszkodzeń muru attyki od strony ul. Ligonia budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz naprawa odspojonej zewnętrznej wyprawy tynkarskiej muru attyki od strony ul. Lompy.
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.