Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-16
Kraków: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 241480 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205762 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku spełniającego wymagania opisane w niniejszej siwz. Wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są w załącznikach 2a do 2f do siwz (tabele nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolne z 6 części zamówienia: Część nr 1 - dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku - załącznik nr 2a do siwz, Część nr 2 - dostawa filtrów oddechowych i akcesoria do ssaków - załącznik nr 2b do siwz, Część nr 3 - dostawa igieł doszpikowych - załącznik nr 2c do siwz, Część nr 4 - dostawa wyposażenia inkubatora - załącznik nr 2d do siwz, Część nr 5 - dostawa łyżek laryngoskopowych - załącznik nr 2e do siwz, Część nr 6 --dostawa sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych załącznik nr 2f do siwz wraz przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed sp. z o. o, ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251118,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249573,23
Oferta z najniższą ceną: 249020,19 / Oferta z najwyższą ceną: 249573,23
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: dostawa filtrów oddechowych i akcesoria do ssaków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Handlowo- Usługowym JAMRO, ul. Małobądzka 186, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22825,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25671,60
Oferta z najniższą ceną: 25671,60 / Oferta z najwyższą ceną: 25671,60
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: dostawa igieł doszpikowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLINE Sp. z o.o.,, ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48191,76
Oferta z najniższą ceną: 48191,76 / Oferta z najwyższą ceną: 53848,80
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: dostawa wyposażenia inkubatora
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DUTCHMED PL Sp. z o.o, ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20611,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27375,44
Oferta z najniższą ceną: 27375,44 / Oferta z najwyższą ceną: 27375,44
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: dostawa łyżek laryngoskopowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMPIREUM Piotr Dopieralski, ul. Chotomowska 30, 05-110 Jabłonna,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10850,11
Oferta z najniższą ceną: 10541,66 / Oferta z najwyższą ceną: 10850,11
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: dostawa sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych wraz przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k.,, u. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38275,20
Oferta z najniższą ceną: 34236,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38275,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Termomodernizacja budynku użytkowego przy al. Jana Pawła II 15 w Krakowie - etap I wymiana witryn
- dostawa wraz z montażem i uruchomieniem - zadanie pn. "Elektroniczne zabezpieczenie pasa ochronnego w Oddziale Zewnętrznym w Krakowie Nowej Hucie".
- 63/2025 Remont polegający na konserwacji i wymianie stolarki witrynowej w lokalach użytkowych na parterze w budynkach mieszkalnych przy ul. Szpitalnej 11 / św. Tomasz 22, 24 i 26 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania remontu pokoi oraz wykonania systemu nagłośnienia w Domu Studenckim Stary Żaczek, Al. 3 Maja 5 Kraków.
- Modernizacja instalacji oświetlenia zewnętrznego terenu zielonego i parkingów wokół budynków przy ul. Przyzby 1, 3, 5, 7, 9, 11 oraz ul. Magnolii 6, 8, 10 w Krakowie
- Prace remontowe w budynku AMKP przy ul. św. Tomasza 43 31-027 KRAKÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego dla POZ II
- Zadanie nr 2 - zakup: Analizator medyczny CRP, Aparat EKG mobilny, kozetka lekarska bariatryczna, lampa diagnostyczna bezcieniowa dla SP ZOZ w Obornikach.
- Zakup sprzętu na potrzeby zabiegów chirurgicznych oraz torakochirurgicznych w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
- "Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych"
- Dzierżawa aparatu do terapii nerkozastępczej wraz z dostawą akcesoriów zużywalnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" na podstawie umowy nr 06OW/8653/I/2024"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.