eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaStały nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych w budynkach nr 256, 265, węzłów cieplnych i instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania zlokalizowanych w obiektach Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy k/Chojnic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Gdynia: Stały nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych w budynkach nr 256, 265, węzłów cieplnych i instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania zlokalizowanych w obiektach Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy k/Chojnic
Numer ogłoszenia: 241536 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte , ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, faks 058 6262963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stały nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni gazowo-olejowych w budynkach nr 256, 265, węzłów cieplnych i instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania zlokalizowanych w obiektach Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Nadzór i obsługa serwisowo-eksploatacyjna kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy k/Chojnic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług serwisowych kotłowni olejowo - gazowych w budynkach nr 256, 265 i w budynku nr 19 w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy. 1.8.1 Usługi bieżące raz w miesiącu: a) sprawdzenie i przetestowanie zabezpieczeń energetycznych, ciśnieniowych, zaworów bezpieczeństwa; b) kontrola poprawności działania stacji uzdatniania wody, ewentualnie uzupełnienia soli; c) kontrola poprawności działania urządzeń; d) test funkcjonalny regulatorów, urządzeń automatyki i sterowania; e) dokonywanie zapisów parametrów i zdarzeń w dzienniku pracy kotłowni; f) dokonywanie odczytów wszystkich liczników kotłowni: gazomierz, wodomierze, liczniki ciepła, liczniki energii elektrycznej; g) usuwanie awarii, zabezpieczenie urządzeń przed skutkami powstałej awarii. h) kontrola ilości zużycia oleju opałowego i gazu. Obsługujący ma obowiązek dokonywać rozruchu kotłów w oparciu o olej opałowy w przypadku zaniku gazu oraz rozruchu kotłów celu rozpoczęcia sezonu grzewczego. W trakcie rozruchu kotłów w celu rozpoczęcia sezonu grzewczego i nie dostosowanie się do w/w uwagi, kary za ponadnormatywne zużycie gazu naliczone przez dostawcę gazu będą egzekwowane od obsługującego kotłownię, i) bieżące usuwanie usterek nieszczelności urządzeń kotłowni oraz konserwacja bieżąca polegająca na wymianie żarówek oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego budynku kotłowni, j) sprawdzanie stanu technicznego w tym ruch technologiczny kotłowni w budynku 265 przy ul. Śmidowicza 49. 1.8.2 Usługi półroczne - po zakończeniu i przed rozpoczęciem sezonu grzewczego: a) wszystkie czynności jak w pkt 1.8.1; b) czyszczenie i regulacja palnika zgodnie z instrukcją i decyzją o dopuszczalnej emisji ( ustawianie elektrod, regulacja ilości powietrza dla każdego stopnia palnika); c) kontrola stanu ciśnienia w naczyniu w zbiorczym, ewentualne uzupełnienie ciśnienia; d) sprawdzenie szczelności połączeń instalacyjnych, przewodów elektrycznych; e) sprawdzenie i przegląd stanu elementów mechanicznych, regulacja. f) przed rozpoczęciem sezonu grzewczego należy sprawdzić a w trakcie rozruchu dokonywać sukcesywnych kontroli urządzeń w węzłach cieplnych obiektów. Węzły cieplne znajdujące się w obiektach są integralną częścią obsługi kotłowni głównej. 1.8.3 Czynności serwisowe roczne - wykonywane raz w roku a) wszystkie czynności jak w pkt 1.8.2; b) konserwacja urządzeń; c) czyszczenie podgrzewacza wody; d) rewizja zewnętrzna i wewnętrzna urządzeń dozorowych dla UDT; e) ewentualna wymiana uszkodzonych elementów; f) test funkcjonalny wszystkich urządzeń; g) wykonanie analizy spalin; h) czyszczenie komory spalania i płomieniówek kotła; i) sprawdzenie twardości wody, j) utylizacja skroplin z kominów kotłowni w ilości ok. 100 litrów 1.8.4 Usługi nadzoru wynikające z obowiązujących przepisów: a) nadzór eksploatacyjny i usuwanie awarii w terminie 3 godzin od zgłoszenia; b) sporządzania protokołów skuteczności zerowania i oporności izolacji urządzeń; c) sporządzanie protokołów drożności przewodów kominowych i wentylacyjnych; d) uczestniczenie w kontrolach inspektora UDT, PIOŚ; e) wyliczanie należności z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska; f) typowanie urządzeń do remontów; g) prowadzenie dziennika pracy kotłowni, składanie sprawozdań. h) w zakresie instalacji ppoż. - utrzymywać osprzęt w ciągłej sprawności technicznej a sprzęt ppoż. musi mieć aktualny przegląd techniczny. Sprzęt ppoż. jest integralnym wyposażeniem kotłowni, i) przygotowanie urządzeń do sezonu grzewczego oraz włączenie kotłów w równomierny okres cykliczny w okresie letnim zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową, j) całodobowy nadzór mienia zewnętrznego w granicach ogrodzenia i wewnętrznego obiektu 256, oraz wewnętrznego w kotłowni 265, k) dokonywania co trzy miesięcznej kontroli aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej a po wykonaniu prac należy przedstawić stosowny protokół, l) dokonywania co miesięcznego rozruchu agregatów prądotwórczych stanowiącego alternatywne źródło dostarczania energii elektrycznej zamontowanych w budynkach 256, 265, A.O.Sz w Czernicy a po wykonaniu prac należy przedstawić stosowny protokół, ł) obsługa techniczna pełniąca 24 godzinny dyżur ma obowiązek w godzinach 9.00; 15.00; 21.00 ma obowiązek składać meldunek Oficerowi Dyżurnemu AMW.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 17.000,00 (siedemnaście tysięcy zł), które należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług i dokumenty dołączone do oferty, że usługa została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz osób (załącznik nr 7) i wypełnione załączniki od 8 do 12 (oświadczenia o osobach posiadających uprawnienia) dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o dokument (polisa OC) dołączony do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 251 w godz. od 11.00 do 13.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 10.00 i od 13.00 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.