eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › dzierżawa dwóch sztucznych lodowisk zlokalizowanych w Płocku na Starym Rynku i Podolszycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Płock: dzierżawa dwóch sztucznych lodowisk zlokalizowanych w Płocku na Starym Rynku i Podolszycach
Numer ogłoszenia: 241547 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225553 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa, pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dzierżawa dwóch sztucznych lodowisk zlokalizowanych w Płocku na Starym Rynku i Podolszycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest: 1.dzierżawa kompletnego, sztucznego lodowiska - montaż, uruchomienie instalacji, budowa lodu, serwisowanie oraz demontaż i uprzątnięcie terenu po okresie dzierżawy. Wymiary lodowiska: 18,00 m x 30,00 m. Lokalizacja: Stary Rynek w Płocku. 2.dzierżawa kompletnego orurowania instalacji mrożącej sztuczne lodowisko (maty lodowiska, kolektory, rury łączące z agregatem mrożącym oraz wszelkie uszczelki, śruby itp.) - montaż powierzonych przez Zamawiającego band lodowiska, podłączenie orurowania do powierzonego przez zamawiającego agregatu chłodzącego, uruchomienie instalacji, budowa lodu, serwisowanie oraz demontaż i uprzątnięcie terenu po okresie dzierżawy. Wymiary lodowiska: 40,00 m x 20,00 m. Lokalizacja: boisko przy Szkole Podstawowej nr 22 w Płocku, ul Czwartaków 6. Okres dzierżawy: najpóźniej od 11 dnia od przekazania placu budowy, nie wcześniej niż od 01.12.2012 r. do 15.03.2013 r. II. Lodowisko Stary Rynek 1.Terminy: 1)termin przekazania Wykonawcy placu pod lodowisko: najpóźniej na 11 dni przed oddaniem lodowiska w dzierżawę. Wykonawca przystąpi do procedury przekazania placu pod lodowisko nie później niż 24 godziny od zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego. 2)termin przekazania Zamawiającemu gotowego do użytku lodowiska: do dziesięciu dni od daty przekazania placu pod lodowisko, nie wcześniej niż 01.12.2012 r. o godz. 8:00. 3)termin przekazania Wykonawcy lodowiska do demontażu 15.03.2013 r. Zamawiający ma prawo do wcześniejszego przekazania lodowiska do demontażu z powodu warunków atmosferycznych niepozwalających na utrzymanie tafli lodowiska lub polecenia Prezydenta Miasta Płocka. 4)termin zakończenia demontażu lodowiska przez Wykonawcę: w ciągu 5 dni od dnia przekazania protokołem lodowiska do demontażu przez Zamawiającego. 2.Dane techniczne lodowiska: 1)wymiary lodowiska: 18 m x 30 m; 2)bandy: wysokość 1,2 m; 3)instalacja chłodnicza: w pełni automatyczna. 4)agregat chłodniczy musi spełniać następujące wymagania: a)agregat powinien zapewnić minimum cztery stopnie regulacji pracy agregatu: 25, 50, 75, 100%, b)panel elektryczny agregatu musi być odporny na wpływy atmosferyczne i musi być wyposażony w dostęp rewizyjny, c)cały agregat chłodniczy musi być oznakowany CE lub oznakowany znakiem budowlanym, zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dn.16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz.881). 5)Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia agregatu chłodniczego przed dostępem osób nieupoważnionych poprzez ogrodzenie wokół agregatu wykonane w odległości minimum 1 m od agregatu. 6)Instalacja chłodnicza zapewnia prawidłowe funkcjonowania lodowiska przy: a)temperaturze poniżej + 10°C, b)ruchu powietrza nad taflą do 1,0 m/s c)wilgotności względnej powietrza do 70 % 7)moc przyłącza energetycznego: do 100 kW (przyłącze zapewnia Zamawiający); 8)czynnik chłodniczy: ekologiczny (glikol polipropylenowy lub równoważny), zgodnie z obowiązującymi normami. Zastosowany przez Wykonawcę czynnik chłodniczy musi być równoważny do glikolu polipropylenowego pod względem ekologicznym i temperatury chłodzenia. 