eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego"



Og³oszenie z dnia 2024-05-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610216771

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zglenickiego 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zgrp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgrp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Kierowanie podstawowymi rodzajami dzia³alno¶ci publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19aacfda-1418-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00329623

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19aacfda-1418-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-19aacfda-1418-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdzia³ IV ust. pkt. 1 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawca mi odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. ), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego jest Iwona Osowska - Hejcelman, kontakt: iod@zgrp.pl;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054, 2269, z 2022 r. poz. 25.), dalej „ustawa Pzp”, oraz upowa¿nieni pracownicy administratora w zakresie niezbêdnym do wykonywania ich obowi±zków s³u¿bowych. Dane bêd± ujawnione równie¿ podmiotom zewnêtrznym, takim jak dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, dostawcy us³ug internetowych, z których korzysta administrator;
5. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych unijnych jest to okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
6. obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z-KP.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I - Dostawa fabrycznie nowych urz±dzeñ i sprzêtu wg poni¿szej specyfikacji:
A. Zamiatarko - od¶nie¿arka spalinowa w ilo¶ci 5 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit A.
B. Rêbak do ga³êzi w ilo¶ci 4 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit B.
C. Agregat pr±dotwórczy w ilo¶ci 2 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit C.
D. Podkrzesywarka spalinowa w ilo¶ci 6 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit D.
E. Kosa spalinowa w ilo¶ci 9 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit E.
F. Rozdrabniacz do ga³êzi w ilo¶ci 1 sztuki o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit F.
G. Pilarka w ilo¶ci 5 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit G.
H. Dmuchawa w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit H.
I. No¿yce w ilo¶ci 1 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit I.
J. Kosiarka spalinowa w ilo¶ci 2 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit J.
K. Wykaszarka spalinowa w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit K.
L. Traktor ogrodowy z agregatem kosz±cym w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit L.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16160000-4 - Ró¿ny sprzêt ogrodniczy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne

43312200-5 - Rêbarki

34921000-9 - Sprzêt do konserwacji dróg

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

16310000-1 - Kosiarki

42996100-5 - Rozdrabniarki

43830000-0 - Narzêdzia rêczne z napêdem mechanicznym

43812000-8 - Pi³y

44511200-7 - Narzêdzia ogrodnicze

16311000-8 - Kosiarki do trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II - Dostawa fabrycznie nowej elektrycznej wagi samochodowej najazdowej w ilo¶ci 1 sztuki o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42923000-2 - Maszyny wa¿±ce i wagi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III - Dostawa fabrycznie nowych rêbaków mobilnych w ilo¶ci 3 sztuk
o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ III.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43830000-0 - Narzêdzia rêczne z napêdem mechanicznym

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43312200-5 - Rêbarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV - Dostawa fabrycznie nowych toalet wolnostoj±cych w ilo¶ci 8 sztuk oraz toalety przeno¶nej wc + prysznic w ilo¶ci 1 sztuki o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ IV.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ V - Dostawa fabrycznie nowej odzie¿y ochronnej o parametrach technicznych
i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ V

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5. Na wezwanie Zamawiaj±cego wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 i art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 ustawy.
Szczegó³owe opis ROZDZIA£ X - WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5. Na wezwanie Zamawiaj±cego wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 i art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 ustawy.
6. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 4:
1) ppkt 1) – sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4.
2) ppkt 3) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
7. Dokumenty o których mowa w pkt 5 ppkt 1) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed ich z³o¿eniem. Dokumenty o których mowa w pkt 5 ppkt 2) powinny byæ wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
8. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, który nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia.
Szczegó³owy opis ROZDZIA£ X
WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
5. Wynagrodzenie bêdzie mia³o charakter rycza³towy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczki, o któr± Wykonawca mo¿e wyst±piæ w kwocie nie mniejszej ni¿ 5% wynagrodzenia przypadaj±cego na dan± czê¶æ, odpowiadaj±cego udzia³owi w³asnemu Zamawiaj±cego okre¶lonemu we wniosku o dofinansowanie w planowanej warto¶ci inwestycji. Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia wyp³acona zostanie z dofinansowania po zakoñczeniu realizacji inwestycji. Zasady udzielenia zaliczki zosta³y zamieszczone w §6 ust. 20 -23 wzoru umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian w Umowie . Szczegó³owe warunki zmiany okre¶lone zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy § 11 - Wzór Umowy - Za³±cznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-27 23:59

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-19aacfda-1418-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-28 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.