Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Gdynia: Stały nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych w budynkach nr 256, 265, węzłów cieplnych i instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania zlokalizowanych w obiektach Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy k/Chojnic
Numer ogłoszenia: 241536 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stały nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych w budynkach nr 256, 265, węzłów cieplnych i instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania zlokalizowanych w obiektach Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy k/Chojnic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług serwisowych kotłowni olejowo - gazowych w budynkach nr 256, 265 i w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy. 1.8.1 Usługi bieżące raz w miesiącu: a) sprawdzenie i przetestowanie zabezpieczeń energetycznych, ciśnieniowych, zaworów bezpieczeństwa; b) kontrola poprawności działania stacji uzdatniania wody, ewentualnie uzupełnienia soli; c) kontrola poprawności działania urządzeń; d) test funkcjonalny regulatorów, urządzeń automatyki i sterowania; e) dokonywanie zapisów parametrów i zdarzeń w dzienniku pracy kotłowni; f) dokonywanie odczytów wszystkich liczników kotłowni: gazomierz, wodomierze, liczniki ciepła, liczniki energii elektrycznej; g) usuwanie awarii, zabezpieczenie urządzeń przed skutkami powstałej awarii. h) kontrola ilości zużycia oleju opałowego i gazu. Obsługujący ma obowiązek dokonywać rozruchu kotłów w oparciu o olej opałowy w przypadku zaniku gazu oraz rozruchu kotłów celu rozpoczęcia sezonu grzewczego. W trakcie rozruchu kotłów w celu rozpoczęcia sezonu grzewczego i nie dostosowanie się do w/w uwagi, kary za ponadnormatywne zużycie gazu naliczone przez dostawcę gazu będą egzekwowane od obsługującego kotłownię, i) bieżące usuwanie usterek nieszczelności urządzeń kotłowni oraz konserwacja bieżąca polegająca na wymianie żarówek oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego budynku kotłowni, j) sprawdzanie stanu technicznego w tym ruch technologiczny kotłowni w budynku 265 przy ul. Śmidowicza 49. 1.8.2 Usługi półroczne - po zakończeniu i przed rozpoczęciem sezonu grzewczego: a) wszystkie czynności jak w pkt 1.8.1; b) czyszczenie i regulacja palnika zgodnie z instrukcją i decyzją o dopuszczalnej emisji ( ustawianie elektrod, regulacja ilości powietrza dla każdego stopnia palnika); c) kontrola stanu ciśnienia w naczyniu w zbiorczym, ewentualne uzupełnienie ciśnienia; d) sprawdzenie szczelności połączeń instalacyjnych, przewodów elektrycznych; e) sprawdzenie i przegląd stanu elementów mechanicznych, regulacja. f) przed rozpoczęciem sezonu grzewczego należy sprawdzić a w trakcie rozruchu dokonywać sukcesywnych kontroli urządzeń w węzłach cieplnych obiektów. Węzły cieplne znajdujące się w obiektach są integralną częścią obsługi kotłowni głównej. 1.8.3 Czynności serwisowe roczne - wykonywane raz w roku a) wszystkie czynności jak w pkt 1.8.2; b) konserwacja urządzeń; c) czyszczenie podgrzewacza wody; d) rewizja zewnętrzna i wewnętrzna urządzeń dozorowych dla UDT; e) ewentualna wymiana uszkodzonych elementów; f) test funkcjonalny wszystkich urządzeń; g) wykonanie analizy spalin; h) czyszczenie komory spalania i płomieniówek kotła; i) sprawdzenie twardości wody, j) utylizacja skroplin z kominów kotłowni w ilości ok. 100 litrów 1.8.4 Usługi nadzoru wynikające z obowiązujących przepisów: a) nadzór eksploatacyjny i usuwanie awarii w terminie 3 godzin od zgłoszenia; b) sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji urządzeń; c) sporządzanie protokołów drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych; d) uczestniczenie w kontrolach inspektora UDT, PIOŚ; e) wyliczanie należności z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska; f) typowanie urządzeń do remontów; g) prowadzenie dziennika pracy kotłowni, składanie sprawozdań. h) w zakresie instalacji ppoż. - utrzymywać osprzęt w ciągłej sprawności technicznej a sprzęt ppoż. musi mieć aktualny przegląd techniczny. Sprzęt ppoż. jest integralnym wyposażeniem kotłowni, i) przygotowanie urządzeń do sezonu grzewczego oraz włączenie kotłów w równomierny okres cykliczny w okresie letnim zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, j) całodobowy nadzór mienia zewnętrznego w granicach ogrodzenia i wewnętrznego obiektu 256, oraz wewnętrznego w kotłowni 265, k) dokonywania co trzy miesięcznej kontroli aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej a po wykonaniu prac należy przedstawić stosowny protokół, l) dokonywania co miesięcznego rozruchu agregatów prądotwórczych stanowiącego alternatywne źródło dostarczania energii elektrycznej zamontowanych w budynkach 256, 265, A.O.Sz w Czernicy a po wykonaniu prac należy przedstawić stosowny protokół, ł) obsługa techniczna pełniąca 24 godzinny dyżur ma obowiązek w godzinach 9.00; 15.00; 21.00 ma obowiązek składać meldunek Oficerowi Dyżurnemu AMW.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 17.000,00 (siedemnaście tysięcy zł), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług i dokumenty dołączone do oferty, że usługa została wykonana należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz osób (załącznik nr 7) i wypełnione załączniki od 8 do 12 (oświadczenia o osobach posiadających uprawnienia) dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o dokument (polisa OC) dołączony do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11.00 do 13.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa 3 sztuk maszyn do rozwijania i naciągania siatek węzłowych projekt: "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni".
- Dostawa stołów laboratoryjnych na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego- powtórka.
- Dostawa kalibratora i hydrofonu
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI I GWARANCJI PRODUCENTA DLA URZĄDZEŃ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej przez zespół piłki nożnej mężczyzn podczas rozgrywek o mistrzostwo od III do V Ligi w II połowie 2025 roku
- Wymiana części i wału korbowego silnika pomocniczego na statku Dar Młodzieży - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [4WOG-1200.2712.54.2025] Obsługa, przeglądy i konserwacja kotłowni w sezonie 2025/2026 w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4WOG w Gliwicach, w podziale na 4 części.
- EKSPLOATACJA ZLECONA SYSTEMU CIEPLNEGO: KOTŁOWNIA GAZOWA W BUD. NR 254 W KW 6033 GDYNIA BABIE DOŁY
- Eksploatacja kotłowni olejowej w latach 2025-2027, znajdującej się w budynku nr 19 na terenie kompleksu mieszczącego się przy ulicy Szubińskiej 105
- Usługa sezonowej obsługi kotłowni na paliwo stałe w obiektach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu - kotłownia w bud. nr 401 w Biedrusku
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.