9)grubość tafli lodowiska 4 - 5 cm. 10)poziom hałasu agregatu chłodniczego: zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 3.Zakres prac Wykonawcy: 1)wypoziomowanie i zaizolowanie podłoża pod lodowisko poprzez zastosowanie następujących warstw: a)podsypka piaskowa wyrównawcza (różnice w poziomie płyty Starego Rynku są znaczące. Wypoziomowanie powierzchni pod lodowisko wymaga nawiezienia piasku - w najniższym miejscu ok. 40 cm. Ze względu na otoczenie lodowiska - Stary Rynek w Płocku - oczekujemy, że szalunki zastosowane do zabezpieczenia warstwy izolującej podłoże będą estetyczne, bezpieczne i trwałe); b)styropian twardy minimum EPS 100 - 038 (dawniej FS 20), o grubości minimum 100 mm, c)płyty OSB o grubości co najmniej 22 mm, d)folia budowlana o grubości co najmniej 0,5 mm, e)orurowanie z rur o rozstawie minimum 100mm, f)zasypka piaskowa wyrównawcza o grubości 2,5 - 3 cm, g)płyta lodowiska. Taki układ warstw zabezpieczy istniejący plac przed uszkodzeniem. Kostka kamienna została ułożona na stabilizowanym podłożu o odpowiednim stopniu zagęszczenia warstw podkładowych, co gwarantuje przy zastosowanym układzie warstw stabilność i trwałość. Zamawiający nie dopuszcza innych rozwiązań. Materiały zabezpiecza Wykonawca na swój koszt; 2)dostawa i montaż agregatu chłodniczego wraz z wmontowanym panelem sterującym dla potrzeb wytworzenia tafli lodowej o powierzchni ok. 540 m2; 3)dostawa i montaż orurowania dla płyty lodowiska o wymiarach 18 m x 30 m z lokalizacją kolektorów na krótszym boku, na uprzednio zaizolowanym i wypoziomowanym przez Wykonawcę podłożu. Kolektory muszą być odpowiednio ogrodzone i zabezpieczone przed uszkodzeniem; 4)przeprowadzenie wymaganych prób i uruchomienie instalacji chłodniczej w pełni automatycznej; 5)wykonanie, dostawa i montaż band (bandy z desek heblowanych i zaimpregnowanych o szerokości 14 - 15 cm, ułożonych poziomo do podłoża w odstępach 10 cm (wysokość band 1,00 - 1,25 m) wraz z dwoma bramkami wejściowymi i jedną bramą wjazdową dla rolby (szerokość rolby 180 cm); bramki umieszczone zgodnie z załączoną mapą; 6)wykonanie tafli lodowiska; 7)serwis lodowiska - opisany w Dziale IV niniejszego opisu przedmiotu zamówienia; 8)demontaż lodowiska i uprzątnięcie terenu. III. Lodowisko przy ul. Czwartaków. 1.Terminy: 1)termin przekazania Wykonawcy placu pod lodowisko: najpóźniej na 11 dni przed oddaniem lodowiska w dzierżawę. Wykonawca przystąpi do procedury przekazania placu pod lodowisko nie później niż 24 godziny od zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego. 2)termin przekazania Zamawiającemu gotowego do użytku lodowiska: do dziesięciu dni od daty przekazania placu pod lodowisko, nie wcześniej niż 01.12.2012 r. o godz. 8:00. 3)termin oddania Wykonawcy lodowiska do demontażu: 15.03.2013 r. Zamawiający ma prawo do wcześniejszego przekazania lodowiska do demontażu z powodu warunków atmosferycznych niepozwalających na utrzymanie tafli lodowiska lub polecenia Prezydenta Miasta Płocka. 4)termin zakończenia demontażu lodowiska przez Wykonawcę: w ciągu 5 dni od dnia przekazania protokołem lodowiska do demontażu przez Zamawiającego. 2.Wymiary lodowiska: 40,00 m x 20,00 m. 3.Zamawiający zapewnia agregat mrożący i bandy lodowiska. Uruchomienie agregatu chłodzącego po stronie Zamawiającego. Pozostałe elementy lodowiska oraz materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca, na swój koszt. 4.Zakres prac Wykonawcy: 1)Przygotowanie podłoża. Różnice w poziomie płyty boiska wynoszą ok. 30 cm. Należy wykonać podsypkę piaskową wyrównawczą. Wypoziomowanie powierzchni pod lodowisko wymaga nawiezienia piasku - w najniższym miejscu ok. 30 cm. 2)Rozłożenie i montaż kompletnego orurowania z lokalizacją kolektorów na dłuższym boku, od strony ul. Czwartaków (zgodnie z załączoną mapą). Zamawiający dopuszcza lokalizację kolektorów na krótszym boku lodowiska na Podolszycach, po przeciwnej stronie wypożyczalni łyżew i biura obsługi lodowiska pod warunkiem, że agregat chłodzący pozostanie na wskazanym miejscu i Wykonawca dostosuje instalację, po zaproponowanych zmianach, do właściwego funkcjonowania na własny koszt. 3)Podłączenie orurowania do powierzonego agregatu chłodzącego. Transport agregatu i jego podłączenie do instalacji elektrycznej zrealizuje Zamawiający. 4)Montaż powierzonych band lodowiska (usytuowanie bramek i wjazdu dla rolby zgodnie z załączoną mapą). Bandy zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 5)Zabezpieczenie orurowania wychodzącego poza bandy przed uszkodzeniem przez osoby postronne. 6)Napełnienie glikolem polipropylenowym lub równoważnym (zgodnie z obowiązującymi normami) instalacji. Glikol zapewnia Wykonawca. Zastosowany przez Wykonawcę czynnik chłodniczy musi być równoważny do glikolu polipropylenowego pod względem ekologicznym i temperatury chłodzenia. 7)Wylanie lodowiska. Grubość tafli lodowiska 4 - 5 cm. 8)Serwis lodowiska - opisany w Dziale IV niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 9)Demontaż lodowiska: a)Spuszczenie glikolu. Glikol pozostaje własnością Wykonawcy. b)Demontaż band. c)Demontaż orurowania. d)Uprzątnięcie piachu. 5.Parametry techniczne agregatu chłodzącego powierzonego przez Zamawiającego: Typ: SW 200PF-LT-R404A+P Moc chłodnicza: 201 kW Pojemność przestrzeni hydraulicznej (glikolowej): 221,7 dm3 Opory hydrauliczne przepływu glikolu: 50 kPa Nominalny strumień przepływu glikolu: 65,3 m3/h Wydajność pompy obiegowej: 65 m3/h Wyjście kołnierzowe z agregatu mrożącego (obieg glikolu), O wewn. 125mm (nietypowe złącze kołnierzowe - zalecana wizja lokalna) Wejście kołnierzowe do agregatu mrożącego (obieg glikolu) O wewn. 125mm (nietypowe złącze kołnierzowe - zalecana wizja lokalna). Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia: mapa posadowienia lodowiska. IV. Serwis Lodowisk 1.Wykonawca daje gwarancję na przedmiot zamówienia w okresie obowiązywania umowy (awarie agregatu chłodzącego na lodowisku przy ul. Czwartaków będzie usuwał Zamawiający). 2.Serwis: przystąpienie do czynności serwisowych do 24 h od zgłoszenia faxem, pocztą e-mail lub telefonicznie. 3.Wykonawca zapewnia na swój koszt, czynnik chłodzący na pierwotne uzupełnienie, i na ewentualne uzupełnienia w przypadku ubytków naturalnych powstałych w okresie normalnej pracy lodowiska oraz okoliczności wynikłych z winy Wykonawcy. 4.Wykonawca zapewnia czynnik chłodzący na ewentualne uzupełnienia, jeżeli konieczność uzupełnienia wynika z winy Zamawiającego. 5.Koszty pokrywane przez Zamawiającego (jeśli ewentualna usterka wynikła z winy Zamawiającego): 1)cena czynnika chłodzącego (glikolu propylenowego) łącznie z transportem wynosi 5,39 zł netto za litr; 2)cena roboczogodziny pracownika serwisu wynosi 120 zł netto; 3)cena dojazdu pracowników serwisu wynosi 1,30 zł netto/km; 4)cena ryczałtowa za nocleg jednego pracownika serwisu wynosi 70 zł netto. Ilość zużytego czynnika chłodzącego oraz czas pracy serwisu w takim przypadku musi być potwierdzona przez Zamawiającego. V. Wymagania dodatkowe Wykonawca odpowiada za: 1.dozór elementów lodowisk do czasu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 2.dozór elementów lodowisk, od momentu przekazania Wykonawcy lodowisk do demontażu, do czasu zakończenia robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.53.20.00 - Części sprzętu mrożącego 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 14.21.10.00 - Piasek 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 44.16.20.00 - Instalacje rurowe 44.19.13.00 - Płyta wiórowa 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obiekty Sportowe Agnieszka Jastrzębska, ul. Wolności 15, 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199014,00

  • Oferta z najniższą ceną: 199014,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252150,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.